Közel fél órája érkezett meg az 1.3-as patch a The Elder Scrolls V.: Skyrimhez. A játék stabilitásának pofozgatása mellett kijavításra került minden apró hiba, amit az 1.2-es frissítés okozott. (resistance bug, sárkányok, bugos Radiant AI, stb.)

General stability improvements
Optimize performance for Core 2 Duo CPUs
Fixed Radiant Story incorrectly filling certain roles
Fixed magic resistances not calculating properly
Fixed issue with placing books on bookshelves inside player purchased homes
Fixed dragon animation issues with saving and loading
Fixed Y-look input to scale correctly with framerate

És, dolgoznak a srácok azon, hogy lehetne megoldani hivatalosan is azt, amelyet a 4gb vagy több memóriával rendelkező PC-s játékosok a népszerű LAA mod (Large Address Aware) használatával érnek el, vagyis, hogy a játék ne csak 2 gb memóriát kezeljen, hanem az összeset, ami elérhető.

Megosztás

Megosztás

Először is, mielőtt bárki komolyabb kárt tenne a karakterében (vagy közelebbi környezetében), a Bethesda tud a magic resistance hibáról, amelyet az 1.2-es patchtól kaptunk mikulásra. A hátrafelé repülő sárkányok sem egy közeli cirkuszból szöktek, azok is a patchtól kergültek meg. A javítás a jövő héten érkezik, addig bírja ki mindenki. (vagy ne frissítsen)

Ha már megjelenés, akkor Creation Kit. A modderek egyenek, igyanak, pihenjenek az ünnepek alatt, mert 2012 januárban jön a szerkesztő, és onnantól meló van. Illetve lesz. A CK a modok terjesztése szemszögéből teljes egészében kihasználja majd a Steam lehetőségeit, ugyanis a saját készítésű modokat bárki, ingyen publikálhatja a Steam Workshop-on keresztül. A júzerek pedig értékelhetik, letölthetik, figyelhetik, kommentelhetik. Igéret szerint ingyen. Aki ragaszkodik a Skyrimnexushoz, az is megnyugodhat, a modokat ott is el lehet majd érni továbbra is, a Steam Workshop ebből a szempontból nem kizárólagos, a készítő eldönti majd, merre publikál. A Szerkesztőhöz lesz időben hasonló mélységű segítség (wiki, videopéldatár, stb), mint volt az a régi, TES CS esetében is.

Egyelőre a legfontosabb feladat, hogy a játék megfelelően működjön. Ennek a kijavítása, helyrehozása az elsődleges, és ezt fogják a leghamarabb javítani. Ezzel kapcsolatban érkeznek majd frissítések. A játék balansz "problémáit" - túl erős a destruction ág, vagy 1shot mindenki lesből íjászkodva, stb - egy későbbi, januári patch fogja orvosolni. A terv, hogy a játékosok jelzéseit figyelve, folyamatosan frissítsék majd a játékot olyanra, amilyennek mi szeretnénk. Forrás: Bethesda blog

Megosztás

Ha valaki szeretné ezt dalt szeretné hallgatni Skyrim menüjében: KATT IDE

Megosztás

Többen jelezték emailben és fórumokon, hogy megérkezett PS3-ra a 1.2-es patch, a maga 80-90 mb-s méretével. Angliában és Európa egyes részein tegnap estétől/ma reggeltől már tölthető volt. Korábban Pete Hines erre a hétre igérte a javítást, a többi platformra is. Konkrét listát még nem kaptunk a javításokról, de a visszajelzések alapján nagyon sok bugot került javításra, és megszűnt a játékban tapasztalható lag is (pl: Winterhold + hósesés kombináció kemény dió volt a patch előtt PS3-on). Valamint a grafika is javult valamelyest a konzolon. (Amint lesz további konkrétum, a hírt frissítjük.)

update: PC-re szerdán jön a patch, addig is itt a javítások listája
(ha nincs zárójel, akkor mind a három platformra egyaránt vonatkozik)

UPDATE 1.2 NOTES (all platforms unless specified)
Improved occasional performance issues resulting from long term play (PlayStation 3)
Fixed issue where textures would not properly upgrade when installed to drive (Xbox 360)
Fixed crash on startup when audio is set to sample rate other than 44100Hz (PC)
Fixed issue where projectiles did not properly fade away
Fixed occasional issue where a guest would arrive to the player’s wedding dead
Dragon corpses now clean up properly
Fixed rare issue where dragons would not attack
Fixed rare NPC sleeping animation bug
Fixed rare issue with dead corpses being cleared up prematurely
Skeleton Key will now work properly if player has no lockpicks in their inventory
Fixed rare issue with renaming enchanted weapons and armor
Fixed rare issue with dragons not properly giving souls after death
ESC button can now be used to exit menus (PC)
Fixed occasional mouse sensitivity issues (PC)
General functionality fixes related to remapping buttons and controls (PC)

Megosztás

 

Fontosabb információk:

 

Eddig megjelent DLC-k:
(kisebb kiegészítők)


Imperial City
(PVP tartalom)

Orsinium

(PVE/sztori alapú)

Thieves Guild
(PVE/sztori alapú)
Dark Brotherhood

(PVE/sztori alapú)

Shadow of the Hist

(PVE/Dungeon DLC)
One Tamriel

(openworld gameplay
bevezetése)

Homestead

(PVE/Housing DLC)

Horns of the Reach

(PVE/Dungeon DLC
)
Clockwork City
(PVE/sztori alapú)

Dragon Bones
(PVE/Dungeon DLC)
Wolfhunter
(PVE/Dungeon DLC)

 

 

Eddig megjelent Chapterek
(nagyobb kiegészítők)

The Elder Scrolls Online:
MORROWIND

2017. június


The Elder Scrolls Online:
SUMMERSET

2018. május


 

Készülőben lévő DLC-k,
nagyobb változások:

Murkmire
(PVE/sztori alapú)
(2018. tél)


 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

Hasznos oldalak

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.