Bevezető | Általános információk | Crown Store | Kezdő lépések | Karakter elkészítése | Gyártás | Champion Rendszer | Justice Rendszer | Megjelent DLC-k | Attributumok/Debuff/Synergy | PVP – Alliance War | Addonok | Veterán Dungeonok | Trialok (Raid) | Dragonstar Aréna | Skillek leírásai | Kaszt Buildek
Attributumok/Debuff/Synergy
Mielőtt belefogtok az olvasásba, előtte jelzem, hogy az összes itt található érték inkább tájékoztató jellegű, nem biztos, hogy mindenhol megfelel a valóságnak.
Attribútumok
Az ESO-ban három attribútum van, Magicka, Health és Stamina. Minden szintlépéskor kapunk pontot, amelyet eloszthatunk a 3 lehetőség közül. 50.-ik szintig bezárólag 64 pontot tudtok majd elosztani, utána nem lesz több.
Magicka: A magicka alapú skillekhez szükséges, lásd Destro, Resto staffok, valamint a gyógyítás is magicka alapú.
Health: Az életerő növeléséhez szükséges.
Stamina: A stamina növeléséhez szükséges, lásd dual wield, illetve a kitéréshez és a lopakodáshoz is elengedhetetlen.
Egyéb statok:
Spell Damage: A sebzés és a gyógyítás nagyságáért felelős, amely a Magickás skillekre vonatkozik.
Spell Critical: Minden kaszt 10%-al kezd. Ha kritikus sebzést, vagy gyógyítást érünk el, akkor annak értéke 50%-al nő.
Spell Resistance: Az összes Magicka alapú sebzés értékét csökkenti. A mérgezés és a vérzés nem tartozik ide. Értéke az Armorod 1-1-ben való átváltása.
Weapon Damage: Az összes staminás skill sebzésére vonatkozik.
Weapon Critical: Minden kaszt 10%-al kezd. Ha kritikus sebzést, vagy gyógyítást érünk el, akkor annak értéke 50%-al nő.
Physical Resistance: A fizikai sebzés értékét csökkenti.
Critical Resistance: A kritikus találatok okozta sebzés értékét csökkenti.
Harcok alatt kapható effektek
- Blind - Vakítás, növeli az esélyét a célpont elhibázásának
- Disorient* - Zavartság. hosszan tartó cc, (nem tudsz mozogni és harcolni); nem tudsz mozogni és harcolni, kivéve ha megütnek
- Fear - Félelem, pár másodperce elszalad a karakter, addig semmit sem tudsz csinálni
- Knocked Down - Földre kiütés, kiütik a karaktered, földre kerülsz, nem tudsz mozogni és harcolni, 2-3 másodperc mire a karakter automatikusan ismét harcra kész
- Off balance* - Rövid cc, (nem tudsz mozogni és harcolni)
- Immobilize - Lekötés, a karaktert lekötik (nem tudsz mozogni, de harcolni tudsz)
- Stun - Kábítás, a karakter nem képes mozogni, harcolni, vagy bármi mást csinálni
- Snare - Csapda, a mozgásod lelassul, de harcolni és más tevékenységed működik rendesen
- Knockback - Kiütés, elütöd a karaktert pár méterre
- Bleed - Vérzés, amely folyamatosan sebez egy meghatározott ideig
- Poisoned - Mérgezés, amely folyamatosan sebez egy meghatározott ideig
- Burned - Égés, amely folyamatosan sebez egy meghatározott ideig
- Chilled - A mozgásod lelassul 40%-kal
- Concussion - Sokk, amely csökkenti a sebzésedet 10%-kal
- Deep Freeze - Fagyasztás, a karaktert lekötik (nem tudsz mozogni, de harcolni tudsz)
Synergy rendszer
A synergy egy egyedülálló képesség az ESO-ban. A lényege, hogy ha valaki olyan skill-t alkalmaz, amelynek van synergy képessége, akkor te azt aktiválhatod (a játékban alapból az x gombra van téve és felvillan pár másodpercre ha elérhető), amivel egy meghatározott jelenséget hívsz elő, amely lehet sebző, életerő töltő, debuff leszedő, stb...
- Slip Away - növeli a játékos mozgásának sebességét és láthatatlanság 3 mp-ig (Nightblade>Consuming Darkness)
- Soul Leech - nagy sebzésű életerőszívás (Nightblade> Soul Shred)
- Supernova - aoe stun és sebzés (Templar>Nova)
- Impale - sebzés (Dragonknight>Dark Talons)
- Conduit - sebzés (Sorcerer>Lightning Splash)
- Shackle - immobilize és sebzés (Dragonknight>Dragonknight Standard)
- Blood Funnel - 4 mp-ig gyógyulsz (Undaunted>Blood Altar)
- Spawn Broodlings - sebzés és 2 pókot leidéz (Undaunted>Trapping Webs)
- Radiate - 4 mp-ig sebzés, majd robbanás. (Undaunted>Inner Fire)
- Bone Wall - A max hp 60%-át pajzsnak megkapod (Undaunted>Bone Shield)
- Combustion - mágikus sebzés, mágia visszatöltés (Undaunted>Necrotic Orb)