Készítette: AKing
(2004.06.02.)
Vérfasokról általában:
Miután megölted a Skaal falut megtámadó vérfarkasokat /azokat is, akik betörtek a főépületbe/, ha nem volt 100% immunitásod a Common Disease-sel szemben és nem vagy vámpír, a sámán közli Veled, hogy megfertőződtél a Sanies Lupinus nevű betegséggel. Azt javasolja, hogy 3 napon bellül gyógyítsd meg magad Cure Disease-sel /ha meggyógyítod magad, soha többé nem lehetsz vérfarkas/. Ha ezt nem teszed, akkor az idő lejárta után vérfarkassá változol és ebből többet semmi sem gyógyíthat ki /nincs rá orvosság, mint a vámpirizmusra/. Ez azt jelenti, hogy minden nap este 21 órakor átváltozol vérfarkassá és reggel 6-ig az is maradsz. Minden alkalommal egy frissen megölt NPC véres húsából kell enned. Ezért minden éjjel meg kell ölnöd egy emberforma élőlényt /szörnyek nem jók, de érdekes módon vámpírok igen/. Ezt minnél előbb meg kell tenned, különben ugyanis minden vérfarkasként eltöltött óra után erőteljesen csökken az életerőd. Az NPC felkutatásában segítségedre lesz az Eye of the Wolf, ami lehetővé teszi, hogy éjjel jobban láss és a térképen piros pöttyök jelzik az összes potenciális vacsorát 4000 láb sugarú körzetedben /a felfedezetlen területeken is/. Vérfarkas formában nem varázsolhatsz, nem vehetsz fel semmit, nem férsz hozzá a hátizsákodhoz, nem beszélhetsz senkivel, nem tudsz zárakat és ládákat nyitni /azért a be nem zárt ajtókon át tudsz menni/, nem használhatsz kapcsolókat /mint amilyen a Ghostgate-t nyitja/. Javasolt, hogy az átváltozáskor /ember-vérfarkas, vérfarkas-ember/ semmilyen NPC ne lásson! Ez nagyon fontos. Ugyanis vérfarkas formában azt csinálhatsz, amit csak akarsz, ha visszaváltozol senki sem fog neheztelni Rád /pl.: lekaszabolhatod Vivec-ben az összes Ordinátort egyetlen éjszaka alatt/. Viszont, ha átváltozáskor valaki lát /ha csak vámpírok is/, akkor rögtön "Known Werewolf" leszel, azaz mindenhol mindenki tudni fogja, hogy Te vérfarkas vagy, akkor is, ha ember formádban találkozol velük. Ezért aztán mindenki vagy megtámad, vagy elfut előled. Ebből következik, hogy az olyan közlekedési eszközöket, mint a hajókázás és a bolha Travel mellőzni kell. Ugyanis igen kellemetlen, ha a megérkezés után rögtön a kalauz elfogyasztásával kell indítanod. Ezüstből készült fegyverek dupla sebzéssel bírnak a vérfarkasok ellen. De most már ejtsünk néhány szót a vérfarkas lét előnyeiről is: fentebb már említettem az Eye of the Wolf-ot, ami jobb éjjeli látást és az NPC-k észelését teszi lehetővé, ezek mellé még 100% immunitást kapsz Common és Blight Disease ellen és konstans 1 élet regenerációt. Vérfarkas formában az életed és a kitartásod a megszokott kétszeresére nő, a Strength 150, Agility 150, Speed 90, Endurance 150, Luck 25, Sneak 95, Athletics 50, Acrobatics 80, Unarmored 100, Hand-to-hand 100 lesz, minden más 0. Egyetlen fegyvered a karmaid. Nos ezek a tulajdonságok tesznek egy vérfarkast tökéletes gyilkoló gépezetté. Még egy pár megjegyzés: nem lehetsz vérfarkas és vámpír egyszerre. Amikor visszaváltozol vérfarkasból emberré /vagy ami vagy/, akkor meztelen leszel és minden viselt cuccod a hátizsákodban lesz. Vérfarkasként mindig nézni kell az időt nehogy rosszkor, rossz helyen érjen az átváltozás.
I. Vérfarkas küldetés: Totem of Claw and Fang
Az első átváltozásod utáni éjjelen különös álmot fogsz látni: egy különös lény, Hircine megkér, hogy akadályozd meg a Skaal harcosokat a Totem of Claw and Fang elrablásában. A totem egy, a Skaal falutól délkeletre, a parton fekvő kriptában található. Az álom után, vérfarkasként ébredve, első dolgod a vérszomjad csillapítása. Viszont, ha közel a barlang, akkor ezt rögtön Skaal harcosokkal is megteheted. A barlangban meg kell keresni a leghátsó termet és annak a bejáratánál fogadni a látogatókat. Nem lesz egy könnyű menet. Miután kb. 20 Skaal harcost legyőztél kapsz egy üzenetet /valami olyat, hogy a Skaalok felhagytak a totem megszerzésével/, hogy sikerült megvédened a barlangot. Ez után, ha gondolod le is pihenhetsz, vagy csinálhatod, ami jól esik. A következő éjjel az álmodban Hircine megköszöni a segítségedet és jutalmul megerősíti a karmaidat /ezentúl 1,4-szer nagyobbat sebzel/.
II. Vérfarkas küldetés: Spirit Bear Ceremony
A következő éjszakák egyikén Hircine újra meglátogat /hihetetlen magányos lehet a fószer, mert minden éjjel az álmodban Veled beszélget/. Közli, hogy a totemet mégis csak ellopták és, hogy a Skaalok most egy törzsi rituáléra készülnek a Fjalding tó nyugati partján. Az összes dolgod, hogy végezz a Skaal vadászokkal és a Spirit Bear-rel /nagy fehér medve, mint a Good Beast, akit már korábban meggyógyítottál/. A vadászok nem egyszerre jelennek meg, hanem fokozatosan, egyesével szálingóznak /három tábortűz mellől jöhetnek/. Érdemes a térképen a piros pöttyök alapján belőni, hogy merre is van az aktuális ellen. Ha mindent jól csináltál arról újra üzenetet kapsz. Ne felejtsd el megkeresni a medvét! Jutalom következő éjjel jön: Hircine áldása és a BoneWolf summon varázslat, amit nappal, emberi formában használhatsz.
III. Vérfarkas küldetés: Castle Karstaag ostroma
Hircine szokásához híven az egyik éjjelen újabb feladatot bíz Rád: egyik ismerősének várát rebellis csapatok ostromolták és el is foglalták. Vess véget az ostromnak és szabadítsd fel a várat. A szóban forgó építmény egy hatalmas jégvár a sziget észak-északnyugati részében, a part mellett. Nagy darab négyzet alapú építmény, vadkanon lovagoló Ricklingek 5-6-os csoportja áll mellette. Öld le őket majd mennj be. Bent megtudod Dulk-tól /aki szintén egy Rickling/, hogy a lázadó Krish 7 Grahl segítségével átvette a vár felett az irányítást. Feladat: küldd el őket a boldog vadászmezőkre. Ehhez a bejárattól jobbra le vezető lépcsőn, a Banquet Hall-on át /pár Rickling/ a vár alatt húzódó járatokba kell menned. Itt van szerteszét a 8 kiírtandó ellenfél: a 7 Grahl és Krish. Ha végeztél üzenetet fogsz kapni. A jutalomk kövektező éjjeli szeánszon érkezik: a képesség, hogy naponta egyszer /illetve éjjelente/ teljesen hejreállítsd az életerődet: Hunter's Wind /valójában 1000 HP-t állít helyre, nem feltétlenül az egész életerődet/.
IV. Vérfarkas küldetés: Bloodmoon Prophecy
Ez ugyanaz a küldetés, mint az utolsó a nem vérfarkasos végigjátszásban, azzal a különbséggel, hogy itt egyszerűen csak várnod kell míg Hircine egyik éjjel el nem teleportál az utolsó helyszínre.
Utószó:
Érdemes egyszer végigvinni vérfarkasként a játékot, ha másért nem a történetért és a videókért /legalább 5 videó van a vérfarkas szálhoz/.
Készítette: AKing
(2004.06.02.)