Hamarosan érkezik az idei harmadik The Elder Scrolls Online DLC, a Wolfhunter, mely a nevéhez hűen a vérfarkasok világába kalauzolja el a játékosokat. Kapunk két új 4 fős dungeont (March of Sacrifices és Moon Hunter Keep), egy új battleground térképet (Istirus Outpost), változik a Cyrodiili "Alliance Warban" egy-két apróság, jön egy új skill respec/újraosztási rendszer, és végül, de nem utolsó sorban kap egy kis ráncfelvarrást a vérfarkas skill fa is.
Csak az előfizetők, illetve a DLC-t megvásárlók
számára elérhető újdonságok:
March of Sacrifices és Moon Hunter Keep
Előbbi sztorija szerint Hircine, a Vadászat Daedra Hercege ismét vadászatot rendez (mi mást) a saját birodalmában, amelyen a 4 fős csapatunk is részt vesz. A célpontok adottak, a vadászterület adott, indulhat a móka, hajrá! Idővel aztán rájövünk, hogy nem csak a mi csapatunk vesz részt a versenyen, és a “vad” és “vadász” szerepek nem biztos, hogy úgy alakulnak, ahogy mi azt előzőleg gondoltuk.
Utóbbi egy erőd, egykoron a Silver Dawn bázisa volt, amelyet egy kissé mérges vérfarkas, Vykosa elfoglalt, mert úgy látta, ez egy tökéletes helyszín lesz egy hatalmas vérfarkas sereg toborzására. Természetesen a mi feladatunk lesz őt - némi pofozkodás közbeiktatásával - lebeszélni ebbéli tervéről.
Mind a két helyszín teljesíthető normál és veterán szinten, sőt, utóbbihoz van Hard Mode opció is. Az új szettek, monster maszkok, egyedi jutalmak most sem maradnak el. Sőt, a Werewolf Hunter Hat nevezetű sapka megszerzéséhez elég csak betennünk a lábunkat valamelyik dungeonba, és már a miénk is.
Mindenki számára elérhető újdonságok, változások
Istirus Outpost, az új Battleground térkép
A helyszín, a bázis, az elrendezés, minden megegyezik a Cyrodiili helyszínnel, kvázi onnan lett újrahasznosítva. Ami különlegessé teszi az az, hogy ellentétben az eddigi helyszínekkel, itt a három csapat három különféle helyről indul úgy, hogy az elhelyezkedésük és a startnál elérhető közlekedési útvonalak nem egyformák, nem szimmetrikusak.
Arról nem is beszélve, hogy ez az első battleground, ahol használhatóak lesznek hátasok is!
Alliance War változások
Többek között elérhetővé válik a Keep Recall Stones, amely segítségével könnyebben utazhatunk Cyrodiilban, mint eddig bármikor, illetve az erődök állaga, annak rendszere is változik, amely miatt még fontosabb szerepet kap majd a környező erőforrások birtoklása.
Érdemes megemlíteni, hogy lesznek új AvA-s jutalmak, ruhák, outfit stílusok, stb.
Respec 2.0
Végre valahára lehetőség nyílik a skilleket egyesével resetelni, vagyis mostantól nem kell kötelező jelleggel az összes pontunkat lenullázni és újraosztani minden egyes alkalommal, hanem elég lesz csak azt a pár darabot megváltoztatni/törölni/újraosztani, amelyet alapból szerettünk volna.
Vérfarkas változások
Változik pár aktív és passzív skill annak érdekében, hogy még hatékonyabbak legyenek bolhás karaktereink a harcokban. Például a Blood Rage passzív mostantól nem akkor növeli meg a vérfarkas állapot idejét ha sebzést kapunk, hanem ha sebzést okozunk. A Roar is instant lesz. További részletek majd a PTS patch notesból derül ki.
Röviden ennyi. Megjelenés valamikor július/augusztus környékén.