A mai nappal minden aktív előfizetéssel rendelkező játékos számára elérhetővé vált a teszt szerver (PTS). Ehhez nem kell mást tenni, mint a Launcherben megkeresni az Options Settings gombot, és ott kiválasztania a „Show Public Test Environment”-t. Ezek után a Launcher automatikusan elkezdi majd tölteni és frissíteni a teszt szerverhez használatos klienst. Ha ez kész, akkor a bejelentkezésnél ugyanazt a logint kell használni, mint a „sima” ESO esetében. Mivel a PTS-en lévő verzió egy teszt verzió, ezért lesznek benne bugok, hibák és egyéb érdekességek. Ezeket tessék jelenteni folyamatosan, hiszen ez az egész lényege, nem (csak) a bámészkodás :)

Szintén a mai nap fejleménye, hogy megérkezett a korábban említett PTS-re az 1.2-es frissítés jelenlegi tartalma. Ez még változhat természetesen a visszajelzések alapján, de már most látszik, hogy milyen újítások és változtatások várnak ránk a következő patchben. Rövid összefoglaló az ugrás után.

Főbb újdonságok és változások:

  • Új Veterán dungeon érkezik, a Crypt of Hearts. Nerien’eth barátunk visszatér a korábbi tetteinek helyszínére, és még gonoszabb, még elvetemültebb, mint az előző esetben - amikor találkoztunk vele normál fokozaton. Milliónyi Daedra lekaszabolása után vele fogunk megküzdeni a dungeon végén, és ha sikerrel járunk, végre felszabadíthatjuk az általa fogságban tartott lelkeket és lezárhatjuk a történetet. A Veterán Dungeon VR12-es játékosoknak készült.
  • Érkezik a FOV (Field of View) csúszka, amely segítségével végre mindenki beállíthatja és testre szabhatja az FP nézet látószögét 70 és 130 fok közötti határokon belül. A beállítás karakterenként lesz elmentve, ezért minden altnál újra be kell majd állítani (mint a billentyűzet kiosztást – ne kérdezzétek miért).
  • A világban található fegyverek és páncélok - amelyek eddig csak díszletek voltak tartókban, asztalokon, stb. – immáron felszedhetőek lesznek. Azt azért tessék észben tartani, hogy ezekért a tárgyakért a boltban kerek 0, azaz nulla aranyat fogunk kapni, és a tárgyak minősége sem éri el a használható szintet. De, fejleszteni lehet őket. Sőt, le is bonthatjuk őket, igaz nem adnak majd túl sok inspirationt (crafting XP-t), és csak minimális anyagot nyerhetünk ki belőlük. De, ugyebár „sok kicsi sokra mehet”.
  • Fejlesztik a belső megvilágítást is a játékban. Lásd a képeket - a végeredmény fantasztikus, bár biztos lesz, aki most is húzza majd a száját :). Sőt, ha ez esetleg még a napszaknak megfelelően is változna (vagyis „nyúlnának” az árnyékok odabenn is), akkor az még nagyobbat dobna az „indoor” helyszínek amúgy is remek hangulatán.

  • Sok panasz érkezett arra, hogy nem tudja a drága játékos, hogy melyik területre mehet be a játékos csak maga és melyikre mehet társakkal (lásd mondjuk a guildek küldetéseiben a dungeonokat, vagy egyéb szóló küldetések helyszíneit). Mindenki emlékszik olyan esetre, amikor belépve valahova hirtelen ott álltunk egyedül, és a játékos társaink eltűntek mellőlünk. Mostantól minden ajtóhoz/bejárathoz tartozó „tooltip” és maga a loading screen is jelzi majd azt, hogy "hova" tartunk.

További érdekességek, fixek és változások az 1.2-es PTS patch notes-ban. Azt érdemes szem előtt tartani, hogy a következő hetekben ezek a pontok még bőven változhatnak.

Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.