Lassan megjelenik a játék harmadik DLC csomagja (Thieves Guild), áprilisban két éves lesz az ESO, valamint régen volt utoljára felmérve a Magyar Guild-ek állapota, így ideje ezt most megtenni. Túl sok dolgotok nem lesz. A guild vezetőknek ki kell tölteni pár adatot, mi pedig ezt összesítjük és közzé tesszük, hogy minél több magyar játékos megtalálja a maga számára elfogadható társaságot. A kért adatokat kérném az oldal fórumára posztolni, vagy nekem a molnarg@vipmail.hu email címre küldeni. Guild neve: |
Tegnap volt az ESO Live utolsó Tolvajok Céhével foglalkozó speciális adása, amelyben ezúttal a Tolvajok Céhével érkező skillek és képességek voltak terítéken. Összefoglalva a lényeget, a DLC új skill fája és passzív képességei összhangban lesznek a jelenlegi Legerdermain képességekkel, és a céljuk nem más, mint hogy a játékos Tamriel legjobb tolvajává válhassék általuk. A műsorban ezúttal is volt egy kérdezz-felelek rész, ahol ismét csak nagyon érdekes információk hangoztak el. Ebből a két szegmensből szemezgettük az izgalmasabb infókat. Összefoglaló a lapozás után.
Az ESO április 4.-én lesz két éves. Sok minden változott a játékban, kezdve a fizetési modell változástól, a konzolos kiadásig, valamint rengeteg alrendszer változott és épült be. Ezekre szükség is volt, mivel bőven ráfértek a ráncfelvarrások. Miért volt döcögős az indulás? Sokan nem tudják, de az ESO, a legtöbb ideig fejlesztett mmo a piacon, 7 évig készült. A kiadást is fél évvel halasztani kellett, de tovább nem nagyon lehetett húzni a megjelenést. Ez megtörtént, de mostanra, két évvel később érte el azt a szintet, ahogy a megjelenéskor kellett volna. Nem ritka dolog ez, nagyjából minden mmo-ra jellemző ez, néha kicsit jobban, kicsit rosszabbul, de alapvetően hasonló időmennyiség kell ahhoz, hogy révbe érjenek.
Egy nagyszerű játékról beszélünk, amelyet a Skyrim 2.0 online változatát váró sajtósok és tesztelők sem tudtak elbuktatni, pedig azóta is próbálkoznak rendesen, elriasztva sok játékost a próbálkozástól is. Így visszagondolva is nevetséges, hogy emberek, időt, energiát képesek fektetni abba, hogy egy számukra nem szimpatikus játékot lehúzzanak szinte minden cikkben, mert megjelenéskor, a kezdő, gyakorlózóna nem felelt meg az ízlésüknek. Szerencsére a játékosokat nem lehet elriasztani és felismerik, ha valami jó. A PC-n milliós számú vásárló, a sikeres konzolos megjelenés és az év mmo díjai is bizonyítják, hogy az Elders Scrolls Online egy jó és élvezhető játék. Az összefoglalás után térjünk is rá, mire is készülünk. Akik olvassátok ezt a cikket, közületek sokan új játékosok, vagy régiek, de mindenképpen van valami véleményetek arról, hogyan is lehetne még jobbá tenni ezt a játékot. Ebben kérnénk most a segítségeteket. Szerencsére a játék fejlesztői odafigyelnek a játékosaikra, még akkor is, ha sokszor hosszú idő mire megvalósulnak az elképzelések. Arra gondoltunk, hogy összegyűjtenénk a véleményeiteket, ötleteiteket, lefordítjuk, majd a hivatalos fórumon ezt közzé tennénk, mint a Magyar ESO Közösség javaslatai. Lehet többet írni, lehet kevesebbet, lényeg, hogy megosszátok velünk, mit szeretnétek látni a játékban, szerintetek mivel lehetne még jobbá tenni. Több dungeon, több trial, új küldetések, jobb pvp, új céhek, házépítés, több szakma, jobb jutalmak, stb... Akit érdekel a lehetőség, nincs más dolga, mint ötleteit leírni itt az oldal fórumán, vagy az Elders Scrolls HQ, illetve az Elders Scrolls Hungary facebook csoportokban. UPDATE3: A TEGNAPI ÍRÁSOK IS HOZZÁADVA A CIKKHEZ, JELENLEG 20-NÁL JÁRUNK!
Dreko: - Különböző fajok különböző mozgás dinamikával (futás, séta, etc.). Kryon: - "sandbox zóna": házépítés, guild erődök, guildharc, építhető-rombolható környezet iddqd (streetwiser ps4): - Minden normál dungeonnak veterán verziót és több trial CsikB: - DLC-khez több group dungeon
Csak az nézze meg a következő nagyon friss Skywind (tudjátok, Skyrim motorra átpakolt Morrowind) trailert, aki van annyira erős, hogy kibírja a megjelenésig hátralevő nem kevés időt! |