Az The Elder Scrolls Online megjelenését követő hetekben főként a küldetés bugok, az apró technikai hibák és a feketepiac elleni küzdelmükkel kapcsolatban nyilatkoztak a fejlesztők. Ez volt a prioritás, előbb ezeket kellett orvosolni - egyértelmű, hogy ezzel kapcsolatban várta mindenki a fejleményeket. Pont emiatt örültünk nagyon, amikor be lett jelentve az első nagyobb (v1.1) tartalmi frissítés, a Craglorn Adventure Zóna, mert a korábbi technikai jellegű dolgokon kívül végre ismét a jövőt érintő finomságokról érkeztek a hírek.

Most ott tartunk, hogy a bugok lassan elfogynak (az összes sose fog), Craglorn pedig már a spájzban van. Ezért a fejlesztők úgy döntöttek, érdemes lenne beszélni arról, hogy milyen újdonságok vagy változások várhatóak a következő időszakban. Ennek előszeleként Matt Firor az ESO főguruja írt egy összefoglalót arról, hogy mit terveznek a következő fél évre. Ezt a listát olvashattátok egy poszttal lentebb. Egy napra rá pedig a teljes ESO vezérkar kivonult újra a redditre és tartottak egy két órás "kérdezz-feleleket", amely során csak az nem kapott választ a kérdésére, aki fel sem tette azt. Lássuk ezen kérdések és válaszok rövid verzióját.


"Hát, hogy mit akarok és végül mit teszek - az sokszor két nagyon különböző dolog, kedves barátom"
A jó hír, hogy kedvenc bajkeverő ügynökünk Naryu Virian is visszatér még a későbbiekben :)

 

Tartalmak és fejlesztések:

  • Továbbra is hetente lesznek patchek és fixek, amíg minden hiba meg nem szűnik, és nem lesz kellően stabil az ESO. Ezután már csak 4-6 hetente várhatóak a frissítések.
  • Nem lesz minden tartalmi frissítés akkora nagy, mint Craglorn, vagyis nem fogunk havonta kapni egy teljes új zónát, új raiddel, új dungeonnal, új maximális szinttel stb.
  • Achievementek teljesítésével szerezhetünk majd új festék színeket (Dye).
  • A sokak által hiányolt Chat Bubble hamarosan érkezik, már tesztelik a belsős szervereken.
  • Nem lesz egyelőre a Guild Store-ban keresési funkció (mert nagy lagokat okozna), de már megvannak a tervek, hogy könnyebben találjuk meg a keresett cuccokat a boltok kínálatában.
  • Guild Kioskok a nagyobb városokban lesznek majd. Egy időben csak egy Guild használhatja, az, aki a legtöbbet fizet érte, vagyis a guildek egy közbeszerzés során meg lesznek versenyeztetve a használati jogért. Csak itt most az nyer, aki a legtöbb pénzt ajánlja. Egy hétre szól az akció, utána újabb forduló és licit következik. A Kioskon keresztül természetesen bárki elérheti a heti tulajdonos guild teljes kínálatát.
  • A Justice System visszahozza a régi hagyományos vérdíjat a játékba. NPC-ktől történő lopás vagy NPC meggyilkolása után gyűlik a vérdíj a fejünkön, és az őrök végre nem csak mosolyogva fogják végignézni mindezt, hanem jön a jól megszokott „fizetsz vagy fogócskázunk?” kérdés, ha épp' nem vágnak azonnal agyon, mert már annyi a vérdíj... A jó hír az, hogy a játékosok is lehetne őrök, amely új szintre is emelheti a fejvadászatot és az igazságszolgáltatást. (Már most mondom, az első halottam a Davon’s Watch bankos csajszi mellett álló mogorva dunmer lesz, aki tíz másodpercenként papagáj módjára próbálja kizavarni az embereket a pult mögül, őrületbe kergetve ezáltal a helységben tartózkodókat.)
  • Tolvajok Céhe és a Sötét Testvériség is érkezik, saját küldetéssel és új skill fával - de egyelőre nem tudni, mikor.
  • Egyelőre nem lesznek víz alatti kalandok, úszni csak a felszínen fogunk, nincs továbbra sem búvárkodás.
  • A bevezetésre kerülő varázslatkészítésről (Spellcrafting) sokat nem árultak el, csak annyit, hogy vele újra előkerülnek, kvázi újra felfedezhetjük a régi hagyományos TES mágia iskolákat: Alteration, Destruction, Conjuration, stb.
  • A lovak mellé érkeznek hátasnak a Guarok is, bár egyelőre nem tudni, mikor. Majd.
  • Továbbra is tervben van a Housing rendszer (saját házikó), amely a TES sorozat egyik jellegzetessége, viszont nem tudják még, hogy mikor fog érkezni. Nem akarják összecsapni.
  • A saját guild tabardoknak és kitűzőknek sincs pontos megjelenési dátuma, de hamarabb megérkeznek, mint hogy a Matt által felsorolt lista végéhez érnénk.

 

Küldetések:

  • A küldetésekkel kapcsolatos achievementek javításra kerülnek a Craglorn érkezésével.
  • Érkeznek majd új küldetések a „régi” zónákba is, nem csak az újakba.
  • Érdekes ötletnek tartják és gondolkoznak egy olyan megoldáson ők is, hogy amikor a játékos eléri a VR10-es szintet (Veterán Rang 10), akkor az ÖSSZES zóna nehézsége felskálázódna VR10-re, hogy ne legyen túl könnyű és unalmas az esetleges régi tartalomból kimaradt küldetések teljesítése. Kiderül, mi lesz belőle.
  • A Veterán zónák azért készültek el, mert szerették volna azt, hogy egy karakterrel meg lehessen ismerni mindent, ne legyen rákényszerítve senki sem az altokra, ha kíváncsi a másik két fél területére.
  • Craglornba el lehet menni már VR1-es szintűként is, de mivel a mobok VR11-12-esek, kösse fel a gatyáját aki ezt bevállalja.
  • Erősen foglalkoznak a gondolattal, hogy bizonyos Hadjáratok (Campaigns) eltérő, egyedi szabályrendszerrel menjenek. Sőt, kacérkodnak a PVP-t engedő dungeonok gondolatával is.
  • VR12 lesz az új maximális szint, amelyhez járnak majd új készíthető felszerelések is. Egyelőre ezekhez nem lesz szükség új skillpontra, vagyis ha tudunk VR10-es tárgyakat készíteni, akkor nem lesz gond a VR12-es felszerelésekkel sem.

 

Egyéb érdekességek:

  • Tervben van az a változtatás, hogy a heavy armorban feszítő, főleg védekezésre fókuszáló játékosok gyorsabban tudjanak ultimate pontot szerezni (generálni) ezzel a játékstílussal, mint a főleg sebző társaik.
  • Szegény bolhások (na jó, vérfarkasok) eléggé gyengécskék - ahhoz képest, ahogy annak illene lennie -, ezért várható, hogy erősítik pár képességüket, illetve az átváltozás is kevesebb ultimate pontba fog fájni.
  • A vámpírság szakaszai közötti idő nem fog egyelőre változni.
  • A vámpírok Batswarm képessége fixálva lesz a nagyon közeli (jövő heti?) frissítés során.
  • A DK Standard of Mightja sem marad sokáig olyan OP, mint most.
  • Az 1.2-es patchben rengeteg olyan változtatás érkezik majd, amely a classok és skillfák kevésbé használt képességeit javítja, buffolja esetenként.
  • A tárgyak információi közé bekerül majd az is, hogy milyen faji stílusban készült, mert egy BoE (binds on equip) kardról vagy páncélról, annak használata nélkül jelenleg csak addonnal lehet megmondani, hogy ez most redguard vagy altmer.
  • A legfontosabb feladatuk most, amely elsőbbséget élvez mindennel szemben az, hogy az egy csapatban, de más phase-ben található játékosok lássák végre egymást normálisan.
  • Az érkező új tartalomba - bár nem kötelező, de - nagyon ajánlott csapatban belevágni.
  • Az érkező 1.1-es patchben kevésbé fog rongálódni a felszerelésünk Craglornt járva, ha csapatos tartalom közben halálozunk el. Az mindegy, hogy tényleg csapatban voltunk e vagy sem, a rendszer majd figyel erre. A régi szólózó tartalmakat ez nem érinti.
  • Továbbra is dolgoznak a Mentoring rendszeren, vagyis a magasabb szintű játékosok ha visszatérnek segíteni egy kisebb szintű zónában bolyongó társuknak, akkor leskálázódnának az adott hely szintjére, hogy jobb élmény legyen együtt játszani. Lásd Guild Wars 2 megoldását.
  • Más csapat dolgozik a bugok és hibák javításán és más a játék új tartalmain.
  • SLI támogatás és a tényleges Full Screen megjelenítés Craglornnal együtt érkezik.
  • Ha sikerül úrrá lenni a feketepiaci támadásokon és eléggé stabilan fog működni a megaszerver, akkor végre az európai átkerül majd Németországba. Addig viszont marad ott. Nincs pontos idő, hogy ez mikorra fog megtörténni.

 

PVP:

  • Az 1.2-es patchben érkezik majd megoldás arra, hogy a raidek vezetői jobban és könnyebben tudják irányítani a többieket.
  • A vámpírok okozta masszív kellemetlenséget - és akkor finomak voltunk - javítják (lásd korábbi batswarm fix).
  • Az esetleges létszámokból fakadó hátrányok kiegyenlítésén dolgoznak keményen. Például buffolják majd az Erődöket, ami miatt az elfoglalás idő megnő.
  • Hamarosan megnő a kapott XP egy-egy játékos levadászása után.
  • Várhatóak újabb „Kill” küldetések, hogy ezzel is bátorítsák a játékosokat.
  • Megvizsgálják, hogy lehetséges-e a Veterán Pontok esetleges megnövelése, ha Cyrodiilban PVE küldetéseket csinál az ember.
  • A következő patchben bevezetésre kerül egy bónusz rendszer, amely az alacsony populációval rendelkező oldalt segíti egy-egy hadjáratban. Ilyenekre kell gondolni, mint háromszor annyit ér egy-egy objektum birtoklása, vagy 10% több AP szerzés, stb. Kompenzációként.
  • Dark Talons jelenleg bugos, és emiatt lehet vele sebezni több célpontot is, mint amennyit lehetne.
  • Nem lesz egyelőre Aréna, Dueling vagy esetleg Battleground, vagy bármilyen kisebb létszámú PVP megoldás.
  • Egyelőre nincs tervben újabb ostrom fegyverek vagy lövedékek bevezetése.

 

Ennyi.

(A képek kivételesen saját kalandok során készültek és úgy kerültek bele a cikkbe random, helykitöltés gyanánt.)

Megosztás

 

Készülőben lévő DLC-k
és nagyobb változások:

 

Wrathstone
Dungeon DLC
(2019. február)

 

The Elder Scrolls Online:
Elsweyr

kiegészítő/Chapter
2019. június 4.


Scalebreaker
Dungeon Pack DLC
(2019. augusztus 13.)

 

Dragonhold
sztori alapú/zóna DLC
(2019. negyedik negyedév)

 

 

Eddig megjelent:

ESO DLC-k és
Chapterek listája

 

 

Közösségi események,
ünnepek:


New Life Festival

Midyear Mayhem

Jester Festival

Witches Festival

Undaunted Celebration

Anniversary Event

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

Hasznos oldalak

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.