A sorozatunk második részében a záros határidőn belül érkező Varázslatkészítés (Spellcrafting) kerül bemutatásra. Elöljáróban annyit, hogy teljesen szabad kezet kapunk varázslatok terén és végre megjelennek a hagyományos The Elder Scrolls varázslat iskolák is a játékban. Hja még valami! Ha csak a fele igaz abból, ami a lapozás után olvasható, akkor.... :) Szóval zseniális lesz ez az új rendszer, na! (Aki még nem játszotta végig a Mágusok Céhének történetét, az óvatosan olvasson! A spoilert jelezzük a szövegben.) |
Egy pár részes cikksorozatot indítunk útjára, melyben megpróbáljuk összefoglalni a QuakeCon 2014. "The Future of ESO" (kb. 2 órás) előadásán elhangzottakat. Az első rész témája nem más, mint a várva várt és hamarosan érkező Császári Főváros, avagy az Imperial City. Ahogy tegnap Facebookon már megírtuk, a The Elder Scrolls Online bekerült a Steam kínálatába, ezzel a hírrel (meg szaftos Doom 4 bemutatóval) kezdődött a QuakeCon 2014 tegnap. És ha már ez megtörtént, akkor gyorsan le is akciózták a hétvégére: július 21-ig most 50%-os kedvezménnyel beszerezheti bárki az alapjátékot 27,49€-ért, vagy 40%-os kedvezménnyel 47,49€-ért a gyűjtői Imperial kiadást. Utóbbi esetben egy új ingame pet (whiterun wolfhound vanity pet - lásd apró kép alant) is jár "ajándékba". Az aktív játékosok viszont nem kapnak új Steam keyt - egyelőre legalábbis ez a helyzet -, ezért csak "non steam" játékként tudjuk hozzáadni a gyűjteményünkhöz a már meglévő ESO példányunkat - de ezért nem jár pet (amely miatt ismét töménytelen mennyiségben folyik a könny a redditen és a hivatalos fórumon.) Elég sokan kérdezik mostanság, hogy az ESO magyar guildek tekintetében "mennyi az annyi?". Vagy, hova tudna egy új játékos becsatlakozni, aki egy jó társaságot keres az ESO-ban? Főleg azoknak kritikus ez a kérdés, akik most kezdik a játékot, vagy most térnének vissza egy kis szünet után. Oké, a Tamrieli Bolhapiac adott, de az egy kereskedő guild, nem dungeonok, pvp, stb. csoportos játék miatt létezik, hanem pusztán az adás-vétel miatt. Az már egyszer biztos, hogy a kezdeti februári/márciusi fellángolásból született kismillió játékos guild ötlete jól festett a fórumban, de ahogy az lenni szokott, vagy a fele sem alakult meg, vagy ha igen, egy hónap után kihalt, társult valakihez, vagy simán megszűnt. De ezzel nincs is gond, ez mindig is így megy, amióta világ a világ. Viszont elértünk arra a pontra, hogy talán ideje frissíteni picit a guildek listáján. Ehhez és ebben kérné Running kolléga, az ötletgazda a segítségeteket a következő felhívással:
Kérnénk tehát minden guild vezetőt és/vagy officert, hogy ha van 2 perce és szeretne segíteni, akkor látogasson el a fórum EZEN topikjába, és adja meg a szükséges adatokat. Az aktuális összesített adatokat hamarosan ide a főoldalra is kirakjuk. Segítsetek, hogy legyen hova fordulnia az egyszeri játékosnak, ha guildet keres! Köszönjük! Már csak pár nap a QuakeCon 2014-ig, ahol a teljes pénteki nap az ESO-ról fog szólni (lásd előző cikkünk végén az előadókat és témájukat). Az már biztos, hogy kapunk annyi infót, hogy csak győzzük azokat befogadni. De addig is, Matt Firor főguru levele, majd Paul Sage (kreatív igazgató) interjúja után most Nick Konkle (játékmenet fejlesztés vezetője) és Eric Wrobel (rendszertervező) ült be az Elder Scrolling Online podcastjára, hogy válaszoljon pár kérdésre. És, ha már ott voltak, le is lőttek pár poént a The Elder Scrolls Online jövőjét illetően. Elöljáróban annyit, hogy folyamatosan változik a játék, köszönhetően a kreatív és építő jellegű visszajelzéseinknek. A lapozás után olvasható a korábbi Paul Sage interjúból kimaradt érdekesebb apróságok összefoglalója, illetve a tegnapi Nick és Eric féle új podcast rövid összegzése (csak az újdonságok, amiről már volt szó korábban, azok most kimaradtak).
|