A szokásos újdonságok, zónák, álruhák, stílusok és egyéb tartalmak mellett jelentős harci változásokat is hoz majd a Sötét Testvériség DLC, mely változások ezúttal inkább a staminát használó karaktereket és skilleket érintik. Hogy miről is van szó? Alapos ráncfelvarrást kap majd a Heavy Armor, az összes Charge képesség és a Harcosok Céhe skill fája, illetve szinte alapjaiban változnak meg a Traitek (mind a fegyverek, mind a páncélok esetében), a Vámpír képességekről és életformáról nem is beszélve. Lássuk röviden, hogy mire is számíthatunk!

Nehéz páncélok / Heavy Armors

A célja továbbra is az a fejlesztőknek, hogy mindenki úgy játsszon, abban a felszerelésben és stílusban, ahogy neki tetszik. Törekszenek arra, hogy mindenki létre tudja hozni azt a karaktert, amellyel szeret is játszani, tud is játszani és még a karakter is „hasznos” valamire :). Ehhez elsősorban arra van szükség, hogy mind a három páncélzat többfunkciós legyen, vagyis azokat viselve a karakter ne csak egy bizonyos dologra legyen képes, hanem különféle szituációban is sikeres és kellően effektív legyen.

A Heavy Armor változásnál a cél az volt, hogy kapjon némi erőforrás és sebzés növelést úgy, hogy közben megmaradjon a „nehéz lovasság” érzése miközben nem teszi feleslegessé a könnyű és közepes páncélok viselését. Egyszóval, ha valaki talpig vasba öltözik, akkor ne csak tankolásra legyen alkalmas, hanem a sebzésre (dps szerepre) is. Ennek megfelelően érkezett egy új passzív képesség, amely megnöveli a fegyverek és varázslatok sebzését (weapon and spell damage), de csak abban az esetben, ha a játékos direkt sebzéseket szenved el, vagyis, ha őt is ütik. Minél hosszabb ideig ütik, annál nagyobb lesz a sebzése (a megnövelt sebzés vonatkozik a támadó varázslatokra, a gyógyító képességekre/varázslatokra és a közelharci támadásokra egyaránt).

Ezzel a nehéz páncélzatot viselő játékosok sebzése eddig sosem látott magasságokba fog emelkedni - de csak önmagukhoz képest persze, hiszen továbbra is el fognak maradni kissé a könnyű és közepes páncélzatban játszókhoz képest, de ez az ára annak, hogy nehéz páncélban viszont jobbak (nagyobbak) a túlélési esélyek (armor rating, damage reduction, stb.).

Egy szó mint száz, talpig vasban továbbra sem lesz az ember legyőzhetetlen - ahogy talpig papírban sem bicsaklik össze az ember minden harcban, mint egy selejtes kempingszék -, de a frissítés után képes lesz nagyobb pofonokat is osztogatni egy olyan csatában, ahol ő is kap bőven az áldásból.

Heavy Armor

  • Bracing:
    • Renamed this passive ability to Wrath.
    • Redesigned this passive ability so it now increases your Weapon and Spell Damage by 10/20 for 6 seconds after taking damage at Ranks I/II respectively, stacking up to 10 times.
  • Constitution: Increased the amount of Magicka and Stamina restored from this passive ability whenever you are hit by approximately 275%.
  • Juggernaut: Increased the amount of maximum health this passive grants per piece of Heavy Armor to 1/2% at Ranks I/II from 0.5/1%.
  • Rapid Mending:
    • This passive ability no longer increments its bonuses with each piece of Heavy Armor, and now requires 5 pieces or more of Heavy Armor to be worn.
    • Increased the healing taken bonus to 4/8%

 

Roham / Charges

Az elmúlt időszakban folyamatosan ment az ilyen jellegű képességek (Focused Charge, Critical Charge, Shield Charge) javítása, változtatása. A roham utáni azonnal fegyverváltást, vagy azonnal támadást (illetve NEM váltást) már javították, de még továbbra is gond van az útvonalkereséssel. Biztos sokan jártak már úgy, hogy hiába van előttük az ellenfél, a charge képességet használva csak áll a karakter és néz ki a fejéből. Ez azért van, mert minden képesség használat után a szerver gyors „fejszámolást végez” az útvonallal kapcsolatban, és néha, ha nem egyenletes a felszín (domborzati tárgyak, lépcsők, stb.), akkor be szokott sülni a dolog és a szerver nem ad vissza megfelelő eredményt.

A DLC megjelenését követően az útvonalkeresés változik, mostantól képes lesz mindenki átszáguldani minden tereptárgyon, lépcsőn le és fel, stb. - de természetesen továbbra sem lehet majd falat mászni ezzel a képességgel, vagy olyan helyekre feljutni, ahova egyébként nem lenne szabad. A PTS-en egyelőre tesztelés alatt áll az új rendszer és az ottani eredményeknek megfelelően mindezen elképzelés még változhat.



Vámpírok

Először is, a vámpírság továbbra is „csak” egy fertőzés, egy kórság, amelynek több fokozata van és amely állapotot a játékos tudatosan tart fenn, ahelyett, hogy kigyógyulna belőle. Ezt a tudatosságot szeretnék a fejlesztők még inkább kihangsúlyozni. Mostantól a vámpírság összes fokozata jól elkülönül egymástól, vagyis lesz oka annak, hogy ki melyik stádiumban szeretne lenni. Ehhez persze kell az is, hogy könnyebben lehessen majd ezeket az állapotokat menedzselni.

Minden egyes stádiumban nő a tűzsebzés elleni sérülékenység, viszont csökken a vámpír képességek költsége és több passzív válik elérhetővé/aktívvá. Emiatt lesz, aki szándékosan csak egyes stádiumú vámpírságot lesz hajlandó kockáztatni (nincs extra tűzsebzés, nincs vámpír képesség költségcsökkentés, és kevés passzív képesség lesz aktív), de lesz, aki elmegy egészen a negyedikig is (extra sebzés tűztől, viszont vámpír képességek költségei csökkentek és több passzív válik aktívvá).

Fontos változás továbbá, hogy minden stádium mostantól 6-6 óráig tart és minél több vámpír képességet használunk, annál inkább kitolódik az adott fázis ideje 30 perccel. Természetesen ha valakiből táplálkozunk, akkor azzal ugyanúgy csökkenthetjük az aktuális vámpír fázisunkat eggyel.

A képességek között változik a Mist Form, amely mostantól minden mozgásban meggátoló hatást is leszed a játékosról, ezáltal könnyebbé téve a szökést és menekülést a vámpírok számára. A Drain Essence gyógyulása mostantól attól függ, hogy a képesség aktiválásakor mennyi életerőnk volt. Ha sok életerővel használjuk, akkor keveset fog gyógyítani, még akkor is, ha közben iszonyat nagy pofonokat kapunk. Ha alacsony életerőnél használjuk, akkor folyamatosan nagyokat fog gyógyítani a képesség, még akkor is, ha időközben egy társunk teljesen felgyógyít minket. A játékos dönti majd el, mennyire mer kockáztatni. A Dark stalker passzív képesség pedig mostantól csak a stage 4-ben lévő vámpíroknak lesz elérhető. A Supernatural Recovery is változik, ezúttal már globális passzív képesség lesz, vagyis nem kell, hogy legyen vámpír képesség kirakva a skillbarra, anélkül is hat, de csak stage 2 vagy a feletti vámpírokra. Az Undeath is csak stage 3 felett lesz hatékony.

Vampire

  • Dark Stalker: This passive ability now only functions when you are in Vampire Stage 4.
  • Drain Essence: This ability and its morphs now tick 3 times over their channel durations, down from 4, but their damage per tick has been increased and they now restore 20% of your missing health per tick to compensate.
  • Mist Form:
    • This ability and its morphs now remove previously applied snares and immobilizations, in addition to making you immune to any new ones while active.
    • Increased the cost of this ability and its morphs by approximately 5%.
    • Updated the tooltip for this ability and its morphs to indicate it has always disabled your Magicka Recovery while active.
  • Poison Mist (Mist Form morph):
    • Renamed this morph to Baleful Mist.
    • In addition to the changes made to the base ability, this morph now ticks and deals damage every second instead of every 1.5 seconds, causing it to deal damage 1 additional time over its duration.
    • This morph now deals Magic Damage instead of Poison Damage.
  • Supernatural Recovery: This passive ability no longer requires a Vampire ability to be slotted, and now only functions when you are in Vampire Stage 2 or higher.
  • Undeath: This passive ability now only functions when you are in Vampire Stage 3 or higher.
  • Vampirism:
    • Increased the timer to advance each Vampire Stage to 6 hours from 30 minutes, but casting any Vampire ability will advance this timer by 30 minutes. Feeding as a Vampire will continue to lower your Vampire Stage by 1.
    • Vampire Stage benefits and penalties are now as follows:
      • Stage 1: 0% Flame Damage taken, 0% Vampire Ability cost reduction, 0% Health Recovery reduction
      • Stage 2: 15% Flame Damage taken, 7% Vampire Ability cost reduction, 25% Health Recovery reduction
      • Stage 3: 20% Flame Damage taken, 14% Vampire Ability cost reduction, 50% Health Recovery reduction
      • Stage 4: 25% Flame Damage taken, 21% Vampire Ability cost reduction, 75% Health Recovery reduction

 

Harcosok Céhe skillek

Nagyon hasznos skilleket nyújt a játékosoknak a Harcosok Céhe skill fája, de a fejlesztők azt szeretnék, hogy még többen használják ezeket a képességeket, még több szituációban, ne csak speciális esetekben. Ahogy a Mágus Céh képességek nagyon jól jönnek a magicka használatra fejlesztett karaktereknél, úgy a Harcosok Céhe képességek jól fognak jönni minden stamina alapokon nyugvó karakter számára. Úgy, hogy közben azért megmaradnak a skillek jellegzetességei, hiszen mégis csak a Harcosok Céhéről van szó.

A legfontosabb változás az, hogy az összes képességnél eltűnt a deadra és undead célpontok elleni megkötés, vagyis mostantól minden típusú ellenfél és lény ellen lehet használni effektíven a skilleket. Hogy a Harcosok Céhe jellege megmaradjon, a Skilled Tracker passzív ad 20% extra bónusz sebzést daedra és undead célpont ellen. A Céh skill fájáról elérhető összes sebzés fizikaivá válik, így még hatékonyabban tudják majd használni a stamina alapokra építkezők.

Remény szerint ezen változások miatt már nem csak speciális helyzetekben, hanem szinte mindenhol és mindenkor használhatóvá válnak a Harcosok Céhe által biztosított képességek.

Fighters Guild

  • Banish the Wicked: This passive ability now grants Ultimate whenever you kill Werewolves, as well as Undead and Daedra.
  • Camouflaged Hunter (Expert Hunter morph): In addition to the changes made to the base ability, this morph now also grants the Minor Berserk buff for 5/6/7/8 seconds after dealing a Critical Hit from crouch at Ranks I/II/III/IV.
  • Circle of Protection: This ability and its morphs now grant the Minor Endurance buff in addition to the Minor Protection buff.
  • Dawnbreaker: This ability and its morphs no longer deal bonus damage to Undead and Daedra, and now deals Physical Damage instead of Magic Damage.
  • Dawnbreaker of Smiting (Dawnbreaker morph): In addition to the changes made to the base ability, this morph also now knocks down any enemy hit instead of only Undead and Daedra. We also reduced the duration of the knock down to 2.5 seconds from 5 seconds.
  • Evil Hunter (Expert Hunter morph): In addition to the changes made to the base ability, this morph now also reduces the Stamina cost of Fighters Guild abilities by 25% while active.
  • Expert Hunter: Redesigned this ability and its morphs so they no longer grant a small chance to deal additional bonus damage; instead, they can be activated to reveal hidden or invisible enemies in a 6 meter radius for 5 seconds, and prevents revealed enemies from returning to stealth for 3 seconds.
    • These abilities will continue illuminate Undead, Daedra, and Werewolves and grant Major Savagery while slotted.
  • Flawless Dawnbreaker (Dawnbreaker morph): In addition to the changes made to the base ability, we reduced the amount of Weapon Damage this morph increases while slotted to 2/3/4/5% at Ranks I/II/III/IV from 5/6/7/8%.
  • Intimidating Presence: This passive ability now also reduces the cost of Fighters Guild abilities by 20%.
  • Ring of Preservation (Circle of Protection morph): In addition to the changes made to the base ability, we redesigned this morph so it now decreases the cost of Roll Dodge by 20% while within the area of effect.
  • Silver Bolts: This ability and its morphs no longer knock down or deal bonus damage to Undead and Daedra; instead, they now reduce the Movement Speed of any enemy hit by 40% for 6 seconds.
  • Silver Leash (Silver Bolts morph): In addition to the changes made to the base ability, this morph also now pulls the caster to the target when it is activated a second time. Additionally, the caster can pull themselves to any target instead of just Undead and Daedra targets.
  • Silver Shards (Silver Bolts morph): In addition to the changes made to the base ability, we increased the amount of additional targets this morph can hit to 5 additional targets from 2.
  • Slayer: Redesigned this passive ability so it now increases your Weapon Damage by 1/2/3% for each Fighters Guild ability slotted at Ranks I/II/III respectively, instead of increasing your Weapon and Spell Damage by 3/6/9% against Undead and Daedra.
  • Skilled Tracker: Redesigned this passive ability so it now increases all damage dealt with Fighters Guild abilities by 20% against Undead, Daedra, and Werewolves. Fighters Guild abilities no longer innately have a bonus to Undead, Daedra, and Werewolves without this passive ability.
  • Trap Beast: This ability and its morphs now apply their damage over time to any enemy hit instead of only Undead and Daedra. In addition, this ability and its morphs now deal Physical Damage instead of Magic Damage.

 

Traitek

Rengeteg trait megváltozik, úgy, hogy valamilyen módon MINDIG hasznos legyen az a harcban, akár szintezés közben, akár dungeonban vagy akár Trialban. A változások a következőek:

Armor

  • Exploration: This trait now increases all gold gained from monster kills instead of increasing exploration experience gained, and has been renamed to Prosperous.
  • Impenetrable: This trait now also reduces the durability damage taken of the item, in addition to reducing the damage taken from Critical Hits.
  • Intricate: This trait now also increases the amount of refined materials you obtain whenever you deconstruct the armor, in addition to increasing the amount of inspiration gained.
  • Nirnhoned: This trait now increases Physical Resistance and Spell Resistance by a flat value.
  • Sturdy: This trait now reduces the cost of Block.
  • Training: This trait now increases all experience gained from all kills by a percentage, instead of increasing your armor skill line experience only.
  • Well-fitted: This trait now also reduces the cost of Roll Dodge, in addition to reducing the cost of Sprint.

 

Weapons

  • Charged: This trait now increases your chance to apply status effects instead of increasing the amount of enchantment charges on your weapon.
  • Defending: This trait now increases your Physical Resistance and Spell Resistance by flat values instead of percentages.
  • Infused: This trait now also reduces the cooldown on your weapon enchantment in addition to increasing its damage.
  • Intricate: This trait now also increases the amount of refined materials you obtain whenever you deconstruct the weapon, in addition to increasing the amount of inspiration gained.
  • Nirnhoned: This trait now increases the damage of the weapon.
  • Powered: This trait now increases your healing done instead of reducing the cooldown on your weapon enchantment.
  • Sharpened: This trait now increases your Physical Penetration and Spell Penetration by flat values instead of percentages.
  • Training: This trait now increases all experience gained from all kills by a percentage instead of increasing your weapon skill line experience only.
  • Weighted: This trait now grants you a chance to gain additional Ultimate whenever you generate Ultimate normally, and has been renamed to Decisive.

 

Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.