Ahogy közeledik az 1.6-os Update megjelenése a PTS szerverre (elvileg még januárban), úgy érkeznek egyre gyorsabban az infók és természetesen ezekkel együtt egyre több kérdés is felmerül. Az ESO live-on, illetve a hivatalos fórumon elég sok kérdésre választ adtak a fejlesztők. Ezekről készült most egy rövid, tömör összefoglaló.

Sorcerer (pozitív változásokról):

  • Crystal Shard: rövidebb cast time
  • Daedric Curse: sebzés növelés
  • Petek: a tulajdonos spell crit értékét átveszik
  • Surge: továbbra is értékes skill lesz

Ostrom fegyverek:

  • A heavy armor-os páncélokra kevésbé fognak hatni az ostrom fegyverek, mint a könnyű páncélokra (jelenleg ez nincs így)

1.6-ban Mágikus alapú skillek blokkolása:

  • A Magicka Bomb skill is blokkolható lesz

A Fear blokkolhatósága 1.6-ban:

  • Nem lehet blokkolni, ez egy egyedülálló harcmodor, amit meg akarnak tartani

Páncélokról:

  • A páncélok maximum 50%-ot tudnak majd elnyelni a mágikus és fizikai sebzésekből

Skillek:

  • A Wall of Elements és Caltrops skillek blokkolhatóak lesznek az 1.6-ban

Faji passzívok:

  • Ezen a téren is történtek változtatások, majd várják ezekről a visszajelzéseket

Fighters Guild ability-k hasznosabbak lesznek e a staminás karaktereknek az 1.6-ban, valamint lesz e változás a Dawnbreaker hosszú kasztolási idejével, megszakíthatóságával, hasonlóan a Templar heal ultijához?

  • Sok skillen változtattak, így a Fighters Guild skillek is használhatóbbak lesznek a staminás játékosoknak. Vizsgálják a casttime-okat is, a Dawnbreaker skill kapott dot képességet is.

1.6-ban lesz e lehetőség a heavy attack támadások megszakítására?

  • Jelenleg nem, de egy későbbi patch-ben tervezik a távolsági heavy attack-ok megszakítását (bow, resto staff, destro staff)

Magicka alapú varázslatok közül melyek blokkolhatóak:

  • Aspect of Terror: nem lesz blokkolható
  • Dark Talons: – a sebzés igen, a lefogás nem
  • Dragonknight Standard – blokkolható
  • Soul Shred – blokkolható
  • Sap Essence – blokkolható
  • Drain Power – blokkolható

Mi a helyzet a Nightblade Shadow Cloak skilljével, illetve a fejlesztett lopakodással?

  • Továbbra is írtják a Shadow Cloak bugjait, kapni fog új hangeffekteket
  • A lopakodás rendszere fejlődni fog a Justice rendszerhez kötődve, a rejtőzködő "szem" is pontosabb információkkal fog ellátni

Major és Minor buffokról:

  • A sorcerer kasztok Lightning Formja adja pl a Major buffot, miközben a Bound Armor adja a Minor buffot. Ezek az értékek skálázódnaka karakterek szintjéhez, így egy Major buff biztosíthat 5120 armort, miközben a Minor 960-at ad.

Champion pontokról:

  • A champion bónusz értékek skálázódnak a karakter szintjéhez, így ezek a passzívok erősebbek lesznek egy V14-es karakternek, mint egy 5-ös szintűnek

Fegyverváltásról:

  • Az 1.6-ban lehet majd gombot rendelni mindkét skillbar-hoz. Összesen 3 gombot is rendelhetünk a fegyverváltáshoz. Nem lesz kötelező, alapból nem lesz bebindelve semmire. A dupla fegyverváltás elkerülésére beépítenek egy kis késleltetést is. Ezen kívül jobban reagál majd a játék a fegyverváltásokra.

A varázslók petjeiről:

  • Minden pet varázslat alapú, ezért a sebzésük és kritikáljuk is onnan jön

PVP területen lesz e V14-es mystery box?

  • Az 1.6-ban nem, mivel később lesz egy átfogó loot frissítése a pvp-nek.

1.6-ban maradnak e a skillek/morphok szintje:

  • Marad minden, amit már megtanultál.

Nirncrux megtalálhatósága:

  • Smithing, Woodworking, Clothier szakmák napi küldi elvégzésével eshet

Notification letiltás lesz e:

  • Egy későbbi patch-ben lesz erre lehetőség, opciók formájában

1.6-os skill változások:

  • Lesz ingyenes lehetőség a változtatásokra, nem kell fizetni a skill resetért

Van e terv Naryu Virian karakter játékba helyezésére?

  • Szeretnének több neves karaktert is beépíteni, tervek vannak, de jelenleg semmi sem biztos

Mekkora mennyiségű pénz lehet egy karakternél?

  • Kicsivel több mint 2 billió arany

 

Provisioning átalakításokról:

Mi lesz a régi alapanyagokkal, honnan szerzem meg az újakat?

  • A régi alapanyagok közül párat megjelölnek egy "old" jelöléssel, ezek már nem lesznek alkalmazhatóak. Az új általános alapanyagok ugyanúgy megvásárolhatóak lesznek az npc-ktől.
  • Azok az alapanyagok, amelyek nem kapnak "old" jelölést, azok továbbra is alkalmazhatóak lesznek a szakmához. A jelenlegi ritka alapanyagok, például a paradicsom, továbbra is ritka marad és szükség is lesz rá a lila recepteknél, amelynek változni fog az ikonja és a neve. Ezért nem érdemes eladni a régi alapanyagokat.
  • Az alapanyagok között és a receptek között is lesz sok új, például bekerülnek a halételek is. Az összetevők megszerzése, az eddigiekhez hasonlóan fog működni, kivéve, hogy már nem lopkodhatunk büntetlenül.

Mi történik a receptjeimmel?

  • Maradnak, nem lesznek elfelejtve, habár a nevük és a szükséges alapanyagok változhatnak. Besorolásuk alapján nem változnak, vagyis a lila, marad lila.

Mi a helyzet a V10-es receptekkel?

  • Lesznek, új alapanyagokkal.

Mi lesz a már meglévő kajákkal, italokkal?

  • Maradnak ehetőek, ihatóak. Pár nem lesz gyártható, párnak változik a neve és az ikonja, de alkalmazható marad.

Mi lesz az italokkal?

  • Gondolkodtak azon, hogy egyszerre lehessen mindkettőt alkalmazni egyszerre, de elvetették, inkább az italok buff-jain javítottak, hogy legyen értelme azokat is fogyasztani, így majd mindenki eldönti, hogy az adott szituációban melyikre van szüksége.

Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.