A Sötét Testvériség régóta köztünk él, csendben figyeli az arra érdemes gyilkosokat és igen, hamarosan érkeznek a személyre szóló meghívók. Alig pár hét és az egyik legnépszerűbb frakció tagjaként újra bejárhatjuk a Birodalom nyugati régióját, Anvil és Kvatch környékét. Ej, de régen volt már, amikor arrafelé kalandoztunk, épp ideje, hogy visszatérjünk (még akkor is, ha ez a sztori most jóval az Oblivion krízis előtt fog játszódni)!
Na, de hagyjuk is a rizsát, lássuk, hogy pontosan mit is kapunk a DLC-vel! Bővebb infók a következő hetekben érkeznek, most csak címszavakban jöjjenek az érkező tartalmak:
A DLC tulajdonosai számára érkezik:
- Csatlakozás a Sötét Testvériség szervezet felbérelhető orvbérgyilkosaihoz.
- A TES IV. Oblivion óta először térhetünk vissza Anvil és Kvatch környékére.
- Több órányi izgalmas küldetésekkel megspékelt sztori, mely során újra felkeressük majd Tamriel ismertebb vidékeit.
- Új napi ismételhető küldetések, bérgyilkos megbízások és hasonló huncutságok.
- Új bossok és "delve" dungeonok (új raid Trial és instance Dungeon nem lesz a jelek szerint).
- Új passzív skillek a Sötét Testvériséghez kapcsolódóan.
- Új egyedi kosztümök, stíluskönyvek, szettek, stb.
- Friss: Minden DLC-vel eddig kaptunk ajándékot, egy-egy hobbi állatkát, de a Sötét Testvériséggel mást fogunk kapni, nem petet. Hogy mit, majd kiderül... (tippre egy hátast, egy nagyon speciális hátast :))
Mindenki számára érkező és elérhető tartalmak
- A Veterán Rangok kukázása (2 év után ezt is megértük)!
- Méregkeverés!
- Nameplate ki-be kapcsolásának lehetősége.
- Konzolon karakter neveinek megjelenítése (id-k helyett).
- Értékes tárgyainkat levédhetjük a bankban/hátizsákban, hogy ne daráljuk le őket véletlenül a munkapadoknál (mert bizony megesik a legjobbakkal is, többször…)
- LFG tool további fejlesztéseket kap, kirúgás szavazás, minőségibb várakozási idő kijelzés, “ready check” lehetőség, stb.
- Új Crown cuccok: új karakter slotok, stílusok, sapkák(? - akármit is takarjon ez). Az új stílusok (és várhatóan a régiek is) kapnak egy preview opciót, hogy lássuk előbb, mire is akarunk költeni.
- “Crafting Bag” csak az előfizetőknek (minden alapanyag itt lesz tárolva korlátlan mennyiségben, millió helyet felszabadítva a hátizsákban és a bankban)
Friss: ha csak egy hónapig vagyunk előfizetők és belerakunk minden alapanyagot a "zsákba", majd a következő hónapban már nem vagyunk előfizetők, akkor az összes alapanyag megmarad, elérhetővé válik és használhatjuk őket továbbra is. És nem, nem kerül vissza a hátizsákba/bankba egy darab sem, csak mert nem vagyunk már előfizetők. Viszont, értelemszerűen új alapanyagokat már nem rakhatunk bele a zsákba, bármit is szedünk össze, azt már csak a hagyományos hátizsákban/bankban tárolhatjuk. Mindaddig, amíg megint elő nem fizetünk... - A "Traitek" kapnak egy alapos ráncfelvarrást.
- Cyrodiil továbbra is hegesztés alatt áll, talán ezúttal tényleg javul valamit a helyzet. :)
Friss: lesz majd a teszt szerveren egy speciális event, amelyen reményeik szerint minél többen részt fognak venni, mert szeretnék "élesben" tesztelni azokat a változtatásokat (és kielemezni az ott kapott eredményeket), amelyeket be akarnak vezetni a DLC-vel. Ehhez pedig masszív pvp-re és emberre/tömegre van/lesz szükség. Részletek később. - Sanctum Ophidia Trial is skálás lesz, vagyis lvl10-től már elérhető lesz bármi számára, illetve megkapja az is a Veterán módot (bár itt már nem VR16 verzióra kell majd gondolni - VR szintek kuka, lásd előbb -, hanem a nehézségre)
Friss: a két verzióban a már ismert mechanizmusok nagyjából változatlanok lesznek, a veterán verzióban azért lesz némi változás, nehezítés, főleg ami a harcok bonyolultságát, összetettségét illeti. A korábbi sikeres taktikákat át kell majd gondolnia minden csapatnak, ha nem is nagyon, de azért lesz min gondolkodni majd...
Természetesen a két verzióban a lootok is frissülnek/változnak a normál vagy veterán fokozatnak megfelelően. - Vámpír és Harcosok Céhe skillek ráncfelvarrása.
- Imperial City rebalance
Friss: a játékosok visszajelzéseire válaszként a White Gold Tower, az Imperial Prison és a veterán City of Ash picit könnyebb lesz, mint a jelenlegi verzióban. Nem lesz belőlük sétagalopp, de azért könnyebb lesz majd teljesíteni őket. - ...és még sok más.
Bővebb infók mindezekről a következő hetekben!