Bizony, hamarosan 2 éves lesz a The Elder Scrolls Online, azt pedig meg kell ünnepelni! A jeles évforduló alkalmából rendezett egy hetes (április 4-től 10-ig) mulatság házigazdája maga Donolon séf lesz, aki mindenféle extra fejlődést segítő édességekkel és süteményekkel vár majd minket - amelyek kifejezetten jól fognak jönni a húsvét ipari mennyiségű pálinkája után. Részletek a lapozás után.

Megosztás

Bővebben...

Bátorkodtam a két cikket egybekötni, mivel a Tolvajok Céhéről sok mindent nem tudok és nem szeretnék elmondani. Tény, hogy egy hiánypótló alkotás, de az szintén, hogy így önmagában elég karcsú lett, talán célszerűbb lett volna némi extra tartalommal kiadni, új dungeonokkal, esetleg a Justice rendszer fejlesztésével. Talán nem is véletlen, hogy a terület már most két hét után üresebb, mint Orsinium lesz hónapok múlva. A számokból majd okoskodnak maguknak a fejlesztők, mi meg örüljünk annak, hogy ezen is túl vagyunk, nyugodtan túl is léphetünk rajta. A Bővebben mögött megtaláljátok a jelenlegi endgame buildek-et, valamint nagyon sok tudnivalót, ami ehhez kapcsolódik.

Megosztás

Bővebben...

A két héttel ezelőtti cikkhez befutott információkat most megosztjuk veletek, csemegézzetek közöttük és jelentkezzetek, mert csapatban mégiscsak jobb a játék. A kezdőknek jelezném, hogy akár 5 guild-ben is benne lehetsz, így van hely a gyűjtőnek, a kereskedőnek és a normál guildnek is. A frakciókra figyeljetek, nem mindegy melyik oldalon van a guild, Ebonheart, Aldmeri, vagy Daggerfall szövetség. A bővebben mögött megtaláljátok a guildeket.

Megosztás

Bővebben...

Lassan megjelenik a játék harmadik DLC csomagja (Thieves Guild), áprilisban két éves lesz az ESO, valamint régen volt utoljára felmérve a Magyar Guild-ek állapota, így ideje ezt most megtenni. Túl sok dolgotok nem lesz. A guild vezetőknek ki kell tölteni pár adatot, mi pedig ezt összesítjük és közzé tesszük, hogy minél több magyar játékos megtalálja a maga számára elfogadható társaságot. A kért adatokat kérném az oldal fórumára posztolni, vagy nekem a molnarg@vipmail.hu email címre küldeni.

Guild neve:
Platform:
Szövetség:
Max létszám:
Napi aktív létszám:
7 nap offline állapot fölötti létszám:
Elsődleges célok:
Másodlagos célok:
Vezetők:
Csapat elérhetősége (userid, mail):

Megosztás

Sziasztok! A Fekete Sereg tagfelvételt hirdet! Kis Magyar csapatunkat szeretnénk bővíteni (jelenleg 59-en vagyunk) TESO Ebonheart Pact frakcióban. Jelentkezni a képen látható officereknél lehet in game pm vagy levél formájában. Várunk mindenkit szeretettel!


"Eszperente Nyelven Elcsevegve: Emberek e Fekete Sereg egy remek hely! Gyertek"

Megosztás

Tegnap volt az ESO Live utolsó Tolvajok Céhével foglalkozó speciális adása, amelyben ezúttal a Tolvajok Céhével érkező skillek és képességek voltak terítéken. Összefoglalva a lényeget, a DLC új skill fája és passzív képességei összhangban lesznek a jelenlegi Legerdermain képességekkel, és a céljuk nem más, mint hogy a játékos Tamriel legjobb tolvajává válhassék általuk. A műsorban ezúttal is volt egy kérdezz-felelek rész, ahol ismét csak nagyon érdekes információk hangoztak el. Ebből a két szegmensből szemezgettük az izgalmasabb infókat. Összefoglaló a lapozás után.

Megosztás

Bővebben...

Az ESO április 4.-én lesz két éves. Sok minden változott a játékban, kezdve a fizetési modell változástól, a konzolos kiadásig, valamint rengeteg alrendszer változott és épült be. Ezekre szükség is volt, mivel bőven ráfértek a ráncfelvarrások. Miért volt döcögős az indulás? Sokan nem tudják, de az ESO, a legtöbb ideig fejlesztett mmo a piacon, 7 évig készült. A kiadást is fél évvel halasztani kellett, de tovább nem nagyon lehetett húzni a megjelenést. Ez megtörtént, de mostanra, két évvel később érte el azt a szintet, ahogy a megjelenéskor kellett volna. Nem ritka dolog ez, nagyjából minden mmo-ra jellemző ez, néha kicsit jobban, kicsit rosszabbul, de alapvetően hasonló időmennyiség kell ahhoz, hogy révbe érjenek.


UPDATE3: A TEGNAPI ÍRÁSOK IS HOZZÁADVA A CIKKHEZ, JELENLEG 20-NÁL JÁRUNK!

Egy nagyszerű játékról beszélünk, amelyet a Skyrim 2.0 online változatát váró sajtósok és tesztelők sem tudtak elbuktatni, pedig azóta is próbálkoznak rendesen, elriasztva sok játékost a próbálkozástól is. Így visszagondolva is nevetséges, hogy emberek, időt, energiát képesek fektetni abba, hogy egy számukra nem szimpatikus játékot lehúzzanak szinte minden cikkben, mert megjelenéskor, a kezdő, gyakorlózóna nem felelt meg az ízlésüknek. Szerencsére a játékosokat nem lehet elriasztani és felismerik, ha valami jó. A PC-n milliós számú vásárló, a sikeres konzolos megjelenés és az év mmo díjai is bizonyítják, hogy az Elders Scrolls Online egy jó és élvezhető játék.

Az összefoglalás után térjünk is rá, mire is készülünk. Akik olvassátok ezt a cikket, közületek sokan új játékosok, vagy régiek, de mindenképpen van valami véleményetek arról, hogyan is lehetne még jobbá tenni ezt a játékot. Ebben kérnénk most a segítségeteket. Szerencsére a játék fejlesztői odafigyelnek a játékosaikra, még akkor is, ha sokszor hosszú idő mire megvalósulnak az elképzelések. Arra gondoltunk, hogy összegyűjtenénk a véleményeiteket, ötleteiteket, lefordítjuk, majd a hivatalos fórumon ezt közzé tennénk, mint a Magyar ESO Közösség javaslatai. Lehet többet írni, lehet kevesebbet, lényeg, hogy megosszátok velünk, mit szeretnétek látni a játékban, szerintetek mivel lehetne még jobbá tenni. Több dungeon, több trial, új küldetések, jobb pvp, új céhek, házépítés, több szakma, jobb jutalmak, stb...

Akit érdekel a lehetőség, nincs más dolga, mint ötleteit leírni itt az oldal fórumán, vagy az Elders Scrolls HQ, illetve az Elders Scrolls Hungary facebook csoportokban.

UPDATE3: A TEGNAPI ÍRÁSOK IS HOZZÁADVA A CIKKHEZ, JELENLEG 20-NÁL JÁRUNK!
Írjatok, mondjátok el mit szeretnétek, nem gond, ha valaki már írta, mert ha valamit többen mondtok, az hangsúlyosabbá válik!!!! Aki változtatni szeretne, jelezze.
Amik eddig összegyűltek, utólagos engedelmetekkel kicsit sűrítve, pontokba szedve:

Dreko:

- Különböző fajok különböző mozgás dinamikával (futás, séta, etc.).
- Kevesebb leveling a maximális szint eléréséig, akár XP bónuszokkal, akár heriloommal, akár a VT szintek törlésével.
- World PvP játékmód lehetőségének a kialakítása
- 1v1 vagy 3v3 PvP játékmód lehetőségének a kialakítása (aréna, stb.)
- Több új, választható kaszt a játékban (pl. Moth Priest)
- Cyrodiil stabillá tétele, a lag és az FPS sokat javult a béta óta, de még mindig vannak problémák.
- Az actionbar bővítése 5-ről mondjuk 7 slot-ra.
- A küldik során az eddiginél sokkal több döntési kényszer, lehetőleg komolyabb következményekkel, illetve, a párbeszédek során sokkal több lehetőség a válaszadásokra:
- Bónusz: Szerintem életképes lehetne, ha ezeket a CP pontokat a küldetések során adott válaszok, meghozott döntések, és a cselekvéseid alapján kapnád meg. Ebben az értelemben akár csak az egyik ágra (warrior, mage vagy thief) is volna lehetőség pontokat gyüjteni, a meghozott döntéseink alapján, míg a másikra nem. Így a CP igazodna a játékstílusunkhoz (nagyon kezdetleges példa,párbeszédben 3 válaszadási lehetőség:-Lie (ez adná a Thief pontot), - a fight(amikor erőszakkal kell meggyőzni valamiről valakit, ez adná a warrior pontot), - és a meggyőzés vagy nevezhetjük másképp is( ez adná a mage pontot). A jelenlegi CP rendszer szerintem alakításra szorul, de nem az elosztást és az ágakat illetően, hanem a CP pontok megszerzésének lehetőségét illetően.

Kryon:

- "sandbox zóna": házépítés, guild erődök, guildharc, építhető-rombolható környezet
- Egy új, kereskedelemre alapozott, frakcióktól független world-pvp rendszer. Egy az egyben átvehetnék a Silkroad Online  régebbi 3 foglalkozásos rendszerét (Trader, Hunter, Thief)
- A világban megszerezhető, összerakható speciális képességek. Spellcrafting helyett, ha az nem lesz...

iddqd (streetwiser ps4):

- Minden normál dungeonnak veterán verziót és több trial
- Az értelmes, használható trait-es setek nagyobb arányban essenek
- PVP... Cyrodil nagyon laggol és sok a crash
- Új kasztok, fajok, felskálázott DSA, staminás ultimate

CsikB:

- DLC-khez több group dungeon

Megosztás

Bővebben...

Piszkos trükkökkel, tiszta melót!

A tolvajok élete legalább olyan izgalmas, mint amilyen jövedelmező. A The Elder Scrolls Online történetében először itt a lehetőség, hogy csatlakozzunk a Tolvajok Céhéhez és átverjünk, kifosszunk, kiraboljunk és ellopjunk mindent, ami csak mozdítható (no és persze értékes) Tamrielen. Mindezt március 7-től PC-n, illetve március 22. és 23-tól konzolokon. Hogy pontosan mit is kapunk az ESO legújabb kiegészítőjével, arról bővebben a lapozás után.

(frissítve a pénteki ESO Live információival)

Megosztás

Bővebben...

 

Készülőben lévő DLC-k
és nagyobb változások:

 

Wrathstone
Dungeon DLC
(2019. február)

 

The Elder Scrolls Online:
Elsweyr

kiegészítő/Chapter
2019. június 4.


? ? ? ? ?
Dungeon Pack DLC
(2019. harmadik negyedév)

 

? ? ? ? ?
sztori alapú/zóna DLC
(2019. negyedik negyedév)

 

 

Eddig megjelent:

ESO DLC-k és
Chapterek listája

 

 

Közösségi események,
ünnepek:


New Life Festival

Midyear Mayhem

Jester Festival

Witches Festival

Undaunted Celebration

Anniversary Event

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

Hasznos oldalak

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.