2013. december 11. szerda, 16:38 | Írta: PiszkosFred
A hivatalos megjelenési dátum mellé érkezett azért egy friss és ropogós trailer is az ESO PvP-jével kapcsolatban. Ahogy azt már tegnap bejelentette a Zenimax Online Studios, a következő napokban a PvP-vel kapcsolatban fognak (remélhetőleg új) információkat közreadni. Ennek előszele az alábbi hangulatos kis trailer, tele akcióval és csatával Cyrodiil vér áztatta mezején.
Hamarosan érkezik: új PVP trailer, új PVP témájú heti fejlesztői kérdés, új "Hogyan készült" rovat a PVP-vel kapcsolatban, új koncepciós rajz, és új Kérdezz-felelek (közte a TES közösségek és fansiteok kérdéseivel is)
2013. december 09. hétfő, 22:51 | Írta: PiszkosFred
Hétfő van, vagyis érkezik egy új "kérdezz-felelek". A téma továbbra is a karakterfejlesztés, hiszen ahogy azt a Zenimax Online Studios megígérte nem is olyan régen, most erre a területre fókuszálunk decemberben. A múlt heti videó után sok kérdés merült fel az emberekben, amelyekre próbált ugyan Nick Konkle válaszolgatni az ESO Alliance második részében, de azért maradtak még kérdőjelek. Ezeket a kételyeket próbálják a fejlesztők eloszlatni és pontosítani a legújabb, a karakterfejlesztéssel kapcsolatban érkezett kérdésekre adott válaszaikkal.
2013. december 07. szombat, 20:01 | Írta: PiszkosFred
A múltkori zseniális interkaktív térképet követő csendes időszak nem tartott sokáig, hiszen a napokban kaptunk egy bejelentést, miszerint készüljünk fel, mert a következő időszakban fogunk kapni sok jóságot a karakterfejlesztéssel kapcsolatban. Így is történt. A jelek szerint a fejlődési rendszer fejlesztése véget ért, ezért a fejlesztők nyugodt szívvel mutatták meg a világnak, hogy mire jutottak. A korábbi hírek és tapasztalatok alapján a rendszeren túl sokat már nem változtattak, de azért feltűnt pár apróság, amelyek eddig nem voltak ott. Például, a videóban ott pislog egy új skill fa, a „Tradeskill”, amely eddig nem volt ott se a bétás, se a QuakeCon-on készült videóban. Emellett láthattuk, hogy a karakterlap is megújult, főleg a karakter fő adatait tartalmazó rész.
Ezek után nem csoda, hogy újra összeült az ESO Alliance(Tamriel Foundry, Elder Scrolls Off The Record, ShoddyCast és vendégként a TwonkHammer), és egy két órás kötetlen beszélgetés során ismét csak kifaggatták kedvencünket, Nick „The Konk” Konkle vezető fejlesztőt a fejlesztés állapotáról, a karakterfejlesztést bemutató videóról, illetve a végén nekiszegezték a közösség által feltett jobb és kevésbé jobb kérdéseket.
Ő pedig, mint mindig, a lehető legnagyobb lelkesedéssel válaszolt minden kérdésre, természetesen csak amelyekre volt „engedélye”. Lorkhan és Nova segítségével mi pedig összefoglaltuk, mert ahogy a múltkor, most is érdemes volt végignézni a két órás „felvételt”.
2013. december 06. péntek, 22:21 | Írta: PiszkosFred
Vannak azok a villáminterjúk, amikor ül az interjúalany a székben (mert muszáj neki), vele szemben az újságírónak pedig van 5 perce, amely idő alatt lehet maximum öt kérdése (lehet több is, de csak ötöt tehet fel), amelyek csak az adott filmhez kapcsolódhatnak és amelyekre – jobb esetben – kap öt választ. Majd feláll és annyi. Mire észbe kap, hogy valamit elfelejtett, már másik egy kérdező ül a székben, a biztonsági szolgálat pedig mosolyogva jelzi, hogy erre tessék Uram, eszébe se jusson, hogy visszafordul, mert a kijárat biz’ a másik irányban van...
Nagyjából ilyesmi volt a helyzet, amikor csak öt - aránylag rövid - kérdést lehetett feltenni a The Elder Scrolls Online fejlesztőinek, írásban, és csak és kizárólag a hétközi karakterfejlesztési videóval kapcsolatban. Se többet, se kevesebbet. Lássuk az öt kérdést és a rá kapott válaszokat:
Update: Az első kérdésre adott választ picit pontosítottuk, mert félreérthető volt a megfogalmazás.
2013. december 03. kedd, 18:37 | Írta: PiszkosFred
"Légy aki lenni akarsz!" - harsogja a lenti videó címe, és valóban, a The Elder Scrolls Onlineban is - mint minden korábbi TES játékban - mindenki olyan karakter fejleszt, olyan stílusban játszik, és azt csinál konkrétan a játékban, amit akar és amit szeretne. Egyedül a faj és az osztály választásnál kell végleges döntést meghoznunk, ugyanis mind a faji, mint az osztályok skilljei egyediek, minden más esetben csak rajtunk áll, hogy melyik képességet szerezzük meg, vagy melyiket használjuk.
A videóban röviden bemutatásra kerül többek között az attribútomok és azok jelentősége, a 100-ig feltornázott skillek esetében előkerülő "morph" lehetőség, a skillfák, és az arról elérhető aktív (harci), passzív (állandó jellegű) és ultimate (legerősebb, emiatt ritkábban használható támadások) képességek.
2013.12.04. - update A videóhoz készítettünk egy magyar feliratot, ezért a korábbi angol nyelvű helyett a magyar feliratos érhető el/nézhető meg lentebb.
Azt tessenek észben tartani a megtekintés során, hogy az életben nem csináltunk még ilyet, ezért az esetleges hibákért elnézést kérünk, illetve bármilyen jó tanácsot, ötletet, esetleg segítséget is a későbbiekhez szívesen fogadunk. :)
2013. november 25. hétfő, 15:08 | Írta: PiszkosFred
Hat darab új screenshot látott napvilágot a mai napon, melyek az eddig alig ismert Aldmeri Domínium hétköznapjaiba és zónáiba engednek egy kis bepillantást. A képek nagy felbontásban megtalálhatóak a frissen reaktivált The Elder Scrolls Online képek és screenshotok menüpont alatti galériában, a korábbi hivatalos The Elder Scrolls Online képekkel egyetemben.
2013. november 24. vasárnap, 20:29 | Írta: PiszkosFred
Egy újabb The Elder Scrolls Online béta teszten vagyunk túl (bár jelen sorok írásakor van még belőle pár óra hátra). A teszt alatt a maximum szint 17. volt, és mind a három Szövetségben lehetett kreálni karaktert (igen, végre Aldmeri Domínium is kipróbálható volt). A tárgykészítés és szakmák nem voltak elérhetőek, mert jelenleg épp fejlesztik és átdolgozzák. A hétvége alatt rengeteg videó látott napvilágot (aki követi a Facebook oldalunk híreit, az találkozott velük még a törlés előtt), amelyeket a Zenimax Online Studios módszeresen levadászott, hiszen továbbra is érvényben van a "titoktartási szerződés", más néven NDA, amely megakadályozza a tesztelőket abban, hogy bármit is mondjanak a játékról. Még az is szabály ellenes, ha elmondjátok, hogy bejutottatok a tesztre (bár európaiként csak trükközve lehetett, továbbra is csak US/Canada a célterület a hírek szerint). Ennek ellenére sikerült elcsípni egy beszámolót a hétvégi béta tesztről, természetesen tiszteletben tartva a titoktartást. Lapozás után olvasható egy béta beszámoló a Zenimax ügyvédei számára is elfogadható változata.
"A Klub első szabálya: senkinek egy szót se a klubról. A Klub kettes számú szabálya: senkinek egy kurva szót se erről a klubról."