Az első kis adagnyi meghívó kiküldésre került, mindenki nézze meg az emailjét, hátha... Aki nem jut be most, az ne csüggedjen, hamarosan érkeznek az újabb meghívók. Mint arról már volt szó korábban, a tesztek eleinte hétvégén fognak zajlani és tematikusak lesznek. Aki az egyikre bejut, nem biztos, hogy a következőre is be fog. A kiválasztás alapja a kitöltött jelentkezési űrlap, és azon belül a megadott válaszok. (A Béta event alatt NDA szabályzat van, vagyis tilos képeket, videókat rögzíteni, és bármilyen a játékkal, illetve az ott tapasztalt dolgokkal kapcsolatos információkat publikusan megosztani. Előbbieket komolyan szokták venni, utóbbiakat szinte lehetetlen megakadályozni.)

Ha valaki bejutott, kérjük, hogy a játék érdekében vegye komolyan a dolgot legalább annyira, hogy ha hibát talál, azt jelzi, illetve ha kérdéseket kap a fejlesztőktől amiben kikérik valamiről a véleményét, arra válaszoljon a legjobb tudása szerint. Mert csak így kaphatjuk meg a végén azt, amit a legjobban szeretnénk: egy kiváló mmo-t, a The Elder Scrolls Online-t.

Köszönjük és hajrá!

Megosztás

Alig ért véget a PAX East 2013. és nyerte el a Show Legjobbja címet a The Elder Scrolls, a srácok bejelentették, hogy a héten érkeznek a béta meghívók, majd ha már úgyis „lazsáltak mostanság” (/sarcasm) akkor gyorsan közzétették a „kérdezz-felelek a harcról” 2. részét. Lássuk az összefoglalót:

  • A játékosok által hordott páncélok könnyen megkülönböztethetőek lesznek egymástól. Mind fajtájában (Glass, Orc, Iron, stb), mind minőségében (Light, Medium, Heavy). Ami újdonság, hogy az ESO-ban minden páncélfajtából lesz minden minőségű, vagyis a Glass Heavy Armor és Light Orc Armor is „bótolható” és hordható. Most már tényleg mindenki azt aggat a hősére, amit nem szégyell. (Lore szempontjából furcsa lesz, hiszen belénk ivódott már, hogy mi könnyű és mi nehéz, de az ESO-ban ugyebár nincsen „súly”, csak „hely”.)


Első ránézésre balról jobbra: Heavy, Medium és Light armor. De ezek után ki tudja?

  • Egyelőre a íjak, számszeríjak, parittyák és bármilyen más, esetlegesen a játékban szereplő távolsági fegyverek „végtelen lőszerrel” rendelkeznek, nem kell félnünk, hogy elfogy az ammo. Ez persze még változhat a későbbiekben.
  • Ha előkészültünk egy „power attackkal” (lenyomott nyomva tartott támadás gomb, lásd Skyrim), akkor tudunk majd mozogni közben, vagyis ha távolról kezdjük a támadást, közben felkészülhetünk a "power attackra", majd ha közel értünk az ellenfélhez, akkor köszönés helyett akár azonnal fejbe is csaphatjuk, ahogy azt illik rokonok között.

 

Megosztás

Bővebben...

A héten érkeznek az első meghívók a béta tesztre. További információk hamarosan a hivatalos oldalon, facebookon vagy twitteren. A kliens kb. 20 gb, annyi helyet érdemes előkészíteni/felszabadítani. A béta tesztről bővebben a korábbi cikkünkben, ITT olvashat mindenki. Sok sikert mindenkinek! (ha valaki bejut, és nem rest néha beszámolni a fejleményekről, az jelezze majd elérhetőségeinken!)

Mindenki nagyon figyeljen oda milyen emailt és milyen címről kap, illetve milyen címre mutatnak a linkek az emailben. Minden ilyen népszerűbb béta tesztnél vagy hasonló eseménynél megjelennek a kamu, "becsapós" levelek, amelyeket jobb elkerülni. Legyen mindenki résen!

Köszönhetően nektek, és a 25 likenak amit a The Elder Scrolls HQ kapott tőletek, mostantól a Facebook oldalunk elérhető a következő címen is:

www.facebook.com/TheElderScrollsHQ

Köszönjük! Következő cél az 50, majd a 100, de a legfőbb cél mindenek előtt, hogy a magyar TES közösség ne maradjon le semmi fontosról, ami a The Elder Scrolls univerzumban történik :)

Megosztás

Most hétvégén, 2013. március 22-24. között rendezik meg Bostonban PAX East 2013. rendezvényt. A korábbi zártkörű sajtóesemények résztvevőin kívül most már a játékosok és egyéb érdeklődők is kipróbálhatják/ták a The Elder Scrolls Online jelenegi béta verzióját. Igaz csak egy-két órácskára - köszönhetően a fokozott érdeklődésnek -, de ahhoz elég hosszan, hogy az egyszeri játékos is betekintést nyerjen a készülő MMO rendszerébe, felépítésébe, jellemzőibe, és azt azonnal meg is ossza a világgal. Ezeket próbáljuk meg összeszedni a hétvége alatt, egy folyamatosan frissülő cikkben.


Erre iszunk! Csak nehogy /drunk legyen a vége...

Az érdekességek (lesz közte olyan, amiről volt már szó, de hát inkább kétszer szerepeljen, mint egyszer sem!)

  • A dungeonok két típusáról már volt szó. Egyik az instanceolt (hagyományos mmo stílusban, 4 fős partykkal), másik a publikus (nem instanceolt, létszámtól független). Utóbbi esetében nem mindegy, hogy szegény bosst egy ember akarja agyonverni, vagy száz, illetve, az sem lesz mindegy, hogy a játékosok milyen stílusban harcolnak. A bossok életereje és sebzése arányosan fog növekedni a körülötte álló és őt kaszaboló emberek számával, és ezen felül a bossok extra képességeket is fognak használni a játékosok támadási stílusának megfelelően, így egy-egy harc másként fog festeni öt fő ellen, mint mondjuk húsz, vagy akár ötven fő ellen, illetve nem mindegy, hogy túlnyomó részt melee karakterrel ütjük-e vagy inkább egy légiónyi csatamágussal. A bossok kreatívan fognak reagálni, hogy ne legyen unalmas a harc.
  • Előző pont igaz azokra a "sima mezei" ellenfelekre és azok csapataira is, akikkel a küldetések során találkozunk, ők is "reagálni" fognak a játékosok esetleges túlerőjére és összetételére.
  • Korábban volt szó róla, hogy a saját frakciónk küldetései után, lvl 50 szintet elérve átmehetünk az "ellenség" területeire is, és ott is garázdálkodhatunk. Ennek ugye ára van, hiszen a terület felskálázódik 50+ területre, vagyis minden egyes küldetés és ellenfél kutya keménynek ígérkezik. Cserébe viszont az itt szerezhető tárgyak is kiválóak lesznek. Aki ezzel is végzett, mehet a még erősebb és komolyabb odafigyelést jelentő 50++ harmadik frakció területére küldetéseket csinálni. Na most a sztori és a loot mellett ezeken a területeken találhatunk úgynevezett Sky Shard nevű tárgyakat(?), amelyekből hármat összegyűjtve extra skill pontot kapunk, amit eloszthatunk. Hogy ennek mi értelme? Az, hogy az 50-es maximum szintet elérve se álljon meg a fejlődés, hanem ha akarja a játékos, akkor tudja tovább fejleszteni a karakterét, ahogy azt már megszokhattuk a TES játékokban.

Megosztás

Bővebben...

Múlt héten teljes titokban tartották meg azt a két napos The Elder Scrolls Online bemutatót a szélrózsa minden irányából érkező újságíróknak, amelynek a hírzárlata most járt le. Így a mai nap érkeznek egyre s másra a legújabb beszámolók, képek, hírek és érdekességek. Ezekből a bemutatókból próbáljuk meg a mai és a holnapi napon összeollózni az érdekesebb részeket. Sok információ ismert lesz, de akad egy-két újdonság is.

Játékkal kapcsolatos érdekességek:

  • A legfontosabb:
    A PC Gamer cikke alapján, a korábbiakkal ellentétben lehetőség lesz ugyanazzal a karakterrel, választott frakciótól függetlenül végigjárni Tamriel teljes területét. Ehhez előbb végezni kell a sztorival (lvl50ig bezárólag), majd választani lehet egy másik Szövetséget. Ilyenkor a karakter megmarad 50-es szinten, DE a világ (az új területek) és vele a jutalmak, lootok, stb felskálázódnak szintén 50-re, és hajrá, mehet a felfedezés. A technika neve: Game+ Aztán a harmadik Frakció területeire is hasonló módon el lehet jutni, de ott még erősebb ellenfelek lesznek - és a raid tartalomban szerezhető gearnek megfelelő lootot kaphatunk. Ez a Game++ Viszont, partyzni továbbra is csak az eredeti frakcióbeli társakkal lehet, vagyis hiába vagyunk Bretonként (Daggerfall Covenant) Skyrim területén (Ebonheart Pact), csak a Daggerfall Szövetség embereivel tudunk együtt bandázni, a többi Frakcióból senkit sem látunk. Arra ott lesz a PVP Cyrodiilban. (egy-egy Frakció területének végigjátszásához kb 120-150 óra szükséges, és ebben nincsenek benne a dungeonokban vagy a PvP során eltöltött idő. Az összes terület végigjátszásához ezt tessék beszorozni hárommal...)
  • A második legfontosabb:
    Dolgoznak rajta keményen, így aztán a rajongók nyomására meg lesz valósítva az a fajta FPS nézet, amelyet megszoktunk a TES játékokban - fegyverrel/pajzzsal/mágiával hadonászó kezek :) -, és amelyet nagyon hiányoltunk volna. A béta elején valószínűleg nem lesz még látható ez, hiszen sok technikai dolgot kell megoldaniuk, de a játék már ezzel a hagyományos FPS nézettel (is) fog debütálni. PVP-ben valószínűleg mindenki TPS nézetben fog játszani, hiszen látni szeretné a játékos, mi zajlik körülötte. De PVE-ben, ha valaki akarja, az egész lvl1-50 közötti szintezést végigcsinálhatja FPS nézetben. A legtöbb játékos ugyanúgy gombnyomásra (görgőre) fog váltogatni folyamatosan az FPS-TPS nézet között.

Örülünk Vincent?

  • További érdekességek:

Megosztás

Bővebben...

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.