Cikksorozatunk negyedik részében Paul Sage, a The Elder Scrolls Online kreatív igazgatója mutatja be, hogyan váltja fel az ESO jelenlegi Veterán Rendszerét az újonnan érkező Champion Rendszer. Fontos tisztázni még az elején, hogy amikor a veterán tartalmak/rendszerek változtatásáról vagy a Champion rendszerről beszélünk, akkor értelemszerűen az 50-es szint elérése utáni területekről, élményekről, játéktechnikai megoldásokról beszélünk. A cikk 99%-ban ezekről szól, nem az 1-től 50-ig tartó fejlődésről (bár azt is érinti itt-ott a változás). Paul a következő terveket a 2014-es QuakeCon rendezvény "Future of the ESO" előadásán ismertette, és bár az alapkoncepció már adott, de az egyéb részleteket illetően semmi sincs kőbe vésve. Rengeteg apróság változhat még az átállás során. |
Frissítve - 2014. 07. 28. hétfő, 18:06 2014. július 30-án lesz a költözés. Magyar idő szerint délután 14:00 órakor kezdődik és egészen este 23:00 óráig tart a tervek szerint. Ebből tisztán látszik, hogy szerdán NEM LESZ ELÉRHETŐ A SZERVER kora délutántól késő estig, ezért érdemes más elfoglaltságot keresni aznap estére. Aki nem akar elszakadni Tamrieltől, az addig átmehet az amcsi megaszerverre játszani egy alttal, esetleg kipróbálhatja a PTS-t (Public Test Server), ezeket nem érinti a költözés. A művelet során semmi teendője nincs a játékosoknak, a folyamat teljesen automatikus. Megmaradnak a karakterek, a bank tartalma, a lovakat sem eresztik szélnek, és Cadwell sem fogja elhordani a cuccainkat a Menedékből. Minden ugyanúgy fog várni mindenkit, mint ahogy azt hagytuk kedd este.
Nick „The Konk” Konkle, az ESO játékmenetért felelős vezető tervezője ismét csatlakozott a The Elder Scrolls Of The Record heti podcastjához és egy órán keresztül mesélt a QuakeCon 2014-es prezentáción bemutatott új dolgokról, rendszerekről, megoldásokról. A félreértések és/vagy félreértelmezések tisztázása mellett még arra is jutott ideje, hogy pár érdekességet is meséljen a várható újdonságokkal kapcsolatban. A lapozás után a Császári Fővárossal (Imperial City PVP zóna) és a Varázslatkészítéssel (Spellcrafting) kapcsolatban elhangzottakat foglaljuk össze (a többi elhangzott információ a hamarosan folytatódó The Future of ESO cikksorozat aktuális részével együtt kerül majd ki). Nyakunkon a The Elder Scrolls Online 1.3-as verziója! A tervek szerint augusztus 5-7. környékén érkezik az Update 3, benne rengeteg, de leginkább a játékosokat és guildjeiket érintő változásokkal. Az ESO-ban már eddig is szabad kezet kaptunk a karakterünk testreszabásában (használt skillek, küldetés végi döntések, hordott ruhák, fegyverek vagy azok stílusai, stb.), de a most következő nagyobb tartalmi frissítés erre még rárak egy lapáttal, ahogy mondani szokták. Igaz, ezúttal inkább a külcsínre fókuszálva, mint sem a belbecsre. Az érkező újdonságokról és az azokkal kapcsolatban felmerült „miért pont így?” kérdésre adott válaszokról a tovább után olvashattok. Avagy, váljunk primitív vadállatokká! (sic!) Aki követi az ESO híreit, az talán emlékszik arra, hogy a Justice System már tavaly nyáron meg lett említve a fejlesztők részéről, mint egy olyan mechanizmus, amely a premier után fog majd csak érkezni a játékba. A rendszer, amely engedélyezi a lopást és a gyilkosságot Tamrielen, és amely a Tolvajok Céhével és a Sötét Testvériséggel karöltve fogja majd kifejteni igazán teljes hatását. Maga az elképzelés nem új, hiszen aki valaha is játszott már The Elder Scrolls játékkal, az pontosan tudja miről van szó. Sőt, ezen játékosok már a premierkor is kérdezték, hogy miért nem lehet lopni vagy gyilkolni, mint a hagyományos egyjátékos címekben? Jogos. De, jobb későn, mint soha. Az biztos, hogy fel kell készülni arra, hogy a Justice System bevezetése után gyökeresen megváltozik az élet Tamrielen. |