A világ

Elméletileg teljes Tamrielen kalandozhatunk. Az összes, a TES Online idején létező provincia elérhető lesz (bár egyes hírek szerint csak bizonyos tartományok lesznek részletesen kidolgozva, a többi később kerül a játékba), részletesen kidolgozva, eltérő, de a világhoz illeszkedő környezettel, népekkel, fővárosokkal, városokkal, falvakkal, kapcsolódó romokkal, barlangokkal, stb. Amire eddig várt az egyszeri játékos, azt most megkapja.

A játékban nagy hangsúlyt kap a PVP. A provinciák felderítése és a szintezés után egyszer csak ott fogjuk találni magunkat Cyrodiilban, amely egy hatalmas nagy pvp zóna lesz, természetesen megfelelő endgame tartalommal. A központi tartomány ismerős lesz mindenkinek, mert bár 800 évvel járunk az Oblivion és az utolsó uralkodó szomorú története előtt, a tartomány jellemzői megmaradnak.

A játékban kevés instance-olt terület lesz, vagyis nem kell attól tartani, hogy alig futunk össze valakivel. Még egyes dungeonok és raidek is közösek lesznek, de természetesen lesz egyedi, zárt tartalom is. A szintezés szólózva ugyanúgy megoldható, mint partyban haverokkal.

Frakciók

- Ebonhart Pact: Sötét elfek Morrowindből, Északiak Skyrimból és az Argóniaik Black Marshból kényszerű szövetségre léptek, és bár továbbra sem szívlelik egymást, a túlélés miatt muszáj volt ideiglenesen átlépni ezen az ellenszenven.
- Aldmeri Dominion: Erdei elfek, Magas elfek és a Khajiitok alkotta hódító birodalom, amelynek kegyetlenségét és uralkodási kényszerét ismerhetjük már a korábbi játékokból.
- The Daggerfal Covenant: Bretonok, Orkok és a Regguardok által alapított szövetség, amely fő célja a kereskedelmi utak és a gazdaság fenntartása, illetve megvédése (nem hiába vették be az erre a célra kiválóan alkalmas Orkokat)

- Imperials (őket mint frakció nem választhatjuk, de jelen lesznek mint ellenség): céljuk, hogy Tamriel teljes egészét visszahódítsák és uralmuk alá vonják. Ebben segít nekik az egyik legnagyobb nemes család, a Tharn dinasztia. A folyamatos háborúk miatt meggyengül ez a szövetség, ezért kénytelenek bevenni harmadiknak Mannimarco-t, a Férgek Királyát (aki később - nem alaptalanul :) - megteremti a sokak által üldözött Nekromanta kultuszt Tamriel szerte). Vele, és a Király által életre keltett élőhalottak seregével megerősödve vívják meg harcukat a másik három frakció ellen. Az már más kérdés, hogy Mannimarco szövetsége az Imperial néppel csak egy látszat, ő maga Molag Bal bábja, aki gondoskodik arról, hogy minden a mestere, Molag Bal titkos terve szerint menjen, az Imperial nép tudta nélkül. Az egész érdekszövetség célja tehát nem az Imperial uralma, hanem hogy Molag Bal elpusztítsa Tamrielt. Mert ő már csak ilyen huncut Herceg.

Daedra hercegek

A főellenség kezdetben Molag Bal lesz, akit szinte már ismerősként köszönhetünk, hisz' annyiszor szerepelt már a játékokban ilyen vagy olyan formában, hogy tudjuk mi a célja: Halál és pusztulás. Nincs ezzel egyedül, sok gonosz Herceg célja ugyanez, maximum a módszer változik. Hja, és nem utolsósorban ő a vámpírok ősatyja, ezért szinte borítékolható, hogy vérszívó barátaink visszatérnek.

Rajta kívül természetesen más hercegek és istenségek is visszaköszönnek majd a játék során, de hogy milyen formában, az egyelőre kérdéses. A TES játékok egyik állandó jellemzője, hogy a játékban szerezhető legjobb tárgyak, felszerelések mindig is a Hercegekhez köthető Daedra Ereklyék voltak, amiket begyűjtve félistenként írthattunk ki bárkit és bármit. Na itt ilyen nem lesz. Lesznek Ereklyék, de nem leszünk félistenek.

Vámpírok és vérfarkasok

Lesznek, de csak NPC és ellenfelek szintjén. A vámpír és vérfarkas lét olyan szintű előnyöket és változásokat biztosítana a játékos számára - ragaszkodva a TES sorozatban megszokott jellemzőkhöz -, hogy ez alapjaiban borítaná fel a játék egyensúlyát. Ezért a játékosok a TES Onlineban a két "kórságot" nem kaphatják el.

Csillagjegyek

Lesznek, hasonlóak az eddig megszokotthoz. A Mundus kövek hasonlóan működnek, mint a Skyrimban, vagyis inkább aktív buffként lesznek jelen, mint sem állandó jellemzőként. Ezért ezek bármikor cserélhetőek lesznek, csak meg kell őket találnunk, és aktiválni kell őket. Sok régi ismerős csillagjegy fog visszaköszönni.

Városok és tartományok

A Császári Főváros mellett szinte az összes régi ismerős helyre ellátogathatunk: Windhelm, Sentinel, Mournhold, Daggerfall, Riften, Evermore, Shornhelm, Ebonheart, lényegében az összes akkori tartományba és fővárosába.

Mountok és Fast Travel

Lesznek, ahogy az eddigi játékokban is voltak mountok, de hogy milyenek, fajonként változó, vagy egységes mindenkinek - nincs infó. A mostanság oly' népszerű repülő mountok biztos, hogy kimaradnak, hiszen a TES világában a repkedés sosem volt jellemző. Max az a pár elvetemült levitate bajnok, aki zzzzupermenként repkedett anno Vvardenfell felett. (amíg le nem szedte egy mérges cliff racer)

Gyorsutazás szintén lesz, ezúttal is egy kattintással utazhatunk egyes tartományok, városok, zónák között. Illetve, ha meghalunk - ami egy mmo-ban mindennapos -, itt fogunk újjáéledni.

Sárkányok

Nem valószínű, hogy lesznek. Ne felejtsük, hogy Tamriel történelme kötött, és a sárkányok ebben a korszakban már, illetve még nem voltak jelen. Elképzelhető valami szimbólikus jelenlét a részükről (bossként raideken vagy dungeonban), de semmi esetre sem fognak tömegével megjelenni, mint ahogy azt a Skyrimben tették.

Lopakodás

A TES játékok egyik sarkalatos pontja a lopakodás, és a tolvajlás művészete. (majd utána a börtönből való szabadulás…). A TESO-ban is jelen lesz erőteljesen ez a játékstílus, de konkrétumot egyelőre nem tudni.

Saját házak és románc

TES játékok egyik kedvenc része, a saját ház. Sajnos ezt eddig kevés MMO-ba sikerült jól megvalósítani. egyelőre a Zenimax sem tervezi. Ahogy a társaink és egyéb NPC-k között sem lesz szerelmi szál, egyelőre.

Céhek

Az összes ismerős nagyobb Céh jelen lesz a játékban. Harcosok, Tolvajok, Mágusok Céhe mellett a Sötét Testvériség is szolgáltathat kalandokat és meglepetéseket a játékosok számára.

Megosztás

 

Fontosabb információk:

 

Eddig megjelent DLC-k:
(kisebb kiegészítők)


Imperial City
(PVP tartalom)

Orsinium

(PVE/sztori alapú)

Thieves Guild
(PVE/sztori alapú)
Dark Brotherhood

(PVE/sztori alapú)

Shadow of the Hist

(PVE/Dungeon DLC)
One Tamriel

(openworld gameplay
bevezetése)

Homestead

(PVE/Housing DLC)

Horns of the Reach

(PVE/Dungeon DLC
)
Clockwork City
(PVE/sztori alapú)

Dragon Bones
(PVE/Dungeon DLC)
Wolfhunter
(PVE/Dungeon DLC)

 

 

Eddig megjelent Chapterek
(nagyobb kiegészítők)

The Elder Scrolls Online:
MORROWIND

2017. június


The Elder Scrolls Online:
SUMMERSET

2018. május


 

Készülőben lévő DLC-k,
nagyobb változások:

Murkmire
(PVE/sztori alapú)
(2018. tél)


 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

Hasznos oldalak

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.