Vannak azok a villáminterjúk, amikor ül az interjúalany a székben (mert muszáj neki), vele szemben az újságírónak pedig van 5 perce, amely idő alatt lehet maximum öt kérdése (lehet több is, de csak ötöt tehet fel), amelyek csak az adott filmhez kapcsolódhatnak és amelyekre – jobb esetben – kap öt választ. Majd feláll és annyi. Mire észbe kap, hogy valamit elfelejtett, már másik egy kérdező ül a székben, a biztonsági szolgálat pedig mosolyogva jelzi, hogy erre tessék Uram, eszébe se jusson, hogy visszafordul, mert a kijárat biz’ a másik irányban van...

Nagyjából ilyesmi volt a helyzet, amikor csak öt - aránylag rövid - kérdést lehetett feltenni a The Elder Scrolls Online fejlesztőinek, írásban, és csak és kizárólag a hétközi karakterfejlesztési videóval kapcsolatban. Se többet, se kevesebbet. Lássuk az öt kérdést és a rá kapott válaszokat:

Update:
Az első kérdésre adott választ picit pontosítottuk, mert félreérthető volt a megfogalmazás.

Kérdés: Lesz e lehetőség arra, hogy az eleve elérhetetlen, másik fajhoz és osztályhoz tartozó skilleken kívül minden más skillt megtanuljuk? Kapunk ugyebár skill pontot minden szintlépésnél, három Skyshard begyűjtése után, PVP-ben az Alliance Rangok megszerzése/elérése után, nem beszélve a speciális küldetések skill pont jutalmairól, stb. Tudunk e szerezni annyit ezek által, hogy az elég legyen minden elérhető képességre?

Válasz: Nehéz a kérdés, főleg egy olyan állandóan változó játék esetében, mint a The Elder Scrolls Online. Jelen állás szerint a premierkor nem lesz rá lehetőség, hogy egyszerre egy időben minden skillt "kimaxoljon" a játékos. A későbbiekben folyamatosan érkeznek majd a frissítések, velük új skillek, újonnan elérhető skill pontok, de valószínűleg akkor sem lesz elérhető annyi skill pont egyszerre, hogy egy karakterrel minden skill „unlockolva” és ugyanakkor maximálva legyen.

Röviden, elérni elérhetsz/megtanulhatsz bármit, nem lesz korlátozás (leszámítva a faji és osztály skilleket), és lesz annyi elérhető pont is. De megtanulni és maxolni az összeset egyszerre egy időben egy karakterrel - na erre nem lesz elég pont. Mert amíg az aktív [active] skillek használat során fejlődnek, addig a passzív skillek csak akkor fejleszthetők, ha szabad skill pontokat rakunk rá.

 

Kérdés: Mitől, milyen követelményektől függ egy fegyver használata?  A fegyverek skill fáiról megtanult képességektől vagy a karakter szintjétől? Esetleg mástól?

Válasz: Minden fegyver használata a karakter szintjétől függ. Ha megvan a fegyverhez szükséges karakter szint, akkor használhatod, ha nincs, akkor tedd el, és majd használod később. Sőt, bízunk benne, hogy ha találsz egy új és érdekes fegyvert, akkor azt is el fogod tenni, hogy később ki tudd próbálni, még akkor is, ha esetleg sosem használtál olyan típust korábban. Ki tudja, hátha beválik.

 

Kérdés: Lesz lehetőség annyi pontot pakolni a Magickára vagy a Staminára, hogy megállás nélkül tudjak harcolni? (varázslat Magickába, a fegyveres támadás Staminába kerül) Vagy, ha minden pontot a Health-ra rakom, akkor lehetek halhatatlan?

Válasz: Nos, ha nagy mennyiségben növeled valamelyik fő attribútumot, akkor mindenképpen szerzel némi előnyt azon a területen. Ha az életerődet növeled mindig, akkor kétségtelen, hogy több, vagy esetleg nagyobb sebzést fogsz kibírni, mint mások. Vagy, ha magickára és Staminára pakolsz csak pontokat, akkor több varázslatot vagy támadást tudsz majd kezdeményezni, mint más játékos.

De azt tartsd észben, hogy az attribútum pontjaid nem növelik az életerő/magicka/stamina regeneráció gyorsaságát, csak azok maximális mennyiségét. Így, ha elfogynak, akkor ott fogsz állni kimerülve, és az nem sok jót jelent.

 

Kérdés: Mit javasoltok, egy csapatjátékos, egy partyban játszani szerető játékos mire fókuszáljon? Egy adott szerepkörhöz kapcsolódó attribútumot növeljen, vagy ossza el egyenlően az összes között?

Válasz: Ez csak rajtad múlik, csináld úgy, ahogy neked jól esik. Azt azonban tartsd észben, hogy csapatban játszva akár gyógyítóként is lehet szükség arra, hogy sebezd az ellenfeleidet, illetve a legjobb harcosnál is elképzelhető, hogy háttérbe kell vonulnia, hogy életben tartsa a társait szorult helyzetükben. Ilyen esetekben jól tud jönni, ha van staminád pár erősebb sebzéshez, illetve ha van egy restoration staff a hátizsákban.

 

Kérdés: A passzív hatások is fejlődnek majd? Lehet őket is morpholni, mint az aktív skilleket?

Válasz: Igen. Miután elérhető válik egy passzív képesség az adott skill fán, akkor egy skill ponttal azt megtanulhatod. Onnantól kezdve, ahogy fejlődsz, további pontokat tudsz majd az adott passzív képességre pakolni, fejlesztve/erősítve azt. Ezek az erősítések nem feltétlen csak annyit jelentenek majd, hogy az adott hatás számszerű értékét növelik. Vagyis, nem csak XY 10%-ból lesz XY 15%, hanem elképzelhető, hogy az egész passzív képesség kap egy új hatást, egy új tulajdonságot.

Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.