Az a baj a Skywind projekttel (tudjátok, Morrowind átültetése a Skyrim motorjára), hogy minél több infót csepegtetnek a fejlesztők, annál nehezebb a várakozás. Oké, jó munkához idő kell, egy ekkora vállalkozás esetében meg még annál is több, de akkor is... ide vele, most! De mivel ez nem így működik, ezért be kell érnünk a fejlesztők által időről-időre közreadott anyagokkal. Ma, a Voice Actingról érkezett egy kis, de annál megnyugtatóbb infó.

Érdemes felidézni, hogy Morrowind legendásan híres volt arról, hogy valami iszonyat mennyiségű szöveget tartalmazott a játék (bár nem tudom minek írom múlt időben, hiszen mai napig játszunk vele). Ha egy-egy NPC-vel leálltunk beszélgetni, akkor negyed óráig tuti nem szabadultunk onnan, mert minden kérdésre újabb témakörök bukkantak elő, amelyekre rákattintva még több információt kaptunk, és így tovább. A későbbi TES játékokban a párbeszédek rendszere megváltozott, a kornak megfelelően a dialógusok leegyszerűsödtek és a szöveges megoldásokat felváltotta a teljes szinkron, mely esetében minden NPC minden mondatát egy-egy színész által tolmácsolva hallgathattuk meg a játékokban (amely egy The Elder Scrolls játék esetében több tíz ezer sorban volt mérhető).Élőbb lett a világ, jobban bele tudta élni magát az ember, de sajnos az NPC-től megszerezhető információk csökkentek.

A Skywind projekt előrehaladtával jogosan merült fel a kérdés ezek után, hogy a Morrowind szöveges tartalmát hogy fogják a Skywind fejlesztői átültetni a Skyrimban ismert párbeszedés rendszerre? Lehetséges egyáltalán? Vagy kihagyják az eredeti szöveges tartalom nagy részét? Vagy új, de lényegesen kevesebb szövegeket írnak, ami passzol a Skyrim rendszeréhez?

A megnyugtató választ ma kaptuk meg, a srácok blogján. MINDEN szöveget megtartottak (pár ismétlődés lett csak kiszedve), és nagyjából 100 fő önkéntes hivatásos és/vagy amatőr színésszel már javában zajlik a munka. Laza 40 000 sornyi szöveget kellett átrakni a Skyrim motorjába, új scripteket írni minden egyes NPC párbeszéde esetében, majd ezekhez hozzárendelni az már kész, felmondott hanganyagot, na és persze mindezt elérhetővé tenni úgy, hogy bármikor bármire rákérdezhessünk, mint a Morrowindben.Sőt,a srácok nem álltak itt meg, sok új, Morrowindben nem létező mondattal - főként NPC-k és a játékos reakcióival egy adott szituációra - még bővítették is a korábbi tartalmat.

Aki kíváncsi, hogy mi vár ránk a Skywindben ha beszélgetni akarunk, az nézze meg a videókat (lapozás után van még)! Bónuszként kaptunk egy harci zenei ízelítőt is, mert természetesen a dinamikusan változó muzsika is szerves része a TES játékoknak, így a Skywindből sem marad ki.

 

 

Megosztás

 

Fontosabb információk:

 

Eddig megjelent DLC-k:
(kisebb kiegészítők)


Imperial City
(PVP tartalom)

Orsinium

(PVE/sztori alapú)

Thieves Guild
(PVE/sztori alapú)
Dark Brotherhood

(PVE/sztori alapú)

Shadow of the Hist

(PVE/Dungeon DLC)
One Tamriel

(openworld gameplay
bevezetése)

Homestead

(PVE/Housing DLC)

Horns of the Reach

(PVE/Dungeon DLC
)
Clockwork City
(PVE/sztori alapú)

Dragon Bones
(PVE/Dungeon DLC)
Wolfhunter
(PVE/Dungeon DLC)
Murkmire
(PVE/sztori alapú)

 

 

Eddig megjelent Chapterek
(nagyobb kiegészítők)

The Elder Scrolls Online:
MORROWIND

2017. június


The Elder Scrolls Online:
SUMMERSET

2018. május


 

Készülőben lévő DLC-k,
nagyobb változások:

(bővebb infók
hamarosan)


 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

Hasznos oldalak

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.