Valamikor februárban érkezik majd a következő The Elder Scrolls Online DLC, a “Dragon Bones”, leánykori nevén az Update 17. A korábbi évektől eltérően ezúttal nem az őszi, hanem a tavaszi nagyobb frissítés lesz a “dungeon pack” jellegű, melyhez sikerült azért hozzácsapni három olyan - (majdnem) mindenki számára elérhető - dolgot is, amelyek miatt még az is várja ezt a DLC-t, akit egyébként lehet, hogy nem érdekelnek a csapatjátékos tartalmak. Kapunk ugyanis a két új dungeon mellé konkrétan két darab új battlegroundot (Morrowind kieg. kell hozzá), illetve érkezik az Outfit System - amely az ESO “transmog rendszere” lesz -, és végre lesz lehetőségünk tárgyakat tárolni a házainkban is.

Természetesen a DLC az ESO Plus előfizetéssel rendelkezőknek ingyen elérhető lesz az előfizetés időtartamára, míg a többieknek X mennyiségű Crownt kell kifizetni érte. Lássuk a részleteket!

Új 4 fős Dungeonök (Frissítve)

  • A két új 4 fős “insta” a Scalecaller Peak és Fang Lair névre hallgat és mind a kettő egyedi jutalmakkal díjazza majd azokat a csapatokat, amelyek sikeresek leküzdik a kihívásokat.
  • A Scalecaller Peak egy ősi Dragon Priest nyughelye… volt egykoron, de most dugig van őrült kultistákkal, akik minden eddiginél pusztítóbb járványt akarnak Tamrielre szabadítani. Nyilván a csapatunk feladata lesz a srácokat erről a tervről némi pofozkodás beiktatásával lebeszélni.
  • A Fang Lair egy ősi Dwemer rom, ahol nekromanták ügyködnek egy ősi sárkány újraélesztésén. Szintén a mi feladatunk lesz ezt az eseményt megakadályozni, hiszen a sárkány adu kártyát már a Skyrim ellőtte 2011-ben, uncsi...
  • Mind a két dungeonnek lesz normál és veterán verziója, illetve a veterán fokozatban lesz “hard mode” is az utolsó bossnál.
  • Természetesen mind a két dungeonből összeszedhető egy rakás achievement, gyűjthető apróság (collectible) vagy akár különféle monszter szett darabok.
  • Sőt, elég csak belépni a dungeonokbe ahhoz, hogy kapjunk azonnal ajándékba egy Renegade Dragon Priest maszkot is.
  • Scalecaller egy ősi Sárkány Papnő volt, akinek erejét és tekintélyét senki sem vonta kétségbe. Thurvokunnal, a sárkányával egészen addig uralkodtak a környéken, amíg a helyiek el nem árulták őt és így a mágikus kapocs a sárkánya és közte megtört. Hű követői életüket mentve elmenekültek, de napjainkban egykori szektájának leszármazottai elérkezettnek látják az időt arra, hogy a Papnő visszatérjen a holtából és bosszút álljon...
  • Fang Lair kezdetben egy dwemer bánya volt, szűk folyosókkal és nagy csarnokokkal, ahova később egy sárkány (Thurvokun) költözött be és a helyiek emlékeiben is onnantól kezdve úgy maradt meg, mint  egy felfoghatatlan kincsekkel teli sárkányfészek. Jöttek is a kalandvágyó fosztogatók és kincskeresők a szélrózsa minden irányából, hogy övék legyen a mesés vagyon. Nem jártak sikerrel. Sötét Orryn, a nagy tudású nekromanta és követői azonban más céllal érkeztek a romba. Őket nem a kincs érdekelte, ők az egykori házigazdát szeretnék feltámasztani és Nirnre szabadítani.
  • Szerezhető érdekességek:
    Renegade Dragon Priest Mask: Elég csak belépnünk a két dungeon valamelyikébe és mindjárt a miénk is a maszk. Ez kvázi a jutalom azért, hogy megvettük a DLC-t.
    Trophy/Bust, Thurvokun és Trophy/Bust, Scalecaller: a két dungeon normál/veterán teljesítése után kapható dísztárgyak az ingatlanba.
    Blackmarrow Necromancer Skin: A “Scalecaller Peak Challenger” achievement teljesítése után szerezhető.
    Worm Wizard: A “Fang Lair Challenger” achievement elérése után kapható meg ez a személyiségjegy.
  • Összesen 35 achievement lesz a két dungeonben és 4 egyedi cím (title), valamint 1 darab egyedi festék (dye) szerezhető.

Outfit System / Transmog

  • Ahogy minden rendes transmog rendszer manapság, ez is azt teszi lehetővé a játékosok számára, hogy a jelenleg használt és hordott felszereléseik kinézetét lecseréljék olyanra, amely jobban tetszik nekik. Nem tetszik a Redguard stílusú nehéz testpáncél, amelyet nem rég találtunk és amelynek olyan jók az értékei és emiatt muszáj hordani? Sebaj, csináljunk belőle Ork stílusú könnyű ruhát (kinézetre), mert hát az a kedvencünk!
  • A lehetőségeinknek csak az általunk ismert és megtanult stílusok szabnak határt.
  • A fegyverek és a páncélok kinézetei is módosíthatóak. Sőt! A fegyverek is színezhetőek lesznek, úgy, mint a páncélok.
  • A Dye Stationök át lesznek nevezve Outfit Stationökre.
  • Karakterenként egy mentett összeállításunk lehet, amelyet aztán játékbeli arany kifizetésével tudunk majd folyamatosan módosítgatni. De akinek ez nem elég, az vehet újabb “helyeket” is, ez utóbbit már csak Crownért.

Saját ingatlanba saját raktárat! (Frissítve)

Az Update 17 részeként be tudunk szerezni olyan collectible jellegű tároló(ka?)t, amelyeket használva a saját házainkban lehetőségünk lesz ott, abban tárolni tárgyakat, felszabadítva nem kevés helyet ezáltal a bankunkban. Hogy ez pontosan hogy is fog működni, nem tudni, de a PTS-en (teszt szerveren) hamarosan leteszteljük.

Tárolóedények szerezhetünk szintezés közben (lvl18-at elérve ez a jutalom, erről bővebben lentebb), Tel Var kövekkel vásárolva, Crown Storeból vagy egy új, hamarosan érkező speciális NPC-től vásárolva aranyért. Gyártani nem lehet őket, ez fontos, nincsenek szakmához kötve.

  • Összesen 8 darab tárolót lehet beszerezni, 4 darab nagyot (ezek a nagy ládák, lásd lenti kép) és 4 kisebbet. Előbbiek 60 férőhelyesek, utóbbiak 40, így összesen 360 extra helyünk lehet.
  • A tárolók a Collections menüpontban találhatóak, egy külön menüben, Furniture - Storage megnevezés alatt.
  • Mind a nyolc extra tároló beszerezhető bárki számára, nincs megkötés, nincs "exkluzív" tároló.
  • Aki nem akar Tel Var köveket grindelni, vagy nincs sok aranya, lusta master writeket gyűjteni és teljesíteni, az megveheti Crownért is őket.
  • A PTS alapján a 60 férőhelyes ládák 200 wrti voucherbe vagy 200 000 Tel Var Stoneba, a 40-esek pedig 100 writ voucherbe vagy 100 000 Tel Var Stoneba fognak kerülni (megjelenésig ez még változhat). Aranyért úgy fest, nem lehet venni őket, a Crown árakról pedig egyelőre nem tudni.
  • Fontos, hogy ellentétben a bankkal, az ezekben tárolt dolgokat nem tudjuk elérni szakmázás közben, vagyis érdemes nem nyersanyagokat vagy szakmai kellékanyagokat tárolni bennük.
  • Viszont a bennük tárolt bútorok elérhetőek a berendezéskor/"editor módban".
  • A tárolók át/elnevezhetőek a könnyebb tájékozódás miatt.
  • A házunkba beengedett vagy meghívott látogatók soha, semmilyen körülmények között nem tudnak belenézni vagy akár csak interakcióba lépni a ládákkal. Csak mi magunk.
  • Ellentétben a több berendezési tárggyal, ezt a nyolc ládát az összes házba berakhatjuk, házanként mind a nyolcat. A ládák tartala azonos lesz, vagyis ez az jelenti, hogy ha a kezdő kocsmai szobába lerakunk egy ládát, átnevezzük azt mondjuk "ruhákra", belerakunk pár régi VMA páncélt, amelyet nem hordunk már, majd átmegyünk egy másik házba, akkor ott is lerakhatjuk a "ruhák" nevezetű ládát, amelyet ha megnézünk, az a régi VMA páncélt találjuk benne, amelyet az előbb a kocsmában beleraktunk.

Level up Advisor (Frissítve)

Mostantól minden szintlépés után a játék különféle hasznos tanácsokkal és ajándékokkal látja el azokat a játékosokat, akik most ismerkednek az mmo világával, az ESO szerepköreivel, azok feladataival, esetleg azok követelményeivel. Mielőtt legyintenénk, hogy "na ezt minek?", fontos megjegyezni, hogy bizonyos szintek elérése után - segítségként a fejlődésben - kaphatunk aranyat, nyersanyagokat, egyszer használható vagy fogyasztható használati tárgyakat, esetenként akár hátasokat (egy alap Brown Horse-t) vagy Crown Cratet is! Mindjárt jobban hangzik, nemde?

Sajnos a szintezés közben kapott jutalmak nem retróaktívak, vagyis nem fogjuk megkapni a maximum szintű karaktereinkkel mindezeket, csak akkor, ha új karaktert indítunk az Update 17 élesítését követően.

Elképzelhető, hogy az új rendszer miatt mindenki nap egy extra karakter helyet, mert akik belakták az összes rendelkezésre álló karakterhelyet, azok nem tudják így megszerezni - az egyébként account szintű - jutalmakat.

A szintezés közben szerezhető jutalmak:

  • Level 5: 2 db zöld minőségű gyűrű, melyek egy szettbe tartoznak és az életerőt növelik.
  • Level 10: Ingyen ló (Sorrel Horse)
  • Level 15: Szabadon választható kék (rare) fegyver
  • Level 20: Szabadon választható kosztüm (costume) és egy Flame Atronach Crown Crate
  • Level 25: Szabadon választható lila (epic) fegyver
  • Level 30: 4 000 arany és egy újabb Flame Atronach Crown Crate
  • Level 35: Szabadon válaszható lila minőségű fegyver/páncél javító nyersanyag
  • Level 40: 6 000 arany és ingyen érkezik vele a "The Soul Shriven motif" "Prisoner's Rags" , valamint egy darab "Outfit Token", amellyel a meglévő Outfit helyünket tudjuk megnövelni plusz eggyel.
  • Level 45: Egy Undaunted ládát nyitó kulcs
  • Level 50: 10 000 arany és egy újabb Flame Atronach Crown Crate

 

Új Battlegroundok a Morrowind kiegészítővel rendelkezők számára:

  • Mor Khazgur neve ismerős lehet a Skyrimból, egy ork erődítményről van szó, amely az ESO idején, valamikor a Második Kor közepén éppen aréna küzdelmeknek ad(ott) otthont.
  • Deeping Drom egy Dwemer rom, egy szűk folyosókkal és sötét sarkokkal teli helyszín, amely telis tele a korábban szörnyű halált halt kalandozók csontjaival, maradványaival és ahol sosem tudni, éppen ki ugrik a nyakunkba támadólag.
  • Érkeznek a CP (Champion pont) "aktív" és a CP "mentes" battleground verziók (mindegyik BG esetében, nem csak a két újnál). Működésük és szabályaik hasonlóak, mint Cyrodiil egyes hadjáratainál.

Egyéb változások (Frissítve)

  • Mindezek mellett jobban észrevehetőbbé és könnyebben használhatóbbá tették a fejlesztők a Synergy (egymást kiegészítő skillek) rendszerét is, melyről bővebben szintén majd csak a PTS tesztje után tudunk mondani.
  • A megszerezhető Champion Pontok száma 720 lesz, mindegyik kategória kap 10-10-10 pontot.
  • A 32 bites kliens kukázva lesz, sajnos februártól már csak azok tudnak játszani, akiknek 64 bites operációs rendszerük van.
  • Érkezik egy új alrendszer, a Skill Advisor, amely segít a játékosoknak eligazodni a temérdek skill és képesség között, tanácsokat adva. Ezzel együtt a skillek információi is kiegészülnek, pontosabb értékeket mutatva, legyen az morf vagy alap képesség.
  • Érkeznek új ingatlanok is, egészen pontosan három darab. Coldharbour Surreal Estate, Princely Dawnlight Palace és The Erstwhile Sanctuary. Előbbi nem kapható bútorozott állapotban, nekünk kell kialakítanunk és belaknunk teljesen.
  • El lett törölve a célpont limit az AoE (vagyis a mindenkire ható) képességek/támadásoknál, így azok ismét MINDENKIT sebeznek majd, nem csak X embert.

Röviden ez vár ránk a Dragon Bones DLC-ben. Ha PTS-en teszteltük a tartalmat, akkor a tapasztalatokkal frissítjük majd a cikket.

Megosztás

 

Fontosabb információk:

 

Eddig megjelent DLC-k:
(kisebb kiegészítők)


Imperial City
(PVP tartalom)

Orsinium

(PVE/sztori alapú)

Thieves Guild
(PVE/sztori alapú)
Dark Brotherhood

(PVE/sztori alapú)

Shadow of the Hist

(PVE/Dungeon DLC)
One Tamriel

(openworld gameplay
bevezetése)

Homestead

(PVE/Housing DLC)

Horns of the Reach

(PVE/Dungeon DLC
)
Clockwork City
(PVE/sztori alapú)

Dragon Bones
(PVE/Dungeon DLC)
Wolfhunter
(PVE/Dungeon DLC)

 

 

Eddig megjelent Chapterek
(nagyobb kiegészítők)

The Elder Scrolls Online:
MORROWIND

2017. június


The Elder Scrolls Online:
SUMMERSET

2018. május


 

Készülőben lévő DLC-k,
nagyobb változások:

Murkmire
(PVE/sztori alapú)
(2018. tél)


 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

Hasznos oldalak

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.