Frissítés: 2014. március 14. péntek 15:22 Frissítés: 2014. március 14. péntek 9:32 Vagyis, az egész jelenség akkor jön elő, ha van már az update/migráció előtt is EU mappánk. Frissítés: 2014. március 12. szerda, 13:01 Aki Frakciótól függetlenséget akar (lásd Explorer's Pack), annak új karaktert kell kezdenie. Meglévő karakterrel nem lehet, de ha újat kezdünk, akkor Altmerek mehetnek az Ebonheartba, vagy akár a Nordok a Daggerfallba játszani, és így tovább. Frissítés: 2014. március 11. kedd, 20:12
A cikket folyamatosan frissítjük a hét folyamán! Korábbi fejlemények az ugrás mögött!
|
Matt Firor, az ESO fejlesztésének vezetője leült a ZAM stábjával beszélgetni egy picit, és közben válaszolt pár olyan kérdésre, amelyek mostanság foglalkoztatják az embereket. Ahogy szokta, most sem volt bőbeszédű, de azért előrevetített pár dolgot. Szóba került a fizetés módja, az ESO boltban kapható szolgáltatások, a skillek resetelése, a megaszerver szociális funkciója, és még pár egyéb érdekes témakör. A beszélgetés apropója egyébként az volt, hogy megjelent a ZAM legújabb fejlesztése, a "Minion" névre hallgató kis alkalmazás, amely automatikusan frissíti a felhasználó addonjait, amennyiben használ ilyen kiegészítőket. Az interjú rövid összefoglalója a lapozás után. Nem panaszkodhatunk, rengeteg infó látott napvilágot mostanság a szakmázással (Crafting) kapcsolatban. Kaptunk róla videót (ami magyar felirattal is elérhető), kipróbálhattuk az összes "műfajt" a bétákban, sőt, még Paul Sage is válaszolt két órán keresztül a közösségi kérdésekre ezzel kapcsolatban. Most pedig egy újabb szakmákkal foglalkozó kérdezz-felelek látott napvilágot - lezárandó ezt a témát. Azokat a kérdéseket válaszolták meg a fejlesztők, amelyek menet közben felmerül(het)tek. A kérdésekre adott válaszok összefoglalója a tovább mögött. Gőzerővel zajlik a The Elder Scrolls Online fejlesztése. Három hét van a premierig, de a munkakedv nem lankad. Sőt. Folyamatosan kerülnek bele a játékba azok a fejlesztések, amely nagy részét a játékosok kérték a béták alapján. A Zenimax pedig nem csak, hogy meghallgatja ezeket a javaslatokat, de ha azokat olyannak találják, amely illeszkedik a játék alapkoncepciójához, akkor azokat bele is rakják a játékba. Következzen egy rövid összefoglaló arról, hogy mi minden változott a legutóbbi stressz teszt béta óta. Ezen kívül is rengeteg dolog van még, amely képlékeny, de csak ennyi szivárgott ki eleddig.
Az elmúlt hetek a bétázásról szóltak, főleg az 0.17 és 0.171-es ESO verziók teszteléséről (jövő héten újabb béta érkezik, addig frissítsen mindenki). Sokat láttunk, sokat tapasztaltunk a rendelkezésünkre bocsátott 9-10 darab zóna bejárása és a kb. 17-es szint elérése során, de hát mindez csak a felszín karcolgatása volt, a jéghegy csúcsa. Bőven maradtak megválaszolatlan kérdéseink a rövidke hétvégék után - és akkor még enyhén fogalmaztunk. Érezhették ezt a fejlesztők is, mert a Zenimax Online Studios úgy döntött, ideje tartani egy újabb közösségi kérdezz-feleleket. Így aztán, a Teso Elite fórumán ma este két órán keresztül Paul Sage vezető fejlesztő válaszolgatott a beérkezett kérdésekre. A téma pedig a szakmázás, más néven a Crafting volt. Azoknak, akik a bétában próbálkoztak a szakmákkal, azoknak ismerősek lesznek a válaszok. Legalábbis egy részük. Összefoglaló a lapozás után:
|