Holnap, 2014. május 13-án kedden a szokásos karbantartás elképzelhető, hogy hosszabb lesz, mint a megszokott. Az ok roppant egyszerű: ismét érkezik egy frissítés, szám szerint az 1.0.8-as. A hétvégén volt egy téves twitter üzenet arról (már törölték), hogy most érkezik Craglorn és vele az 1.1 patch, de ezt gyorsan korrigálták a fejlesztők, és ma közölték, hogy Craglorn egyelőre csak a PTS-en, vagyis a teszt szerveren érhető el. Egy szóval, a hivatalos premier nem most kedden lesz. Akit viszont érdekel, hogy mire is számíthat a The Elder Scrolls Online első nagyobb kiegészítőjével érkező Adventure Zónájában, az tekintse meg a következő videókat, amelyeket az TESO Life oldal készített.

A videók nyomokban SPOILEREKET tartalmazhatnak, ezért az erre érzékeny játékosok csak óvatosan bánjanak a megtekintésükkel!

Craglorn Preview - part 1 - Magical Anomaly

További videók az ugrás után

Megosztás

Bővebben...

Nem emlékszem arra az elmúlt két évből (leszámítva az E3, Gamescom, PAX és hasonló rendezvényt), hogy ennyit nyilatkoztak volna egy hét alatt a fejlesztők. Persze mindez nem véletlen, hiszen megígérte a Bethesda és a Zenimax, hogy javítanak a kommunikáción, és még részletesebben fogják majd taglalni, hogy mit miért csinálnak, és mi várható a következő időszakban. (Lehet, hogy mégsem hazudnak mindig a fejlesztők, kedves "szakmabeli" Azriel@PCG? Költői kérdés volt...)

Szóval újabb fejlesztő ült le beszélgetni és válaszolgatni az ESO-t érintő változásokról. Rich Lambert, a The Elder Scrolls Online tartalmak fejlesztéséért felelő vezetője. Ő az, aki vezeti, irányítja és összehangolja az ESO tartalmát hegesztő (zónák, dungenok, Trials, stb.) különféle fejlesztői csapatokat. A kérdéseket ezúttal az egyik kedvenc TES közösségünk, a Tamriel Foundry oszlopos tagja, Atropos tette fel. Ugrás után az összefoglaló.

Megosztás

Bővebben...

Amikor az ember már azt gondolná, hogy akkor ennyi volt az interjúkból erre a hétre, akkor még feltűnik Greg Roth, az ESO (és így az első nagyobb kiegészítőjével érkező Craglorn nevű Adventure Zónának is) egyik, a zónák tartalmáért felelő tervezője. És ha már erre járt, akkor készségesen válaszolgatott a Teso Elite kérdéseire. Főleg azokra, amelyek a közelgő kiegészítővel és a The Elder Scrolls Online jövőjével voltak kapcsolatosak.

Hja, és kiderült az is egy fél mondatból, hogy a jövőben érkező kiegészítők már nem csak és kizárólag Tamrielre érkeznek, hanem... Úgy bizony, nagyon úgy fest, hogy még az ESO karrierünk alatt végre elhagyhatjuk a "régi" kontinenst. Hogy pontosan merrefelé? Nem tudni. De ne szaladjunk ennyire előre, a lapozás található válaszok egyelőre csak a közeljövőre fókuszálnak!

Megosztás

Bővebben...

Frissen érkezett - 2014. május 8. 16:25:
A Bethesda és a Zenimax hivatalosan is megerősítette, hogy csúszik a konzolos ESO megjelenés. Bejelentés ITT.

Azok, akik a konzolos megjelenésre vártak, figyelem! Annak, aki június végéig belekezd a játékba PC-n (vagy Macintoshon), annak a konzolos példány csak 20 dollárba fog kerülni, és lehetősége lesz a PC-n készített karakterét/karaktereit átvinni majd a konzolos - PS4 vagy XBox One - megaszerverre. Természetesen az "olcsósított" konzolos ESO-hoz ismét jár majd a 30 nap!

 

Előzmények:
A következő hírt kezelje mindenki egyelőre egy kósza hétköznapi pletyka szintjén, amelyet mondjuk a Marci bá' a cipészmester ismerősünk a Loki B-középből mesélt reggel a sarki pékségben a kenyérre várva, miszerint a felesége Marika néni hallotta a piacon a hétvégi salátába szánt uborka válogatás közben a szomszéd stand mellett látványosan unatkozó két fiataltól a keddi karbantartás ideje alatt, hogy… szóval, hogy csúszik fél évet az előzőleg júniusra beígért The Elder Scrolls Online konzolos megjelenés.

Az egész hírnek az alapja az, hogy egy kis ideig elérhető volt két extra mondat a hivatalos oldal FAQ-jában, amelyben leírják ezt a 6 hónapos csúszást. Nos, mivel ami egyszer felkerül a netre, az ott is marad (ezt mindenki tudja a bulvár média celebjein kívül), ezért minderről készült egy fotó is. Amely fotón szereplő sorokat azóta már természetesen töröltek.

Azt csak a jó ég és a Bethesda/Zenimax Online Studios tudja, hogy ez a pár árulkodó sor most csak véletlenül jelent meg kis ideig, vagy valaki feltörte a hivatalos oldalt és szórakozik, vagy maga az egész sztori egy jó kis hoax egy manipulált képpel (volt már rá példa). Bármelyik lehet, hivatalos reakció egyelőre nincs egyik fél részéről sem. Az ide kapcsolódó reddites topik erre található.

A tények alapján lehet érdemes megbarátkozni a gondolattal, mert a konzolos megjelenés 2014. június 15 környékére volt beígérve, és mostanáig se egy bétával kapcsolatos, se egy megjelenésről szóló kósza hír nem sok, annyi nem érkezett. Ezek alapján jogos a kérdés és a felvetés: lehet, mégis csak van alapja az egésznek? Kiderül! Mindez egyelőre csak pletyka és elmélkedés.

Ahogy valami hivatalos infó érkezik ezzel kapcsolatban, posztoljuk!

Megosztás

Bár a The Elder Scrolls Online még csak egy hónapja rajtolt el, de már most elmondható róla, hogy az év egyik legtöbbet emlegetett játéka, akár pozitív, akár negatív értelemben tűnjön is fel a neve. Látják ezt a fejlesztők is, főleg az utóbbit, ezért - no meg a közelgő első nagyobb frissítés miatt (Craglorn interaktív térképe ERREFELÉ elérhető már) - úgy döntöttek, hogy ezt a hetet azzal töltik, hogy meglátogatják a nagyobb TES közösségeket, és a látogatók vagy szerkesztők által feltett kérdésekre válaszolgatva tisztába tesznek pár dolgot az ESO jelenét és a jövőjét érintő kérdésben. A múltkori Reddites „kérdezz-feleleket” már összefoglaltuk, így most következzen az MMORPG.com podcastjának rövid kivonata, melynek vendége ezúttal Paul Sage kreatív igazgató volt.

Megosztás

Bővebben...

Az The Elder Scrolls Online megjelenését követő hetekben főként a küldetés bugok, az apró technikai hibák és a feketepiac elleni küzdelmükkel kapcsolatban nyilatkoztak a fejlesztők. Ez volt a prioritás, előbb ezeket kellett orvosolni - egyértelmű, hogy ezzel kapcsolatban várta mindenki a fejleményeket. Pont emiatt örültünk nagyon, amikor be lett jelentve az első nagyobb (v1.1) tartalmi frissítés, a Craglorn Adventure Zóna, mert a korábbi technikai jellegű dolgokon kívül végre ismét a jövőt érintő finomságokról érkeztek a hírek.

Most ott tartunk, hogy a bugok lassan elfogynak (az összes sose fog), Craglorn pedig már a spájzban van. Ezért a fejlesztők úgy döntöttek, érdemes lenne beszélni arról, hogy milyen újdonságok vagy változások várhatóak a következő időszakban. Ennek előszeleként Matt Firor az ESO főguruja írt egy összefoglalót arról, hogy mit terveznek a következő fél évre. Ezt a listát olvashattátok egy poszttal lentebb. Egy napra rá pedig a teljes ESO vezérkar kivonult újra a redditre és tartottak egy két órás "kérdezz-feleleket", amely során csak az nem kapott választ a kérdésére, aki fel sem tette azt. Lássuk ezen kérdések és válaszok rövid verzióját.


"Hát, hogy mit akarok és végül mit teszek - az sokszor két nagyon különböző dolog, kedves barátom"
A jó hír, hogy kedvenc bajkeverő ügynökünk Naryu Virian is visszatér még a későbbiekben :)

Megosztás

Bővebben...

Először is a jó hír: A sorozatos karbantartások miatt mindenki, akinek a mai napon (május 1.) aktív előfizetése van (vagyis már belekezdett a 30 napos játékhoz kapott első időszakba), az kap 5 nap kompenzációt/extra napot! Erről mindenki meg fogja kapni az értesítést emailben. Tudják a fejlesztők, hogy idegesítő az, amikor az ember leül és nem megy a szerver, de muszáj a hibákat javítani. Bíznak benne, hogy ez az 5 nap talán segít egy picit lenyugtatni a mérgesebb játékosokat is. Bár ide a rozsdás bökőt, hogy lesz olyan, akinek ez sem lesz elég...

Ami pedig a játékot és a terveket illeti. A The Elder Scrolls Online fogadtatása eléggé vegyesre sikerült, 50%-90%-os értékelésekkel. Azok, akik lepontozták a játékot, sok esetben az esetleges botok és a bugok miatt tették azt. Tudják ezt a fejlesztők is, és pont ezért melóznak lázas tempóban a Zenimaxnál a srácok ezek javításán (lásd az első bekezdést). A bugok és egyéb gátló tényezők megoldása mellett megfeszítve harcolnak a kínai farmerek és dungeon bossokat farmoló botok ellen is. És ha még mindez nem elég, javában hegesztik az első "12 fős raidet" magába foglaló Craglorn Adventúra Zónát és a  vele érkező 1.1-es nagy frissítést.

...és akkor arról még nem is beszéltünk, hogy már megvannak a tervek a jövőre vonatkozóan is. Hogy mi várható a következő időszakban az ESO-ban? Az a következő listából kiderül az ugrás után. Jó kis dolgok érkeznek ám. De tényleg!


Szépen lassan kezdenek körvonalazódni a dolgok...

Megosztás

Bővebben...

Frissítve: 2014.05.01, csütörtök 12:06
Még egy kis türelmet kérnek a fejlesztők, de közben azért tessenek készülni, mert már éledeznek a bitek. Ma itten frissítés lesz, ha bele döglik a szerver, akkor is! :) (a launcher már tölti a 2 x 30-40 megás foltot)

Frissítve: 2014.04.29, kedd 23:18
Na, a ma - kedden - elmaradt ESO patch lényegében csak két napot csúszik és május 1-én csütörtök reggel ami amerikában szerda reggel (ne is kérdezzétek!) kerül élesítésre. Emiatt mindenki aludhat "sokáig" a munka ünnepének reggelén azzal a tudattal, hogy a The Elder Scrolls Online mégis csak az 1.0.6. verzióval vág neki a négy napos hosszú hétvégének!

Frissítve 2014.04.29. kedd 15:10
Az 1.0.6. patch a jelek szerint mégsem lett telepítve, mert valami előre nem látott hiba történt a karbantartás során! Ez van. A lenti sorokban megfogalmazott 1.0.6-os változtatások ezek szerint egy későbbi időpontban válnak aktívvá.

Előzőleg történt:
A folyamatosan érkező patcheknek és hotfixeknek köszönhetően lassan elérünk arra a pontra, hogy közel egy hónappal a premier után már alig maradt bugos küldetés a játékban. A mai 1.0.6. frissítés is főleg a nagyobb elakadások és nem működő scriptek javításaira fókuszál, de a sorok között megbújik egy érdekesség is:

„Adjusted the time after you loot a delve or overworld boss
before you are eligible to receive loot from these types of bosses again.”

A jelek szerint, a botok és kínai farmerek elleni harc jegyében megérkezett a korábban már beígért funkció, miszerint el kell telnie egy bizonyos időnek ahhoz, hogy egy-egy boss megölése után újra kincseket tudjunk szerezni abból, vagy ahhoz hasonló boss(ok)ból. Ez persze meggátolja a valódi játékosokat is abban, hogy 2-3 gyors kill során szerezzenek némi potya italt és soulgemet, de hát valamit, valamiért. Ami még érdekes lehet a mai frissítésből, hogy mostantól csak minimum 10-es szintű karakterek tudnak játékos guildeket létrehozni.

No, de nem csak ennyi változás vár ránk, hiszen hamarosan érkezik egy nagy csomag (méretét és tartalmát tekintve is). Lássuk akkor, hogy mi vár ránk az első nagyobb tartalmi frissítésben, az 1.1-es patchban, amely egyúttal elhozza számunkra Craglornt, az első Adventure Zónát is. Meg sok egyéb változtatást. Fontos megjegyezni, hogy az ugrás után található dolgok a premierig még változhatnak!

Megosztás

Bővebben...

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.