A teljes Zenimax Online Studios vezérkar Matt Firor, Paul Sage, Nick Konkle és Brian Wheeler "bevonult" ma a redditre válaszolgatni a közösség által feltett kérdésekre. Rengeteg hozzászólás érkezett, alig lehetett kihámozni belőlük azokat, amelyek lényeges információval bírtak. A jelenlévők rákérdeztek a The Elder Scrolls Online megjelenésére, az azt követő majdani frissítésekre, a távolabbi tervekre, classok jövőjére, a játékosok által irányított céhekre/guildekre, illetve volt szó a mostani ESO bétában már látott 0.18-as és az azt követő 0.182-es patchben történt változásokról is. Meg még egy rakás másik dologról.
De, ami a legfontosabb, megvannak a pontos, magyar idő szerinti kezdési időpontok, mind az Early Accesé (3 és 5 naposnak), mind a hivatalos premieré. Ezeket a jobb oldalon már olvashatjátok. Az ugrás után következzen a ma esti reddites "Kérdezz-felelek" összefoglalója. Nem rendeztük őket téma szerint, ömlesztve jönnek, érkezési sorrendben.
 Nick, Paul, Matt és Brian a kérdezz-felelek előtt
Bővebben... A The Elder Scrolls Online-ban minden a játékos döntéséről szól, és ez alól nem kivétel a Szakmázás, vagy ahogy mindenki ismeri, a Crafting sem. Lehetünk akár vérprofi mesteremberek, akik a legjobb felszereléseket gyártják, vagy lehetünk akár a szakma felszínét épp’ csak karcolgató kisiparosok, akik örülnek, ha egy kis előnyt tudnak kovácsolni - akár a szó legszorosabb értelmében is - maguknak minimális tudással. A döntés mint mindig, most is a miénk. Hogy a döntést megkönnyítsük, elkezdtük feltölteni a weboldalra a szakmák részletes ismertetőit - kezdve elsőként az Alkímiával.
Az ismertetők készítésénél a célunk az, hogy ne lőjünk le minden poént (a net úgyis tele van mindenféle táblázattal meg egyéb szájbarágós leírással, akinek erre van igénye, megtalálja máshol ezeket), mert a szakmázás az ESO-ban úgy az igazán szórakoztató, ha saját magunk jövünk rá a dolgokra.
Ötleteket, ravasz megoldásokat, tippeket, trükköket viszont örömmel fogadunk folyamatosan, küldjétek el őket, és majd folyamatosan frissítjük az egyes ismertetőket!
Frissítve: 2014.03.20. csütörtök, 14:50 Felkerült időközben a Kovács (Blacksmithing) szakma ismertetője is.

Frissítés: 2014. március 14. péntek 15:22 Na, elkezdődött a hétvégi móka s kacagás, picivel hamarabb is, ahogy azt illik. Ne feledjétek, a karakterek fotóit továbbra is várjuk majd a jövő héten a Hall of Champions nevű ESO béta emlékalbumba. Jó szórakozást a hétvégén! Akinek kérdése vagy észrevétele lenne, az vagy a fórumban vagy Facebookon próbálkozzon, piciny de lelkes TES közösségünk ahol tud, segít :)
Frissítés: 2014. március 14. péntek 9:32 Akinek az EU kliens telepítése során a lent látható üzenet jön elő hibaként, az ne essen pánikba. Lépjen ki a telepítőből, nevezze át az EU mappát valami másra, mondjuk "The Elder Scrolls Online NEMEU"-ra, majd indítsa el újra a telepítőt, és engedje a migrációt. 2 perc és játszható állapotba kerül a játék, mert az eredeti The Elder Scrolls Online mappát (ami egyben az US kliens) nevezi át EU-ra, és így nem kell újra leszedni 22gb-t, és a többi frissítést.
Vagyis, az egész jelenség akkor jön elő, ha van már az update/migráció előtt is EU mappánk.

Frissítés: 2014. március 12. szerda, 13:01 A hétvégi béta során minden elérhető lesz a játékosok számára, ami a The Elder Scrolls Online Imperial/gyűjtői kiadáshoz, és/vagy az pre-order/pre-purchase esetében kapott Explorer's Packhoz jár. Petek, crafting stílus, Imperial faj, és igen, a 100 aranyba kerülő hátas vihető az első istállóból, amely útba esik.
Aki Frakciótól függetlenséget akar (lásd Explorer's Pack), annak új karaktert kell kezdenie. Meglévő karakterrel nem lehet, de ha újat kezdünk, akkor Altmerek mehetnek az Ebonheartba, vagy akár a Nordok a Daggerfallba játszani, és így tovább.

Frissítés: 2014. március 11. kedd, 20:12 Akkor lássuk, mit is kapunk most a hétvégén!
- A gyűjtői Imperial Edition és a pre-order/pre-purchase tartalmak tesztelése! Nocsak. Imperial stílusú crafting többek között. Hogy a fajt lehet e választani, nem tudni egyelőre. De tudni, lehet IMPERIAL "fajjal" is játszani!
- Új zóna, a 17-25 szintű tartalmakkal, mind a három Frakcióban.
- Dark Fissures: A Dark Anchor kis tesói, működésük hasonló, és szólózhatóak.
- Ütközés vizsgálat: játékos kontra mobok és npck esetében csak, továbbra sincs jelen ez PVP-ben.
- Kihagyható tutorial, bár a szökés át lett tervezve, izgalmasabbá és érdekesebbé. De, ha akarunk, akkor egyből az első városban kezdünk. Egyszer végig kell menni a szökésen, még akkor is, hiába van már korábbi bétából karakterünk.
- Több kirámolható láda, hordó, doboz és miegymás.
- 60-as bank már a kezdetben is, a korábbi 30 helyett.
- Az inventory is 50-es 60-as lesz kezdetben.
- és még ezernyi más fix és javítás, köztük animációk, hangok, küldetések, stb.
 Hétvégi karaktereket továbbra is várjuk a Hall of Champions c. bétás emlékalbumba!
A cikket folyamatosan frissítjük a hét folyamán! Korábbi fejlemények az ugrás mögött!
Bővebben... Matt Firor, az ESO fejlesztésének vezetője leült a ZAM stábjával beszélgetni egy picit, és közben válaszolt pár olyan kérdésre, amelyek mostanság foglalkoztatják az embereket. Ahogy szokta, most sem volt bőbeszédű, de azért előrevetített pár dolgot. Szóba került a fizetés módja, az ESO boltban kapható szolgáltatások, a skillek resetelése, a megaszerver szociális funkciója, és még pár egyéb érdekes témakör. A beszélgetés apropója egyébként az volt, hogy megjelent a ZAM legújabb fejlesztése, a "Minion" névre hallgató kis alkalmazás, amely automatikusan frissíti a felhasználó addonjait, amennyiben használ ilyen kiegészítőket. Az interjú rövid összefoglalója a lapozás után.

Bővebben... Nem panaszkodhatunk, rengeteg infó látott napvilágot mostanság a szakmázással (Crafting) kapcsolatban. Kaptunk róla videót (ami magyar felirattal is elérhető), kipróbálhattuk az összes "műfajt" a bétákban, sőt, még Paul Sage is válaszolt két órán keresztül a közösségi kérdésekre ezzel kapcsolatban. Most pedig egy újabb szakmákkal foglalkozó kérdezz-felelek látott napvilágot - lezárandó ezt a témát. Azokat a kérdéseket válaszolták meg a fejlesztők, amelyek menet közben felmerül(het)tek. A kérdésekre adott válaszok összefoglalója a tovább mögött.

Bővebben... Gőzerővel zajlik a The Elder Scrolls Online fejlesztése. Három hét van a premierig, de a munkakedv nem lankad. Sőt. Folyamatosan kerülnek bele a játékba azok a fejlesztések, amely nagy részét a játékosok kérték a béták alapján. A Zenimax pedig nem csak, hogy meghallgatja ezeket a javaslatokat, de ha azokat olyannak találják, amely illeszkedik a játék alapkoncepciójához, akkor azokat bele is rakják a játékba. Következzen egy rövid összefoglaló arról, hogy mi minden változott a legutóbbi stressz teszt béta óta. Ezen kívül is rengeteg dolog van még, amely képlékeny, de csak ennyi szivárgott ki eleddig.

Bővebben... Az elmúlt hetek a bétázásról szóltak, főleg az 0.17 és 0.171-es ESO verziók teszteléséről (jövő héten újabb béta érkezik, addig frissítsen mindenki). Sokat láttunk, sokat tapasztaltunk a rendelkezésünkre bocsátott 9-10 darab zóna bejárása és a kb. 17-es szint elérése során, de hát mindez csak a felszín karcolgatása volt, a jéghegy csúcsa. Bőven maradtak megválaszolatlan kérdéseink a rövidke hétvégék után - és akkor még enyhén fogalmaztunk. Érezhették ezt a fejlesztők is, mert a Zenimax Online Studios úgy döntött, ideje tartani egy újabb közösségi kérdezz-feleleket. Így aztán, a Teso Elite fórumán ma este két órán keresztül Paul Sage vezető fejlesztő válaszolgatott a beérkezett kérdésekre. A téma pedig a szakmázás, más néven a Crafting volt. Azoknak, akik a bétában próbálkoztak a szakmákkal, azoknak ismerősek lesznek a válaszok. Legalábbis egy részük. Összefoglaló a lapozás után:

Bővebben... |
|