Nem emlékszem arra az elmúlt két évből (leszámítva az E3, Gamescom, PAX és hasonló rendezvényt), hogy ennyit nyilatkoztak volna egy hét alatt a fejlesztők. Persze mindez nem véletlen, hiszen megígérte a Bethesda és a Zenimax, hogy javítanak a kommunikáción, és még részletesebben fogják majd taglalni, hogy mit miért csinálnak, és mi várható a következő időszakban. (Lehet, hogy mégsem hazudnak mindig a fejlesztők, kedves "szakmabeli" Azriel@PCG? Költői kérdés volt...)

Szóval újabb fejlesztő ült le beszélgetni és válaszolgatni az ESO-t érintő változásokról. Rich Lambert, a The Elder Scrolls Online tartalmak fejlesztéséért felelő vezetője. Ő az, aki vezeti, irányítja és összehangolja az ESO tartalmát hegesztő (zónák, dungenok, Trials, stb.) különféle fejlesztői csapatokat. A kérdéseket ezúttal az egyik kedvenc TES közösségünk, a Tamriel Foundry oszlopos tagja, Atropos tette fel. Ugrás után az összefoglaló.

  • Már a fejlesztés első percétől létezett a Craglorn Adventure Zóna ötlete és terve. A koncepció az volt, hogy legyen egy zóna, ahol a túlélés reményében szinte kötelező a partyzás és ahol komoly kihívások várnak az emberre. Rich aktívan raidelt az EQ-ban és a WoW-ban. Richardnak ha választani kellene az emlékezetes PVE élményeiből, akkor azt választaná, amikor Guildjével elsőként ébresztették fel a Sleepert (Keryfyrm) az EQ-ban. Még talán screenshot is van róla valahol, pedig nem ma volt.
  • Két Trials lesz elérhető az 1.1 frissítés érkezésével: Hel Ra Citadel és a Aetherian Archive.
  • A Hel Ra Citadel egykoron előretolt bázisként funkcionált a Yokudáról érkező hódító népek számára, amikor azok inváziója elérte Tamrielt. (Yokuda egy kontinens volt a Tamrieltől nyugatra, és amikor a legendák szerint földrész elsüllyedt, akkor a túlélők új lakhely után néztek - többek között a Redguard nép is, akik így vetették meg a lábukat Tamriel nyugati partjainál, és hódították meg azt a területet). A HRC végső bossa a The Warrior csillagkép manifesztációja, vagy ahhoz kapcsolódó „akármi” lesz.
  • Az Aetherian Archive egy tudományos archívum. Azok a renegát mágusok hozták létre egykoron, akik mindenféle kötöttség nélkül szerették volna tanulmányozni a mágia iskolákat és feszegetni azok határait. A főellenség a Mage csillagképhez köthető „akármi” lesz.
  • "Akármi" alatt egyelőre nem tudni, hogy mit kell érteni, mert a sztori szerint eltűnik pár csillagkép az égről - van ilyen -, és ennek járunk utána majd Craglornban.
  • Nem lesz szükség korábbi MMO-kból megismert „kulcsra” vagy egyéb „engedélyre” ahhoz, hogy belekezdjünk bármelyik Trialba. El kell menni a bejáratig, összeszedni a 12 fős partyt és hajrá.
  • Trialok dropja hasonló elven működik mint a dungeonokban, vagyis mindenki egyedi lootot fog kapni. Ezek a tárgyak kivétel nélkül BoP vagy BoA tárgyak lesznek.
  • A Trialok során összeharácsolt fegyvereket és páncélokat ugyanúgy tovább lehet fejleszteni szakmákkal, mint bármely más tárgyat.
  • Volt már szó arról a korábbi cikkekben, hogy a Trialok harcai során becsatlakozhatnak az úgynevezett „bannermen” ellenfelek is, akik vicces dolgokat művelnek majd: vagy a mobokat buffolják, vagy a játékosok gyógyító varázslataiból csinálnak támadó varázslatot, és így tovább. Már egy ilyen csapat is komoly gondot okoz majd, de kettő vagy három group esetében akár kezdhetünk is el „visszafutni”. A bannermenek feltűnését gyorsan le kell majd reagálnia a raidnek.
  • Minden Trialban három fajta Bannermen szerepelhet, vagyis a trash mobok takarítása és a bossok harcai közben csak három féle csapat üthet rajtunk. Ha kiismerjük ezek működését, akkor utána már csak a raiden (és a véletlenszerű kombináción) múlik a siker.
  • A Trialok harcai alatt is érvényesülnek/hatnak majd a Cyrodiili PVP bónuszai.
  • Ha egy játékos meghal a Trial teljesítése folyamán, akkor az összes felhasználható feltámadás száma (ami egyes hírek szerint 60, de most már 36-ról is beszélnek) csökken egy egységgel. Ha elfogy az összes, akkor sincs nagy gond, a raid ki lesz rakva a bejárat elé és egy gyors reset után kezdődhet elölről az egész.
  • Ha a raidbe menet közben új embert hívunk, az nem módosítja (se nem növeli, se nem csökkenti) a még felhasználható „lelkek számát”, viszont az időeredményt tönkre vághatja a várakozás, utaztatás, stb. miatti kiesés.
  • Már vannak, de még lesznek is bőven Trialokhoz köthető Achievementek
  • Sokan marhaságnak tartják a Death Recap rendszerét (amely megmondja, hogy mibe is halt bele a játékos). Nekik üzenjük, hogy ez a rendszer nem arra lett kitalálva, amikor egy vérmókus csap minket agyon a vadonban. ITT, a Trialok harcai során lesz ez nagy segítség elsősorban.
  • Érdemes figyelni a bossok előtti trash mobokra, azok jellemzőire és viselkedéseire, mert a bossok is hasonlóak lesznek.
  • Minden egyes halál nem csak a lelkek számát/feltámadási lehetőséget fogyasztja, de a futó órát is megdobja, vagyis aki rekordot akar dönteni és a 100-as toplista élére pályázik, az ne nagyon haljon meg.
  • Sok sikert mindenkinek Craglornban!
Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.