Bár a Facebook oldalunkon szoktunk néha egy-egy játékos által készített modot ajánlani, de az a produkció amiről szó lesz a következő percekben, az kiérdemelte azt, hogy cikként is megjelenjen a The Elder Scrolls HQ hírei között. Két okból is. Az egyik, hogy a Falskaar egy hivatalos DLC-ket megszégyenítő nagyságú és minőségű projekt. A másik, hogy mindezt egy 19 éves fiatalember, Alexander J. Velicky készítette, közel egy év alatt.


Lapozás után a mod ismertetője és villáminterjú a készítővel

Lássuk, mit tud a mod:

 

  • Egy hatalmas, Tamrieltől független földrész, nagyjából az alapjáték területének a harmada (hozzávetőleg 2-3 Skyrim tartomány területe)
  • 20-30 órányi játék
  • 26 küldetés. Ebből 17 mellékküldetés, a „maradék” 9 viszont igazi főtörténet, annak minden csavarjával és hosszúságával. Plusz pár extra történet, amely ezektől függetlenül szakad a nyakunkba jártunkban-keltünkben.
  • Új tárgyak: könyvek, receptek, fegyverek és páncélok. Ezek között lesznek teljesen újak, de lesznek „csak” újratexturázottak is.
  • Két új varázslat és egy új Sárkányüvöltés.
  • Egy bárd, pár darab egyedi dallal.
  • 14 darab teljesen új háttérzene kb. 40 perc hosszúságban, amelyet Adamm Khuevrr szerzett, csak a Falskaar mod kedvéért.
  • Teljes szinkron a történethez kapcsolódóan, amely 30 hivatásos és amatőr színész/színésznő közreműködésével valósult meg.
  • A játékhoz az 1.9-es peccsen kívül (a legutolsó javítás) semmire nincs szükség. Se hivatalos DLC-kre, se SKSE-re, semmire.

A modot jegyző Alexander J. Velicky egy évig dolgozott a projekten, és azon kívül, hogy imádta csinálni, az volt a célja, hogy felhívja magára a Bethesda figyelmét. Mert Alexander úgy gondolta, hogy egy jó önéletrajz, vagy kitöltött jelentkezési lap mellé ha odarak egy olyan modot, mint a Falskaar referenciának, akkor talán komolyabban veszik a jelentkezését. Ugyanis nagyon szeretne bekerülni a Bethesda tartalomért felelős fejlesztői közé.

„Mindent magam szerveztem és koordináltam. Például a színészeknek elküldtem a szövegkönyvet, akik rögzítették az anyagot, majd egyesével visszaküldték nekem. Ha összeszámolom, nagyjából 100 főre tehető azok száma, akik valamilyen módon segítettek a projekt elkészülésében. Ahogy megkaptam a beküldött anyagokat, közte a háttérzenéket is, texturákat, modelleket, leültem a gép elé, és megpróbáltam beépíteni, beszerkeszteni a félkész modba. Volt, aki megkeresett, mert írt egy könyvet, elküldte, én meg beleraktam, mert jónak találtam. Sok segítségem volt ilyen szinten, de a nyersanyagokból egyedül raktam össze a mod teljes egészét.”

„Egy éve végeztem a középiskolában, és úgy döntöttem, ahelyett hogy elvégeznék valami tervező tanfolyamot vagy iskolát, inkább nekiesek a Bethesda által kiadott Creation Kit-nek, és megtanulom használni. Ezután nagyjából 2000 munkaóra következett, és kész is lett a modom. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy édesapám segítsége nélkül nem ment volna. Nagyon megértő volt az öreg, és engedte, hogy egy évig csak ezzel foglalkozzak. Fizette a lakbért, a kiadásaimat, és elfogadta, hogy továbbtanulás vagy munkahely helyett ezzel foglalkozom. Bár, ha belegondolok, ez volt a munkahelyem…„

A Falskaarban található 54 karakter hangját 30 színész kölcsönözte, volt aki több karaktert is szinkronizált.

„Először meghallgatást tartottam és kiválasztottam azokat, akik illettek az elképzeléseimhez, majd egy rövid egyeztetés után elkezdődött a munka. Még most is csodálkozok azon, hogy mennyi amatőr tehetséget sikerült találni a projekthez, akik a profi társaikkal együtt jócskán felülmúlták az előzetes elképzeléseimet."

A hang mellett természetesen érdemes a világról is szólni pár szót. Az egyik legérdekesebb kaland a Watervine Chasm nevű helyen várja a játékosokat, amelyet nagyjából 2-3 óra alatt lehet majd végigjárni. Csak ezt az egy helyet Alexander 3 hétig építette és csiszolgatta, mire az elérte a végleges változatát. Az eddigi visszajelzések alapján nagyon jól sikerült, a mod egyik legjobb része lett ez a hely.

„Tudom, hogy Falskaar nem mentes a hibáktól, és nem is maga a tökéletesség. Nem vagyok profi a szakmában, se nem gyártok 20 éve játékokat. Rengeteget kell még tanulnom a szakmáról, de erre tettem fel az életemet, és tényleg szeretnék tanulni és fejlődni. Falskaar remélhetőleg csak egy lehetőség volt az álmom megvalósítása felé vezető úton."

A mod tölthető a Skyrim Nexusról, KATT!

 

Trailer:

 

Soundtrack:

Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.