Beauty of Dawn

Megosztás

Új cikkel frissült a hivatalos oldal. A PVP-vel kapcsolatban érkezett kérdésekre próbáltak meg válaszolni a fejlesztők.

Ostromgépek: Bárki beszerezheti őket, ha rendelkezik megfelelő mennyiségű Alliance Ponttal. Semmi más nem kell hozzá, csak AP és már van is egy saját gépünk. Ami a mobilitásukat illeti. A „Faltörő kos” elég könnyen mozdítható, a „Balliszta”, a Katapult és a Trebuche (kőhajítók, amelyeknek igazi erejét az adta, hogy a köveket magas röppályán hajította el, így a lezuhanó lövedék a tömege többszörösével csapódott a falba, és nagyobb pusztítást végzett, mint a „sima” Katapult) pedig felszedhetőek a lerakásuk után, így azok is mozdíthatóak végső soron.

PVP-ben lesz lehetőség nagyobb csapásmérő hadosztály – groupokra, raidekre, ha úgy tetszik - létrehozására is, nem kell megijedni, nem lesz senki sem kényszerítve az instanceokra és dungeonokra jellemző négy fős felállásra. Részletek majd később.

Szerepjátékosabb emberek számára, a világ tele lesz olyan helyekkel – kocsmákkal főleg, mi mással -, ahol a jó munkásemberek két küldetés vagy hadjárat között leülhetnek (képletesen, hiszen nem lehet sajnos leülni a székekbe) és ismerkedhetnek, beszélgethetnek, eszmét cserélhetnek. Két sör között akár barátokra, de legalábbis harcostársakra is szert tehetünk.

Sokszor volt már szó arról, hogy a bazi nagy, masszív erődöket akár csellel is elfoglalhatjuk, kezdve azzal a huncut megoldással, hogy a környező utánpótlás bázisokat (bányák, farmok és fűrészmalmok) elfoglaljuk, és halálra éheztetjük (vagy legalábbis legyengíthetjük) az erődöt és az azt védő sereget. A fatelepek és fűrészmalmok (Lumber)  az erődök és várak kapuinak erejéért és állapotáért felelnek. Ha folyamatosan el tudják látni az erődöt, akkor a várkapuk erősek lesznek, sőt, mi több, automatikusan javulnak a harcban. A bányák (Mines) a várfalakat erősítik, ami miatt azok nehezebben omlanak majd le. És persze automatikusan javulnak ezek is, ha a bányák az erődnek „dolgoznak”. A farmok és ültetvények (Farms) pedig az erődöt védő őröket erősítik, és mondani sem kell, ha van mit enni, az őrök erősek lesznek. Ha nincs, na, ott kezdődnek a gondok… Az egyes utánpótlások megszüntetésével nem csak az előbb említett előnyöket lehet megszüntetni, hanem az erőforrások és az erőd között ingázó járőrök is eltűnnek az utakról.

Az erődök elfoglalása, majd megtartása az egész Szövetségre kiterjedő extrákat fog eredményezni – természetesen addig, amíg birtokoljuk az adott területet és objektumot. A további előnyök, akár guild akár egyéni jutalomról legyen szó, később kerül majd kifejtésre, egyelőre ennyi, amit a fejlesztők mondhatnak.

Lesz PVP ranglista, értelemszerűen különféle egyedi rangokkal, title-vel. Rangunk alapján újabb és újabb fegyvereket és páncélokat szerezhetünk, ahogy lépkedünk előre a katonai karrierünkben. Az egyedi rangokon kívül, megfelelő mennyiségű ellenséges koponya bezúzása vagy elegendő erőd feldúlása után egyre több képesség lesz elérhető a már korábbi cikkekben is említett PVP Skill fán. Erről pontosabb tájékoztatást szintén későbbre ígértek.

Arról is volt már szó, hogy aki nem akar PVE környezetben küldetéseket végezni, az fejlődhet PVP tevékenységek segítségével is. A fejlődés ez esetben picit lassabb lesz, mint a hagyományos pve módszerrel, viszont, mivel Cyrodiilban, egy pvp zónában tesszük mindezt, mindig sanszos, hogy a nyakunkba ugrik egy kedves, a lemészárlásunkat akkor éppen jó ötletnek tartó játékos.

És ha már nyakbaugrás… Több módszer is lesz arra, hogy észrevegyük és kivédjük az ilyen lopakodó és sunnyogó játékosokat. Ezek közül a legegyszerűbb, ha sebzés. Minden lopakodó játékos előtűnik a „semmiből”, ha sebzi valami. Örök igazság, ha egy pvp területen úgy hisszük, egyedül vagyunk, hah… akkor meghalunk. A legbiztonságosabbnak hitt szituációban is minimum hárman figyelnek lesben, prédára várva. Néha érdemes tehát puffogtatni, csak úgy random. Hátha… Lesznek továbbá olyan varázslatok, amelyekkel kiszúrhatjuk a közelben rejtőzködő ellenfeleinket, valószínű valamiféle „detect invisibility” mókára gondolhatnak a készítők, nincs semmi konkrétum arról, hogy működik majd. Harmadik dolog a lopakodással kapcsolatban, hogy a rejtőzködés staminába kerül, vagyis minél tovább vár a vadász a prédára, annál több staminát fogyaszt…. és stamina nélkül senki sem akar csatát kezdeni egy The Elder Scrolls játékban, mert az csúnya véget fog érni.

Jött egy érdekes kérdés is, amelyet én magam sem értettem ez idáig. Miszerint, az oké, hogy a Tharn család és az Imperial felsőbb vezetés korrupt, de mi van az egyszerű pórnéppel, ők mit tehetnek arról, hogy a vezetőik lepaktáltak Molag Ballal? A válasz megnyugtató, természetesen nem az Imperial nép az ellenségünk, hanem csak a vezetőik. Vagyis Cyrodiilban a falvak, városok semlegesek lesznek, így bármikor szóba elegyedhetünk velük, nem kell őket kötelezően karóba húznunk minden alkalommal, csak mert olyanok a vezetőik, amilyenek. Azt azért tartsuk észben, hogy a környező erődök katonái a városokban fognak járőrözni, vagyis amíg az erőd a mi kezünkön van, nincs mitől félni. Maximum attól, hogy mivel a városok nyitottak, függetlenül attól, hogy mi uralkodunk a környéken, még mindig belefuthatunk egy ellenséges pofonba valami arra kóborló ellenséges játékos részéről. Ha pedig a közeli erőd az ellenséges Szövetségé, akkor vigyázzunk, mert bár a városkák lakói továbbra sem tekintenek ránk mérgesen, de lesznek „napraforgó” NPC-k a környéken, akik mindig az aktuális hatalomnak dolgoznak, és megtámadhatnak. Az ellenséges Frakció járőreiről nem is beszélve.

Megosztás

...a The Elder Scrolls sorozat folyik mostanság.

Kezdődött azzal, hogy megindult a második béta hulláma a The Elder Scrolls Online-nak, amelyből egy láthatóan fogalmatlan és roppant ostoba játékos csinált egy 20 perces "gameplay" videót. Ez aztán bejárta a netet, és olyan hisztit generált, amelyet ritkán látni. Az emberek többsége nem bírta/tudta felfogni, hogy a grafika low settingsen fut jelenleg a bétában, hiába is volt high-ra állítva, egyszerűen nem érhetőek el a kliensben ezek a jobb lehetőségek jelenleg. Illetve, kész tényként kezelte jó pár ember, hogy a bugos hitbox és lagok miatt "késdobáló" farkasok és kalózok a végső verzióban is ilyenek lesznek. Bár a kedvenc mind közül az egyik magyar kommentelő volt, aki a mudcrab-t (iszaprákot) "elcsépelt" ellenfélnek nevezte, amikor a TES játékok legalább annyira kultikus "szörnyei", mint a drága Cliff Racerek... Szóval volt nerdrage keményen, de aki ez alapján ítéli meg a játékot, az magára vessen! Mivel bétáról van szó, a játékon van még mit alakítani és csiszolni, és fog is még rengeteget változni. De hát erről szól a béta, és ezért sem adnak ki videóanyagot a fejlesztés ezen szakaszából.

Linkeket a The Elder Scrolls HQ Facebook oldalán vagy a Fórumban találtok, bár gondolom aki akarta, már látta a videót. Az elderscrolls.hu-ra nem fognak kikerülni ilyen, az NDA (titoktartási szerződés magyarul) ellenére elkészült anyagok. Sajnálom.

Második hír, hogy az Ausztráloknál besorolásra került az The Elder Scrolls Arena produktum, amely ugyebár egy közel 20 éves darab. "M" besorolást kapott, a játékban található "mérsékelt" erőszakosság miatt. (Violence - Moderate Impact). Emellett megjelent a Multi Platform bejegyzés is, amely a korábbi kizárólag DOS játék esetében előrelépés. Hogy mi lesz ebből, egy reboot, egy remake vagy valami más, kiderül hamarosan. A legesélyesebb talán egy remake, mobil platformokra. "E fiúból remake lesz, akárki meglássa..." - és szegény Arany János forog is a sírjában... :)

Frissítés:
"It apparently was never formally in their system because the release of Arena pre-dated [the Australian Classification Board's] existence," Bethesda VP of PR and Marketing Pete Hines tells Joystiq. "This is simply an error on [the classification board's] part. It should just say PC, not multiplatform. We've notified them and they're going to fix. There is no new version of the game coming. Just a clerical mix-up."

Vagyis, apró technikai malőr volt a dolog, nem jön új verzió az Arenaból. Nagy sóhaj, de ez van. Azért mobilon elszórakoztunk volna egy felújított verzióval... LINK

Aztán jött a mai hír, Pete Hines alelnöktől, ami aztán a hivatalos Bethesda blogon is megjelent, miszerint a Skyrim fejlesztése véget ért.

Lesznek még apróbb javítások, bugfixek, de DLC - se kicsi, se közepes, se nagy - nem lesz. A csapat már javában dolgozik egy másik, be nem jelentett projekten, és innentől kezdve teljes energiával arra összpontosítanak. Hogy, ez a projekt micsoda, egy új TES rész (amire kevés az esély most, majd később talán), vagy a korábban említett Arena remake/reboot (szintén kevés az esély, nem kell ahhoz egy teljes stúdió), vagy Fallout IV (legnagyobb esélye ennek van, hiszen jönnie kell lassan), vagy Dishonored második rész, esetleg Doom 4? Ki tudja.


Köszönjük srácok!

Egy biztos. az OXM magazinnak Pete Hines nyilatkozott nem olyan régen, és ezt találta mondani:"Obviously the Elder Scrolls Online is out and we've got the Dishonored DLC, but we will be announcing new stuff and making some noise, and I think when we get the chance to show you guys what we're up to, that you'll sit up and take notice." Mondanánk erre, a klasszikus "Winter is Coming" mondatot, de az meg egy másik nagyszerű mese.

Bár, ha már a Game of Thronesnál járunk, amely piciny hazánkban a Trónok Harca néven fut, akkor következzen egy kis videó a gamespot jóvoltából, amelyben öt darab GoT modot tesztelnek a fiúk és lányok. A Baratheon páncélt leszámítva senki se gondoljon nagy dolgokra, total conversionra vagy egyéb minőségi modokra, sőt... bár az "ördögfióka/imp" Tyrionnal - mint felbérelhető segéddel - az oldalunkon nekiesni a Lannistereknek? Hát az "epic" :) És Benjen Stark is előkerül végre.

Nem akar valaki egy Game of Thrones játékot csinálni Skyrim motorral? Na? Valaki?

Megosztás

Zajlik a The Elder Scrolls Online bétája, jelenleg a második hullám tesztel, de olyan titoktartás mellett, hogy két hét alatt egy betű, nem sok, annyi sem szivárgott ki. Ezért aztán kénytelenek vagyunk - még mindig - a PAX tapasztalatokra alapozni, ha be szeretnénk mutatni egy-egy fontosabb elemét a játéknak. Már pedig éppen ideje, hogy kivesézzük az ESO-ban található egyik újdonságot, amelyről volt már szó a hírekben felületesen, de őszintén szólva, senki sem tudja mi az. Tegyük tisztába a dolgokat, és lássuk, mi a csoda az az úgynevezett „Finesse” rendszer!

Először is szögezzük le, hogy a következő sorok a PAX idején kipróbálható demó alapján íródtak. Ez azért is fontos, mert a játék folyamatosan változik, így a végleges verzióban a premier napján lehet, hogy másként fog működni a dolog. Bár, az alapok valószínű megmaradnak.

Szóval, mi is az a Finesse rendszer? Röviden összefoglalva: egy rendszer, amely jutalmazza a „skilles” játékosokat. Extra aranyat, tapasztalati pontokat, kincseket, lootot, és még ki tudja mit kapunk majd érte a későbbiekben. Ez a rendszer az, amely meg fogja különböztetni az ESO pengésebb (hogy egy focista kifejezéssel éljek a „skilles” irritáló kifejezés helyett), és kevésbé pengésebb megoldásokat alkalmazó kalandorait.

A legtöbb mmoval ellentétben az ESO-ban a rotációkat el kell felejteni. A harc nem a gombok megfelelő sorrendben történő lenyomására, sem a „jó gearben meg sem karcolnak” elvre, hanem az akció és reakció, hatás és ellenhatás rendszerére épül. Minden ellenünk indított támadásra tudunk reagálni, és KELL is reagálnunk. Azt, amikor elugrunk az adott támadás elől, vagy blokkoljuk azt, esetleg megszakítjuk, vagy egyéb módon sikerül hatástalanítani/kivédeni, azt a rendszer díjazza. Természetesen nem kötelező ezt tennünk, belemehetünk egy nyitott, védekezés nélküli orosz rulett szerű verekedésbe is, amikor mind a támadó, és mind a védekező fél (vagy npc/monster) csak támad, aztán az nyer, akinek hamarabb elfogy az életereje, vagy bejön egy kritikus támadás, amely 1 shotolja a másikat. Ha viszont okosan reagálunk és a szituációnak megfelelően cselekszünk, akkor nem csak könnyebben és kevesebb sérüléssel abszolváljuk az adott szituációt, de a rendszer is megjutalmaz. Mindehhez természetesen nem árt némi ügyesség is, vagyis arra készüljön fel mindenki, hogy bizonyos helyzetekben gyorsan és szituációnak megfelelően kell reagálni.


Balra két Dwemer spider vs. kalandor: biztos, hogy lesz jutalom. De ha időben félreugrunk a "fehér izéből" a jobboldalon, akkor is...

Nem kell megijedniük azoknak sem, akik esetleg nem olyan ügyesek -  a monszták előre jelzik majd „emote” segítségével, hogy mire is készülnek. Meg tudjuk majd különböztetni, hogy az ellenfelünk „power attack”-t akar bevetni ellenünk, vagy esetleg „channeling” képességet készül használni (ellenünk vagy a saját társai segítségére sietve), esetleg „AOE” jellegű borzalmakat akarnak a nyakunkba zúdítani. Ezeket a speciális támadásokat nem lehet a sima „jobb klikk” (sima blokkolással) kivédeni. Itt kérem, vagy megfelelően reagálunk, vagy pofon leszünk csapva. Hogyan tudunk megfelelően reagálni? Vagy elugrunk (dodge), vagy megszakítjuk bármelyik hotbarunkon található speciális képességeinkkel/spelljeinkkel, mint pl. „stun”,„silence” vagy ehhez hasonló dolgok. Vagyis, a támadások sikeres kivédése, megszakítása, vagy elkerülése az, amely az egész Finesse rendszer alapja, és ezeket díjazza a rendszer folyamatosan.

Mielőtt azonban bárkiben felmerülne az kósza ötlet, hogy a folyóparton mászkáló iszaprákokat kezdi molesztálni, és azok primitív támadásait elkerülve kezdi gyűjteni a Finesse jutalmakat, érdemes tisztázni, hogy a Finesse jutalmakat 1 vs 1 szituációkban, normál ellenfél ellen nem kapunk. A rendszer csak a tökös legényeket és bátor leányokat jutalmazza. Be kell „húzni” 2-3 monsztából álló csoportokat, vagy egyedül kell belekötni egy champion vagy elite (nem ez a nevük/rangjuk az ESO-ban, de így talán érthetőbb) mobba ahhoz, hogy a rendszer aktiválódjon.

Ha sikerül egy harcot megoldani „Finesse” szempontjából, azt a harc után azonnal látni fogjuk, hiszen rendszerint aktiválódik a „Kill Cam” animáció, amely során „Bullet time” effekt segítségével megnézhetjük lassítva az utolsó, kivégző mozdulatainkat – lásd Skyrim, Fallout 3 vagy Fallout NV -, és megkapjuk a jutalmat.

Felmerül a kérdés, hogy mi van olyankor, amikor hat darab monszta akarja szétcsapni a fejünket, és mondjuk az első kettőt tökéletesen, úgymond „Finesse”-esen öljük meg? Beugrik a Kill Cam, és amíg azt nézzük, a másik négy agyonver? Amely miatt roppant mód neheztelnénk a rendszerre, legyünk őszinték. Maria Aliprando, aki az ESO harci rendszeréért felel megnyugtatott mindenkit, hogy a Kill Cam csak a harcok után, a fent nevezett hat darab monszta halála után fog elindulni. Ahogy, a Finesse jutalmakat is ekkor „írja jóvá” a rendszer. Vagyis, a hat ellenfelünkből hármat úgy vertünk agyon, hogy azok minden támadását elkerültük/védtük/szakítottuk, de a másik három esetében már kevésbé voltunk hatékonyak, és kaptunk az orcánkban jó pár pofont, miközben azért egy-egy támadást kivédtünk, akkor a harc végén a rendszer elkezd számolni, és a három teljes siker mellett megkapjuk a másik három, részleges siker után járó Finesse jutalmat is. (Jutalmakról később)

Lássuk egy példán keresztül! A PAX East 2013. két órás játéklehetőségek során, két farkas jött ellenünk. Védekeztünk mi, védekeztünk a pajzsunkkal, de azért jó pár power attack támadását benyeltük a farkasoknak, miközben egyet-egyet azért csak sikerült megszakítani, vagy elugrani előle. Amikor a harcnak vége lett, azért a pár sikeres blokkolásért és szakításért az extra jutalom 5 arany volt. Aztán a szomszéd mesélt a Finesse rendszerről, annak lényegéről, majd a következő két darab farkast már odafigyelve, minden elől elugorva és megszakítva, Perfekt Finesse eredménnyel zártuk. A teljesítményünk utáni extra jutalom 10 aranyra ugrott.

Mielőtt újra gondolkodásba esnénk, ismét érdemes tisztázni azt, hogy a rendszer nem „hülye”. Azt nézi, hogy a combat kezdetén hány ellenfél ellen szálltunk harcba. Vagyis, azt nem foga jutalmazni, ha berántunk egy farkast, majd mielőtt az meghal, berántunk még egyet, és így egyszerre kettő ellen harcolunk. Az továbbra is csak 1 vs 1, és 1 vs 1-nek fog számítani, és nem 2 vs 1-nek, mert a harc kezdetén csak egy farkast, egy „groupot/packot” húztunk be.


"Körök" jelzik a powerattack (sárga) és Channeled (vörös) képességet hatósugarait, amelyből érdemes kiállni, ha megszakítani nem tudjuk.

Természetesen az arany mellett, a korábban említett jutalmak közül extra XP vagy extra loot is számításba jöhet. Például, a közeli öbölben portyázó 6 darab kalózt megtámadva nem aranyat dobtak a srácok, hanem extra XP-t kaptunk (majdnem háromszorosát értek fejenként a kalózok, mint ha egyesével öltük volna őket). Hogy milyen egyéb jutalmakat kaphatunk még, egyelőre nem tudni, talán a béta során majd kiderül. Az biztos, hogy a „pengésebb” és gondolkodó játékosok előnyt fognak élvezni a durr-bele-bumm stílusú, csak a támadásokat szpemelő, nem gondolkodó játékosokkal szemben. (Akiknek hiába üvölt ventrillón/TS-n a raidleader, hogy „húzzá’ már ki a tűzből, jóember!”, ő nem moccan, majd amikor ott pusztul, még neki áll feljebb, és a lagra fogja – gondolom sokak számára ismerős a szituáció)

Lesz bőven olyan terület, ahol a mobokat Finessesen ölve nem aranyat, hanem XP-t kapunk. Vagyis, biztos lesznek olyan játékosok, akik ezeket a területeket akarják „farmolni”, és nem a környék küldetéseit fogják csinálni. Akiket viszont érdekel a tartalom is, és nem kínai farmerek, azoknak a kellemest a hasznossal összekötve, érdemesebb lesz küldetéseik során óvatos duhajnak lenni, és kihasználni a Finesse rendszert. Vagyis, ha lehetőség van rá, nyugodtan húzzon be mindenki több mob csoportot (mondjuk ne csak két farkast, hanem a szomszédos másik kettőt is, így a 2 vs 1 helyett kialakított 4 vs 1 „jövedelmezőbb”), csak figyeljen arra, hogy a Finesse jutalom iránti vágyba ne haljon bele senki sem. A szintezős dungeonokban (instanceolt vagy publikus) is ki lehet használni a Finesse jutalmakat, de csak óvatosan. A jutalmak ekkor inkább a lootban mutatkoznak meg elsősorban.


Egy mérges Dreugh. Finesse nem jár érte, de azért verjük majd bele a földbe.

A Finesse rendszer egy kételű fegyver. Amennyire lehet fun, egy extra jutalom és egy Kill Cam által közvetített győztes csapás, úgy akár meg is ölheti a játék bizonyos aspektusait, lásd adott zóna „farmolása”, küldetések hanyagolása, „powerleveling”, stb. Ezt látják a készítők is, és ígéret van arra, hogy a rendszert „limitek” közé fogják szorítani, vagyis vagy maximalizálják annak használatát, vagy a jutalmak sűrűségét, vagy idő limitekhez kötik, stb. Aki normálisan, az eredeti elképzelés szerint fogja használni, az megérdemelten fogja megkapni az extra jutalmakat. Aki viszont ki akarja ezt majd használni, azok bizonyos nehézségekbe fognak majd ütközni. És még egyszer: az előző sorok a PAX-on látott demó alapján íródtak, a következő több mint fél évben bármelyik irányba változhat a rendszer.

Megosztás

Azok számára, akik nem követik a Facebook oldalunkon a friss híreket és aktuális bejegyzéseket, következzen egy rövid összefoglaló az elmúlt hét eseményeiről, történéseiről.

Megjelent végre konzolokra is az 1.9-es Skyrim patch (benne a legendary skillekkel és az új legendary nehézségi fokozattal). A javítás automatikusan letöltődik PS3-on és Xboxon is. Természetesen a Legendary skillek és az új nehézségi beállítás mellett érkeztek újabb bugok és hibák javításai is. A teljes lista ebben a korábbi cikkben található.

Megérkezett a heti körkérdés a fejlesztőktől, szám szerint a 19. Ed Stark az ESO egyik tervezője, aki a játékban elérhető lehetőségekért és tartalomért felel többek között, arra kíváncsi, hogy a küldetéseken kívül mi az a tevékenység, vagy "fícsör", vagy elfoglaltság, bármi, amelyet szívesen látnánk viszont az ESO-ban?

Most hétvégén folytatódik a The Elder Scrolls Online béta teszt. Ennek megfelelően megint ki lett küldve egy adagnyi meghívó a második hullám keretében. Továbbra is kérnénk mindenkit, hogy aki szerencsés és bejut, vegye komolyan a tesztelést, és segítsen még jobbá tenni a játékot :)

Újabb "monster" videó került fel a hivatalos oldalra, bemutatva nekünk az Ogrimot, akik közel 15 év után térnek vissza, és próbálják majd megkeseríteni a játékosok életét. Aki nem játszott a Morrowinddel, annak röviden összefoglalva: az Ogrim egy nagydarab, roppant erős, de egyúttal roppant kis intelligenciával rendelkező daedra, akik iszonyatos erejüket kihasználva köszönél nélkül, boldogan verik bele a földbe a figyelmetlen kalandorokat. Erejükön kívül másik "bosszantó" jellemzőjük, hogy nem fognak rajtuk a hagyományos fegyverek, ezért csak mágikus (enchantolt/megbűvölt) fegyverekkel és/vagy mágiával tudjuk őket sebezni. És ha ez nem lenne elég, akkor még jegyezzük meg, hogy harc közben az életerejük regenerálódik. Szóval csak óvatosan velük.

Időközben teljessé vált az ESO szövetségeinek és sztorijának bemutatója, így a Daggerfall Szövetség és az Ebonheart Paktum után az Aldmeri Domínium története, illetve a tagjainak bemutatása is elérhető a fenti The Elder Scrolls Online menüpontból. A játék háttértörténetének ismertetője kicsit részletesebb lett, mint akartuk elsőre, de a tisztábban látás kedvéért "muszáj" volt a Második Kor elejéről indítani, hogy sikerüljön összeszedni minden okot és okozatot ahhoz, hogy látható legyen, ki, mikor és legfőképpen miért csatlakozott az adott szövetséghez.

Még a hétvége előtt előkerült pár új The Elder Scrolls Online screenshot és egy hangulatos háttérkép.


Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.