Tegnap volt az ESO Live utolsó Tolvajok Céhével foglalkozó speciális adása, amelyben ezúttal a Tolvajok Céhével érkező skillek és képességek voltak terítéken. Összefoglalva a lényeget, a DLC új skill fája és passzív képességei összhangban lesznek a jelenlegi Legerdermain képességekkel, és a céljuk nem más, mint hogy a játékos Tamriel legjobb tolvajává válhassék általuk. A műsorban ezúttal is volt egy kérdezz-felelek rész, ahol ismét csak nagyon érdekes információk hangoztak el. Ebből a két szegmensből szemezgettük az izgalmasabb infókat. Összefoglaló a lapozás után.

Megosztás

Bővebben...

Az ESO április 4.-én lesz két éves. Sok minden változott a játékban, kezdve a fizetési modell változástól, a konzolos kiadásig, valamint rengeteg alrendszer változott és épült be. Ezekre szükség is volt, mivel bőven ráfértek a ráncfelvarrások. Miért volt döcögős az indulás? Sokan nem tudják, de az ESO, a legtöbb ideig fejlesztett mmo a piacon, 7 évig készült. A kiadást is fél évvel halasztani kellett, de tovább nem nagyon lehetett húzni a megjelenést. Ez megtörtént, de mostanra, két évvel később érte el azt a szintet, ahogy a megjelenéskor kellett volna. Nem ritka dolog ez, nagyjából minden mmo-ra jellemző ez, néha kicsit jobban, kicsit rosszabbul, de alapvetően hasonló időmennyiség kell ahhoz, hogy révbe érjenek.


UPDATE3: A TEGNAPI ÍRÁSOK IS HOZZÁADVA A CIKKHEZ, JELENLEG 20-NÁL JÁRUNK!

Egy nagyszerű játékról beszélünk, amelyet a Skyrim 2.0 online változatát váró sajtósok és tesztelők sem tudtak elbuktatni, pedig azóta is próbálkoznak rendesen, elriasztva sok játékost a próbálkozástól is. Így visszagondolva is nevetséges, hogy emberek, időt, energiát képesek fektetni abba, hogy egy számukra nem szimpatikus játékot lehúzzanak szinte minden cikkben, mert megjelenéskor, a kezdő, gyakorlózóna nem felelt meg az ízlésüknek. Szerencsére a játékosokat nem lehet elriasztani és felismerik, ha valami jó. A PC-n milliós számú vásárló, a sikeres konzolos megjelenés és az év mmo díjai is bizonyítják, hogy az Elders Scrolls Online egy jó és élvezhető játék.

Az összefoglalás után térjünk is rá, mire is készülünk. Akik olvassátok ezt a cikket, közületek sokan új játékosok, vagy régiek, de mindenképpen van valami véleményetek arról, hogyan is lehetne még jobbá tenni ezt a játékot. Ebben kérnénk most a segítségeteket. Szerencsére a játék fejlesztői odafigyelnek a játékosaikra, még akkor is, ha sokszor hosszú idő mire megvalósulnak az elképzelések. Arra gondoltunk, hogy összegyűjtenénk a véleményeiteket, ötleteiteket, lefordítjuk, majd a hivatalos fórumon ezt közzé tennénk, mint a Magyar ESO Közösség javaslatai. Lehet többet írni, lehet kevesebbet, lényeg, hogy megosszátok velünk, mit szeretnétek látni a játékban, szerintetek mivel lehetne még jobbá tenni. Több dungeon, több trial, új küldetések, jobb pvp, új céhek, házépítés, több szakma, jobb jutalmak, stb...

Akit érdekel a lehetőség, nincs más dolga, mint ötleteit leírni itt az oldal fórumán, vagy az Elders Scrolls HQ, illetve az Elders Scrolls Hungary facebook csoportokban.

UPDATE3: A TEGNAPI ÍRÁSOK IS HOZZÁADVA A CIKKHEZ, JELENLEG 20-NÁL JÁRUNK!
Írjatok, mondjátok el mit szeretnétek, nem gond, ha valaki már írta, mert ha valamit többen mondtok, az hangsúlyosabbá válik!!!! Aki változtatni szeretne, jelezze.
Amik eddig összegyűltek, utólagos engedelmetekkel kicsit sűrítve, pontokba szedve:

Dreko:

- Különböző fajok különböző mozgás dinamikával (futás, séta, etc.).
- Kevesebb leveling a maximális szint eléréséig, akár XP bónuszokkal, akár heriloommal, akár a VT szintek törlésével.
- World PvP játékmód lehetőségének a kialakítása
- 1v1 vagy 3v3 PvP játékmód lehetőségének a kialakítása (aréna, stb.)
- Több új, választható kaszt a játékban (pl. Moth Priest)
- Cyrodiil stabillá tétele, a lag és az FPS sokat javult a béta óta, de még mindig vannak problémák.
- Az actionbar bővítése 5-ről mondjuk 7 slot-ra.
- A küldik során az eddiginél sokkal több döntési kényszer, lehetőleg komolyabb következményekkel, illetve, a párbeszédek során sokkal több lehetőség a válaszadásokra:
- Bónusz: Szerintem életképes lehetne, ha ezeket a CP pontokat a küldetések során adott válaszok, meghozott döntések, és a cselekvéseid alapján kapnád meg. Ebben az értelemben akár csak az egyik ágra (warrior, mage vagy thief) is volna lehetőség pontokat gyüjteni, a meghozott döntéseink alapján, míg a másikra nem. Így a CP igazodna a játékstílusunkhoz (nagyon kezdetleges példa,párbeszédben 3 válaszadási lehetőség:-Lie (ez adná a Thief pontot), - a fight(amikor erőszakkal kell meggyőzni valamiről valakit, ez adná a warrior pontot), - és a meggyőzés vagy nevezhetjük másképp is( ez adná a mage pontot). A jelenlegi CP rendszer szerintem alakításra szorul, de nem az elosztást és az ágakat illetően, hanem a CP pontok megszerzésének lehetőségét illetően.

Kryon:

- "sandbox zóna": házépítés, guild erődök, guildharc, építhető-rombolható környezet
- Egy új, kereskedelemre alapozott, frakcióktól független world-pvp rendszer. Egy az egyben átvehetnék a Silkroad Online  régebbi 3 foglalkozásos rendszerét (Trader, Hunter, Thief)
- A világban megszerezhető, összerakható speciális képességek. Spellcrafting helyett, ha az nem lesz...

iddqd (streetwiser ps4):

- Minden normál dungeonnak veterán verziót és több trial
- Az értelmes, használható trait-es setek nagyobb arányban essenek
- PVP... Cyrodil nagyon laggol és sok a crash
- Új kasztok, fajok, felskálázott DSA, staminás ultimate

CsikB:

- DLC-khez több group dungeon

Megosztás

Bővebben...

Piszkos trükkökkel, tiszta melót!

A tolvajok élete legalább olyan izgalmas, mint amilyen jövedelmező. A The Elder Scrolls Online történetében először itt a lehetőség, hogy csatlakozzunk a Tolvajok Céhéhez és átverjünk, kifosszunk, kiraboljunk és ellopjunk mindent, ami csak mozdítható (no és persze értékes) Tamrielen. Mindezt március 7-től PC-n, illetve március 22. és 23-tól konzolokon. Hogy pontosan mit is kapunk az ESO legújabb kiegészítőjével, arról bővebben a lapozás után.

(frissítve a pénteki ESO Live információival)

Megosztás

Bővebben...

Egy kis kedvcsináló videó a The Elder Scrolls Onlineba hamarosan érkező Tolvajok Céhe DLC-hez.

További érdekességek és újdonságok címszavakban:

  • Új zóna: Hew's Bane
  • Új sztori, érintve Tamriel népszerű helyeit
  • Maw of Lorkhaj: 12 fős trial
  • Új group bossok és publikus insták, barlangok
  • Bűnözői karrierünk új szintre lesz emelve az új lehetőségekkel
  • Új passzív skill fa a Tolvajokhoz kapcsolódóan
  • Egyedi álruhák, stílusok, tárgyak a Tolvajok Céhe által inspirálva
  • 64 bites kliens
  • Fejlsztett LFG (cross faction csoportok akár LFG nélkül is)
  • SCT (Scrolling Combat Text) érkezése.
  • Skill balansz, fixek, stb.
  • Szabadon elérhető bármelyik frakció bármelyik tartalma VR1-es szintet elérve (viszlát kötelező sorrend Vr1 és VR12 között!)

További infók a következő hetekben várhatóak, illetve ha elérhető lesz a DLC a PTS-en.

Megosztás

A Rubycon guild célja lényegében egy stabil és következetes Role Playing Guild kialakítása a magyar játékosok számára, a Daggerfall Covenant oldalán. Mivel a szerverek nincsenek differenciálva az Elder Scrolls Onlineban játékstílus szerint, ezért fontosnak tartjuk a hazai RP szerepjáték közösség összefogását. Több magasan kvalifikált nemzetközi RP klánnal is találkozni az EU Megaszerveren, de a Role Playing erős szintű angol nyelvismeretet követel meg, ami azért olykor még a profiknak is kihívást jelenthet.

RP játékstílus ugyanakkor nem zárja ki azokat a funkciókat, amiket egy guild betölthet a játék során. Célunk támogatni egymást a fejlődésben, és megfelelő programokat kínálni PvP és PvE keretében a magasabb szintű játékosoknak egyaránt. (A guild ezen profilja még nem körvonalazódott egyértelműen, de közösséggel együtt majd idővel erre is sor kerül.)

Megosztás

Bővebben...

Sziasztok! Ezzel a leírással kifejezetten a magyar játékosoknak szeretnék segíteni. A legtöbb power level guide a szintlépésre fókuszál, de az ESO-ban a fejlődés ennél sokkal-sokkal bonyolultabb!

Az első és legfontosabb döntés az, hogy PvE-zni vagy PvP-zni szeretnénk-e a karakterünkkel? A kettő ugyanis teljesen más megközelítést igényel, mert a PvE-ben szuperül alkalmazható skillek egy része semmit sem ér PvP-ben. A második lépés kiválasztani a célt: a buildet, amelyet fel akarunk építeni, és a terepet, ahol be akarjuk vetni (pl. ha a Blackwater Blade hadjáratban akarunk PvP-zni, akkor arra más levelinget kell alkalmazni, mint ha az Azurára készülünk). A harmadik lépés pedig az egyéni lehetőségek áttekintése, pl. cp pontok alkalmazása, set gyártás 1-es szinttől, stb. Ez nagyon megváltoztatja a lehetőségeket.

Megosztás

Bővebben...

Pénteken volt az idei első, sorrendben a harmincegyedik ESO Live adás, amelyben Gina (középen) és Jessica (jobbra) vendégei Matt Firor (a játék igazgatója, bal szélen) és Brian Wheeler (a PVP-ért felelős főnök - ő nincs a képen) voltak. A téma nem is lehetett más, mint a hét közepén megjelent, a The Elder Scrolls Online jövőben érkező tartalmát és elképzeléseit bemutató cikk, illetve az ahhoz kapcsolódó kérdések tisztázása, megválaszolása, esetleges cáfolása. Következzen a rövid összefoglaló!

Megosztás

Bővebben...

Nagyon erős lesz a 2016-os év a The Elder Scrolls Online esetében. Nem (csak) mi mondjuk ezt, de a fejlesztők is ígérik. Látva a terveket és az érkező tartalmakat, el is hisszük. Talán ideje visszatérni azoknak is, akik kicsit megpihentek az utóbbi időszakban, bár az ESO köszöni szépen, az esetleges hibái és butaságai ellenére is jól megvan. A közösség stabil, kellőképpen aktív (milliós nagyságrendű játékosbázissal), a világ pedig nagyon szépen fejlődik. Na de mivel a PR duma úgysem érdekel senkit sem, lássuk mi vár ránk 2016-ban!

Megosztás

Bővebben...

 

Fontosabb információk:

 

Eddig megjelent DLC-k:
Imperial City
Orsinium
Thieves Guild
Dark Brotherhood
Shadow of the Hist
(Dungeon DLC)
One Tamriel
Homestead
(Housing)
Horns of the Reach
(Dungeon DLC)
Clockwork City

Dragon Bones
(Dungeon DLC
)

 

Eddig megjelent Chaperek
(önálló kiegészítők)

The Elder Scrolls Online:
Morrowind


Készülőben lévő DLC-k,
nagyobb változások:

The Elder Scrolls Online:
SUMMERSET

(új önálló kiegészítő)
2018. május vége

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

Hasznos oldalak

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.