No, akkor folytassuk az ESO Guild Summit 2014. eseményen elhangzottakat összefoglaló cikksorozatunkat! Tegnap a harcokról, a harci helyzetekről, szakmák változásairól és a hamarosan bevezetésre kerülő gyűjtemények rendszeréről volt szó, ma viszont a PVP, az AvA és a Császári Főváros (Imperial City) érdekességei lesznek terítéken. Mindezeket Brian Wheeler, az ESO PVP főguruja mutatta be/mesélte el, akiről tudni kell, hogy a legnagyobb PVP fan az összes fejlesztő közül, és ő az, aki folyamatosan jelen van a hivatalos fórumon, redditen és egyéb közösségi portálokon, figyeli, olvassa és jegyzeteli a játékosok visszajelzéseit.

Az összefoglaló alapja természetesen továbbra is Atropos és a Tamriel Foundry „élő” közvetítése.

 

Kezdjük azzal, hogy milyen PVP változások várhatóak az UPDATE 5-ben, amely tippre novemberben érkezik majd:

  • A Forward Camp megvásárlása minimum ranghoz lesz kötve.
  • Az egyes Hadjáratokból (Campaings) származó PVP buffok csak az adott Hadjáraton belül és csak Cyrodiilban fognak hatni.
  • Még gondolkoznak azon, hogyan hassanak a PVP buffok a PVE területen küldetéseket végző játékosokra. Ötletek vannak, döntés még nincs.
  • Végre meg lesz oldva, hogy a játékosok bizonyos objektumoknak nekiszaladva, azok illesztési hibája miatt „ne essenek át a világon”.

Az UPDATE 5-öt követő frissítésekben várható PVP változások:

  • Látják, hogy a játékosok jelenleg hogyan használják az olajat a PVP szituációkban, és emiatt változtatni fognak a működési elven. Valószínűleg lesz egy minimum távolság, illetve más, egyéb megkötés, amely miatt kénytelen lesz többet kockáztatni a játékos.
  • Változnak majd az Ősi Tekercsek (Elder Scrolls) bónuszai.
  • Figyelik a népsűrűséget folyamatosan. Elkerülendő a nagyobb egyenlőtlenséget egy-egy hadjáratban, lesz némi változtatás a rendszerben.
  • Úgy fest, sikerült megoldani a szerver és a kliens oldali ledobásokat, fagyásokat, stb.
  • A játék hangulatát szeretnék megőrizni, kordában tartani, ezért a trollok, „kémek” és egyéb rendbontó elemek ellen fel fognak lépni.

Hamarosan érkezik majd a Császári Főváros (Imperial City) is, amely valójában egy PVE zóna lesz, csak éppen PVP helyszínen. Pár szó a kiegészítőről:

  • A csatornarendszer (Sewers), amelyen keresztül bejutunk majd Cyrodiilból a Fővárosba, lényegében egy hatalmas nagy publikus dungeon lesz.
  • A Főváros Negyedeiben lesznek PVE események és lesznek elfoglalható kulcsfontosságú pontok, amelyek birtoklása a Negyed tulajdonosát határozzák meg.
  • Imperial City általános nehézsége (PVE) nagyjából 1-2 fős maximális szintű csapatra lett belőve.
  • Minden Hadjáratnak saját Fővárosa lesz.
  • Mind a három oldal egy időben indulhat harcba a Fővárosért.
  • A bejutáshoz hat darab Erődöt (Keep) kell birtokolni Cyrodiilban, illetve ezeket meg is kell tartani, ellenkező esetben nem lehet bejutni a Fővárosba. A külső Erődök védelme kulcsfontosságú lesz az Imperial City megjelenését követően.
  • Egy-egy Szövetség maximális népessége/játékosainak száma el- , illetve megoszlik a Főváros és Cyrodiil között. Az a Szövetség, amely túlerőben van a Fővárosban, az valószínűleg létszámhiánnyal fog küszködni odakinn, és vice versa.
  • Négy negyed lesz: Temple, Elven Gardens, Market és az Aréna
  • Érkeznek új páncél szettek, és érkezik egy új crafting stílus is, az Xivkyn.
  • 6 darab új, egyenként 8 óráig tartó buffot szerezhetünk majd IC-ben, amely működése hasonló lesz, mint a már megismert Mundus Stone hatása. Viszont ez az új buff csak ideiglenesen lesz hasznunkra, nem állandó jelleggel.
  • Az új buffok a társainkra is hatni fognak, vagyis, ha van rajtunk egy-egy új buff, annak hatását megkapják a mellettünk harcoló társaink is.
  • Rengeteg ellenfelet tudunk majd ledarálni, lesz pénz, XP és kincs dögivel.
  • A Fehérarany Torony kezdetben nem lesz bejárható. Kezdetben :)
  • A Csatornákban lesznek „safe zone” területek, ahol feltámadhatunk. Egyébként ide érkezünk (pottyanunk le) a bejutást követően is.
  • Minden Negyedben található három Sigil, amelyet deaktiválhatunk. Ez persze nem fog tetszeni Molag Balnak, így hirtelen egy rakás ellenfél érkezik majd Coldharbourból - a szokásos daedra csapatok -, akiket le kell vernünk.
  • Ha sikerül leverni a daedrákat, akkor a Sigil körül felhúzunk egy katonai tábort, és a Szövetségünk színének megfelelő fénynyaláb fogja jelezni, hogy melyik Frakcióhoz tartozik onnantól az Sigil.
  • Ha mind a három Sigilt egyszerre, egy időben birtokoljuk, akkor az egész Negyed hozzánk kerül.
  • Egy-egy Negyed birtoklása azért is fontos, mert anélkül halál esetén a feltámadás a Csatornában történik, nem kis távolságra onnan, ahol a fűbe haraptunk. De, ha birtoklunk egy Negyedet, akkor ott lesz egy „Safe Zone”. Mindezen "előny" csak addig tart, amíg a három Sigil a Szövetségünk birtokában van.
  • Egyelőre más előny nem származik abból, ha birtoklunk egy Negyedet, „csak” a közeli feltámadási hely. Gondolkoznak rajta, hogy esetleg ettől tegyék függővé az egyes Munkapadok (Crafting Station), és egyéb fontosabb lehetőségek, buffok használatát, elérését stb. - Ez még képlékeny, de mindenképpen akarnak további előnyöket adni egy-egy Negyed birtoklásáért.
  • Az Aréna Negyedben lesz majd egy hasonló működésű esemény, mint amit a Dragonstar Arénában láthattunk, vagyis hullámokban fognak érkezni az erősebb és erősebb ellenfelek. A végső bossból pedig komoly jutalmakat szedhetünk össze.
  • A lényeges különbség a két Aréna között az, hogy az Imperial City Arénája nyitott/publikus lesz, vagyis bárki, bármikor csatlakozhat a harcokhoz, illetve az Aréna helyszíne PVP terület lesz, vagyis a ránk törő ellenfelek mellett bizony a másik két frakció vérre szomjazó, a bosst és a jutalmat magának akaró játékosaival is számolnunk kell.

Egyéb érdekességek:

  • Folyamatosan agyalnak a megoldáson, miszerint az Erődök mellett található erőforrások (Farmok, Malmok, Bányák stb.) még inkább hassanak az Erődre, annak erősségére, szívósságára, stb.
  • A Császári cím megszerzésével kapcsolatban még a premier előtt gondolkoztak más megoldáson, de a végén maradt a mostani „Leaderboard” megoldás.
  • Brian felveti majd az ötletet az UI-t fejlesztő csapatnak, hogy az ostromgépek ne legyenek együtt az italokkal/kajákkal a quickslot menüben.
  • A Forward Campokat előbb nerfelik, majd később valószínűleg ki is veszik a játékból.
  • Gondolkoznak a fejlesztők azon, hogyan lehetne bővíteni a PVP-s skill fákat és azok képességeit, illetve az Alliance Rangok után elérhető fegyvereket és páncélokat, de aggódnak, hogy ezzel a hardcore PVP-sek járnának csak jól, a többi játékos nem.
  • Próbálnak segíteni azoknak, akik PVP területen akarnak fejlődni, és nem küldetéseket akarnak csinálni a PVE területeken. Például egy játékos megöléséért járó XP kb. négyszerese lett a sima mobokért kapott XP-nek. Változott a naponta vállalható „kill quest” rendszere is. Emellett az Imperial Cityban összeszedhető XP mennyisége is sokszorosa a normál módon szerezhető mennyiségnek.
  • Az ostromhoz használt gépek nem működnek IC-ben, se a Csatornákban, csak Cyrodiilban.

 

Folytatjuk…

Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.