Egy újabb The Elder Scrolls Online béta teszten vagyunk túl (bár jelen sorok írásakor van még belőle pár óra hátra). A teszt alatt a maximum szint 17. volt, és mind a három Szövetségben lehetett kreálni karaktert (igen, végre Aldmeri Domínium is kipróbálható volt). A tárgykészítés és szakmák nem voltak elérhetőek, mert jelenleg épp fejlesztik és átdolgozzák. A hétvége alatt rengeteg videó látott napvilágot (aki követi a Facebook oldalunk híreit, az találkozott velük még a törlés előtt), amelyeket a Zenimax Online Studios módszeresen levadászott, hiszen továbbra is érvényben van a "titoktartási szerződés", más néven NDA, amely megakadályozza a tesztelőket abban, hogy bármit is mondjanak a játékról. Még az is szabály ellenes, ha elmondjátok, hogy bejutottatok a tesztre (bár európaiként csak trükközve lehetett, továbbra is csak US/Canada a célterület a hírek szerint). Ennek ellenére sikerült elcsípni egy beszámolót a hétvégi béta tesztről, természetesen tiszteletben tartva a titoktartást. Lapozás után olvasható egy béta beszámoló a Zenimax ügyvédei számára is elfogadható változata.
"A Klub első szabálya: senkinek egy szót se a klubról. A Klub kettes számú szabálya: senkinek egy kurva szót se erről a klubról."
Szia. Sikerült kipróbálnom a The Elder Scrolls Online-t a hétvégén, és azt kell hogy mondjam ### lett. Az ESO egy újonnan alakult stúdió, a Zenimax Online Studios legelső projektje, és emiatt bizony egyesek eléggé szkeptikusak a játékkal kapcsolatban. Mások, akik ismerik a fejlesztők múltját, a TES hagyományait és a beígért dolgokat, nagyon bizakodóak. Mérlegelve a hétvégi tapasztalataimat, azt kell mondjam, hogy a ### félnek van igaza.
Magáról a játékról is ejtenék pár szót. Az egész a karaktergenerálással kezdődik. Gyorsan a ### oldalt választottam, és kreáltam egy ### fajú ###-t. Ami a testreszabást illeti, eléggé részletes, a ###-tól egészen a ###-ig, mindent be lehet állítani. Még a ### is! Ismered a véleményem a karaktergenerálás szerepéről egy játékban… Csak ismételni tudom magam, ###.
A frissen kreált ### ### karakteremmel ###-tem egy ### helyen, név szerint ###-n. Egyszer csak feltűnt egy ###, aki ### és azt mondta, ### ###-nak hívják és ### kell. Ezután együtt ###-tunk el egy ###-hoz. Az egész olyan volt, mint a ###. A környezet és grafika ###, szerintem, legalábbis a ### és a ### viszonyítva. A ### ismerős volt a ###-ból, ezért ### ### gondot.
Ami a legjobban feltűnt, hogy ### és a ###, illetve az egész ###. A ###-ról nem is beszélve. Később ### a ###-ba, és kaptam ### darab ###-t, amit el ###-tam ###-ni úgy, ahogy ###. Tudtad, hogy a ### képes ###-re és ###-ra? A ###-ról nem is beszélve.
Ahogy a végére értem a ###-nek, hirtelen ott ### magam egy ### ###-én. Percekig csak ### ott, és ### mint ### az új ###-ra. Ami a ###-t illeti, ### számú ###-t láttam, bár egyes ###-ben úgy éreztem magam, mint egy ### házas Loki - Fradi MB1-es ### után a ###-nál ###-ban állva. Erről ###-be jut, hogy Einstein ### egyszer, miszerint ### dolog ###, a ### és a ###, de a ### nem ###.
Összefoglalva a ### élményeket, még el ### mondani, hogy ### ### ###-ból a ### ###-t, illetve, a ### # ### ### ###. A ### ###?! ###! Egyébként ### és a ###. Egy szóval leírva az érzéseimet: ###.
Hogy lásd miről beszélek, mellékelek pár ###-t. A ### egyébként majd ### tavaszán fog megjelenni, PC-re, Mac-re, PS4-re és ###-ra.
### üdvözlettel,
Peter Haas