Kurog Király, az Orkok vezetője nem csak a népe romokban lévő ősi fővárosának az újjáépítésébe kezdett bele, de eltökélt szándéka az is, hogy az Ork nemzetet újra, egy zászló alatt egyesítse. Az ötlet azonban nem aratott osztatlan sikert a nép jelenlegi vezetői között. Birodalom szerte hallani pletykákat az egyesítést ellenző és a saját hatalmukhoz feltétlen ragaszkodó Ork Hadurak közötti titkos összeesküvésekről.

Az Orsinium lesz a The Elder Scrolls Online első (sorrendben a második), kifejezetten a sztorira fókuszáló DLC-je, melynek tartalmát szinttől függetlenül bárki megismerheti, aki beszerzi a kiegészítőt (vagy előfizető).

Megosztás

Bővebben...

Az ExH-ból egy-két játékos már végigvitte az új dungeon-öket veterán módban, de engem még nem vitt rá a lélek. Nem hallottam róla túl jókat. Tegnap viszont kicsit nerfelték a sebzéseket és mivel a setek onnan esnek, arra gondoltam ideje nekifutni a veterán módnak, hátha. Megjártuk mindkét IC-s dungeon-t. Két és fél óra után agyhalott lettem, arra gondoltam, megöregedtem, nem való ez már nekem, inkább passziánszozni fogok, de előtte leiszom magam, örökre. A főbossig el sem jutottunk. No de lássuk a részleteket, milyen volt az Imperial Prison.

Megosztás

Bővebben...

A szokásosnál jóval lassabban zajlik most a folyamat. Szerencsére van egy Dávidunk, aki első kézből kapja az információkat és nem rest ezt megosztani velem, veletek. Az Imperial City-vel érkező új setek megszerzése nem a leggyorsabb folyamat, még a legnagyobb kockáknak sem, ezen kívül sok set működése zavaros, tesztelése folyamatban van, ezért telnek el hetek úgy, hogy pontos és jól kialakult build-ek továbbra sem jelentek még meg. Ennek ellenére egy laza útmutatót írok, merre induljatok el, amiből aztán ki tudtok hozni egy endgame képes buildet.

Megosztás

Bővebben...

Az Imperial City DLC megjelenésével mindenki számára elérhetővé vált a két új stílus (Xivkyn és a Glass), amelyre sok kalandozó várt már. Úgy tűnik most már semmi sem akadályozhat meg minket abban, hogy magunkhoz öleljük szeretett páncélstílusunkat, vagy mégis?

Megosztás

Bővebben...

Az a baj a Skywind projekttel (tudjátok, Morrowind átültetése a Skyrim motorjára), hogy minél több infót csepegtetnek a fejlesztők, annál nehezebb a várakozás. Oké, jó munkához idő kell, egy ekkora vállalkozás esetében meg még annál is több, de akkor is... ide vele, most! De mivel ez nem így működik, ezért be kell érnünk a fejlesztők által időről-időre közreadott anyagokkal. Ma, a Voice Actingról érkezett egy kis, de annál megnyugtatóbb infó.

Érdemes felidézni, hogy Morrowind legendásan híres volt arról, hogy valami iszonyat mennyiségű szöveget tartalmazott a játék (bár nem tudom minek írom múlt időben, hiszen mai napig játszunk vele). Ha egy-egy NPC-vel leálltunk beszélgetni, akkor negyed óráig tuti nem szabadultunk onnan, mert minden kérdésre újabb témakörök bukkantak elő, amelyekre rákattintva még több információt kaptunk, és így tovább. A későbbi TES játékokban a párbeszédek rendszere megváltozott, a kornak megfelelően a dialógusok leegyszerűsödtek és a szöveges megoldásokat felváltotta a teljes szinkron, mely esetében minden NPC minden mondatát egy-egy színész által tolmácsolva hallgathattuk meg a játékokban (amely egy The Elder Scrolls játék esetében több tíz ezer sorban volt mérhető).Élőbb lett a világ, jobban bele tudta élni magát az ember, de sajnos az NPC-től megszerezhető információk csökkentek.

A Skywind projekt előrehaladtával jogosan merült fel a kérdés ezek után, hogy a Morrowind szöveges tartalmát hogy fogják a Skywind fejlesztői átültetni a Skyrimban ismert párbeszedés rendszerre? Lehetséges egyáltalán? Vagy kihagyják az eredeti szöveges tartalom nagy részét? Vagy új, de lényegesen kevesebb szövegeket írnak, ami passzol a Skyrim rendszeréhez?

A megnyugtató választ ma kaptuk meg, a srácok blogján. MINDEN szöveget megtartottak (pár ismétlődés lett csak kiszedve), és nagyjából 100 fő önkéntes hivatásos és/vagy amatőr színésszel már javában zajlik a munka. Laza 40 000 sornyi szöveget kellett átrakni a Skyrim motorjába, új scripteket írni minden egyes NPC párbeszéde esetében, majd ezekhez hozzárendelni az már kész, felmondott hanganyagot, na és persze mindezt elérhetővé tenni úgy, hogy bármikor bármire rákérdezhessünk, mint a Morrowindben.Sőt,a srácok nem álltak itt meg, sok új, Morrowindben nem létező mondattal - főként NPC-k és a játékos reakcióival egy adott szituációra - még bővítették is a korábbi tartalmat.

Aki kíváncsi, hogy mi vár ránk a Skywindben ha beszélgetni akarunk, az nézze meg a videókat (lapozás után van még)! Bónuszként kaptunk egy harci zenei ízelítőt is, mert természetesen a dinamikusan változó muzsika is szerves része a TES játékoknak, így a Skywindből sem marad ki.

 

Megosztás

Bővebben...

Azzal kezdeném, hogy a személyes véleményemet és tapasztalataimat írom le, mivel a puszta tényközlés már megtörtént, az elmúlt egy hónapban. A teszt szerveren már egyszer végigjártam a területet, így óriás izgalom már nem kapott el, mert nagyjából tudtam mire számíthatok, lásd gyönyörűen kidolgozott csatorna rész (a játék eddig legszebb része), kellemesen romos és hangulatos város körzetek. Az érdekelt inkább, a játékosok milyen módon fogják belakni az új területet.

Megosztás

Bővebben...

Nem csak az iskola kezdődött el a mai nap, hanem megérkezett végre az Imperial City névre keresztelt első komolyabb - és fizetős - The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited DLC is, melyben a játékosok visszatérhetnek a mostanság kicsit túlzsúfolt Birodalmi Fővárosba, hogy a deadrák és az ellenséges játékosok hulláiban térdig gázolva végre elfoglalják az egykor szebb napokat is látott Fővárost. A lapozás után következzen egy rövid összefoglaló arról, hogy mivel bővült az ESO:TU, akkor is, ha fizettünk érte, és akkor is, ha nem.

Megosztás

Bővebben...

Ebben a percben érkezett meg a Skywind (Skyrim motorjára átültetett Morrowind) legújabb kis hangulatfokozó videója. Itt tartunk 2015. augusztusában:

Megosztás

Kedvcsináló spoiler mentes 3 perces videó érkezett a Skyrim modként (pontosabban Total Conversionként) készülő, egy teljesen új világot bemutató, valamint egyedi játékrendszert felvonultató Enderal - The Shard of Orderhez.

Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.