Gőzerővel zajlik a The Elder Scrolls Online fejlesztése. Három hét van a premierig, de a munkakedv nem lankad. Sőt. Folyamatosan kerülnek bele a játékba azok a fejlesztések, amely nagy részét a játékosok kérték a béták alapján. A Zenimax pedig nem csak, hogy meghallgatja ezeket a javaslatokat, de ha azokat olyannak találják, amely illeszkedik a játék alapkoncepciójához, akkor azokat bele is rakják a játékba. Következzen egy rövid összefoglaló arról, hogy mi minden változott a legutóbbi stressz teszt béta óta. Ezen kívül is rengeteg dolog van még, amely képlékeny, de csak ennyi szivárgott ki eleddig.

Ütközés-vizsgálat: Minden NPC és „mob” kapott testet PVE területen (fontos hangsúlyozni, hogy a PVP csatákban egyelőre nincs ütközés-vizsgálat), amely következtében többé a játékos nem tud átfutni rajtuk, mert beléjük fog ütközni. Ez az új funkció a harcot sokkal realisztikusabbá és mélyebbé teszi, illetve a játékosoknak is ésszel kell játszaniuk, mert innentől kezdve a mobok által előszeretettel használt bekerítéses taktika bizony azt eredményezheti, hogy nem tudnak elmenekülni.

Kezdő tutorial sziget kihagyása: Sok embernél ott "bukott" meg  - a még meg sem jelent - játék (ami szomorú, hogy magukat profi újságírónak valló, de már régen kiégett és megcsömörlött embereknél is), mert a Coldharbour szökés utáni első szigetet unalmasnak találták. Ennyi. A kezdés után 10 perccel kevés volt a skill pont, kevés volt a használható képesség, nem volt egyből akció, meg effekt orgia, meg hatalmas csaták - mondták ők. Hja, meg a ló is drága volt - ezt is írta valamelyikük. Abba is hagyták a bétát, majd leültek a gép elé, és jól megmondták a frankót a lvl5-ös karakterük tapasztalataira alapozva, hogy „öröm” volt nézni. Az fel sem merült bennük, hogy a sziget mint gyakorló terep funkcionált eddig, ahol megismerhette a játékos a világot, a küldetéseket, a craftingot, a társas játékot, a nyersanyagok begyűjtését, a phasing technikát, a küldetések végi döntéseket és azok következményeit - egyszóval azokat az alapvető dolgokat, amelyekre később a játék épül. Azért az újságíróktól többet várna az ember. Szerencsére, sokan közülük később rájöttek, hogy a tutorial sziget után következik az, amitől TES játék lesz az ESO. De van, aki azóta is duzzog és most már direkt nem hagy ki egyetlen egy lehetőséget sem, hogy lehúzza a játékot.

De semmi baj, a Zenimax gondolt ezekre az emberekre, és most már egyből az első nagyobb város határában kezd(het)ünk. Természetesen, minimum egyszer végig kell menni a sziget küldetésein a szökésen, és csak a többi karakterrel lesz kihagyható ez. Még valami. Nem 6-os szinten kezdünk, ahogy azt pár vérprofi állítja makacsul, hanem 3-as szinten, 1 skysharddal a zsebben (ennyi szint és SS van a börtönben). Nincs további ingyen szint, meg ilyesmi. Pont emiatt, a fejlesztők átdolgozták az első nagyobb város melletti területeket, hogy hármas szinten is legyen esély az ide szóló küldetéseket teljesíteni. Természetesen bárki bármikor visszamehet, és megcsinálhatja a szökés utáni sziget küldetéseit a későbbiekben.

Aldmeri Dominion
New characters leaving Coldharbour will now arrive in Vulkhel Guard instead of Khenarthi’s Roost. Razum-dar will be waiting for you in Eagle’s Strand when you take the quest Storm on the Horizon from Captain Tremouille. There is now a ship that will ferry you to Khenarthi’s Roost from Vulkhel Guard.

 

Daggerfall Covenant
New characters leaving Coldharbor now arrive in Daggerfall instead of Stros M’Kai. Kaleen will be waiting for you in Port Hunding when you take “The Broken Spearhead” from Mihayya. There is now a ship that will ferry you to Stros M’Kai from Daggerfall.

 

Ebonheart Pact
New characters leaving Coldharbor now arrive in Davon’s Watch instead of Bleakrock. Rana will be waiting for you in Bleakrock when you take “A Beginning at Bleakrock” from Riurik. There is now a ship that will ferry you to Bleakrock from Davon’s Watch.

 

FOV (Field of View) csúszka: erről nincs mit beszélni. Sokan panaszkodtak, hogy rosszul vannak a jelenlegi FOV beállítás miatt és/vagy szédülnek. A fejlesztők meghallgatták ezeket a panaszokat, és már be is került egy opció, ahol mindenki beállíthatja a számára megfelelő értéket.

Még nagyobb interaktivitás: Szintén sok kritika érte az ESO-t amiatt, hogy kevés tárgyat lehetett felvenni, használni, kinyitni, stb. a világban. Az új verzióban ezen lehetőségek száma is bővült, még több tárgyat használhatunk, sőt, már a fegyverek és páncélok is lenyúlhatóak a világban található állványokról.

Élet a halál után: Bekerül a játékba az a funkció amely megmutatja, hogy mi vagy ki ölt meg minket. Pontosabban, az utolsó 5 darab olyan esemény (sebzés, ütés, stb) amely oda vezetett, hogy meghaltunk. Elkerülendő a további halálozást a játék ad némi tippet, hogy lehet elkerülni/kivédeni azt, ami végzetesnek bizonyult. „Ne állj a tűzbe, mert az sebez, ééééérted?”

PVP szintezés: aki akarja, kikapcsolhatja a karakter szintezését Cyrodiilban, vagyis miközben harcol a hadjáratokban, nem fog XP-t kapni, és így nem fog fejlődni. Ez azért is fontos, mert aki egyszerre akart küldetések csinálni a PVE zónában és harcolni Cyrodiilban, az pár órás csata után léphetett annyi szintet, hogy esetleg a küldetések már jelentettek akkora kihívást vagy szórakozást. Természetesen mindez csak opcionális, aki akarja, továbbra is elérheti az 50-es szintet csak harcolva a központi PVP zónában.

Játékosok találkozása: sajnos a bétában sokszor volt, hogy a phasing technika miatt nem látták egymást az egy csapatban játszó játékosok, mert egy-egy küldetésnél más stádiumban tartottak (főleg a több lépcsős küldetéseknél volt ez gond). Dolgoznak a javításán, több megoldást is tesztelnek jelenleg.

Esetleges további apró változásokat, vagy kiszivárgott infókat a Facebook oldalunkon keressétek!

Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.