The Elder Scrolls Online

Új „versenyt” hirdettek a The Elder Scrolls Online fejlesztői: készítsünk saját emote-t (érzelmeket és hangulatot kifejező mozdulatsort)! A pályamunkák közül a legjobb, legötletesebb készítője kap egy szekérnyi jóságot, és természetesen az általa kitalált emote is bekerül a játékba. (Sajnos mi magyarok nem tudunk részt venni a buliban, ha csak nem kérünk meg tőlünk nyugatabbra élő valakit az ismerőseink közül.)

Ami miatt mégis érdekes ez a felhívás, az a jelenleg már a játékban található emote-k tekintélyes listája (140+ db). Azon belül is a /sitchair (székre ülés). Annak idején arról szóltak a fejlesztői nyilatkozatok, hogy ellentétben a Skyrimmel, nem lehet majd beleülni a székekbe. Lehet, hogy sikerült megoldani? Szerepjátékosabb emberek számára ez mindenképpen jó hír lenne, bár a többi mmo játékos is előszeretettel ül le egy fogadóban egy szabad székre, hosszabb AFK-t megelőzően. A következő béta során megpróbáljuk letesztelni, leteszteltetni.

Mi a következő mozdulatokat szeretnénk összegyúrni valahogy: :)

/say "Where is my beta key"
/angry
/shakefist
/point
/you

Csak érdekességként, versenyen kívül: ha lehetne, ki milyen animációt látna szívesen a játékban?
Válaszokat a Facebook oldalunk ide kapcsolódó posztjába várjuk.

Lapozás után a teljes emote lista, amely jelenleg már elérhető az ESO-ban:

Megosztás

Bővebben...

Biztos sokan tapasztaltátok, hogy az elmúlt 2-3 hónapban történt The Elder Scrolls Online béta jelentkezés során nem kaptátok meg a megerősítő válasz emailt (72 órás határidő lejárta után sem). Úgy fest, hogy a napokban megjavult a rendszer, legalábbis többen jelezték, hogy a friss jelentkezésekkor már megjön a megerősítésre felszólító email. Mi is leteszteltük, és valóban, újra működik a rendszer. (kb. 2 perc és jön a válasz)

Lehet nem árt megújítani azokat a jelentkezéseket, amelyekre nem jött "válasz". Ki tudja, lehet pont ezzel jut be valami a hamarosan induló EU bétába...

https://www.elderscrollsonline.com/en/beta

Megosztás

Hiába zajlik már javában a Pax Prime Seattleben, de egyszerűen még nem tudunk elszakadni a GamesCom 2013-on történtektől. Pár napja olvashattátok az egykori  Oblivion HQ-s szerkesztőtársunk, Marquez helyszíni élményeinek beszámolóját, illetve annak első részét (jövő héten érkezik a második rész). Ezen kívül felkerült három, a rendezvényen készült fejlesztői interjú (Brian Wheeler + Nick Konkle, és Maria Aliprando) összefoglalója is.

Most egy újabb interjú következik, ismét az egyik kedvenc The Elder Scrolls Online fejlesztőnk részvételével, Maria Aliprandoval (aki főleg a játékmenetért felel, de ő a főnöke az ellenfelek és a harc kialakításának is). Végre olyan kérdéseket tettek fel az interjú során, amelyeket mi magunk is már régen meg akartunk kérdezni. Könyvek, Céhek, hátasok, fegyver és páncélok statjai, dungeonok, tankolás, skillek és morphing, és még lehetne sorolni. Maria pedig nagy levegőt vett, és készségesen válaszolt mindenre, amire csak tudott.

Megosztás

Bővebben...

Végre megérkezett Európába (is) a The Elder Scrolls Online.
- Gamescom 2013. élménybeszámoló Marquez tollából -

Eddig csak a messzi távolból figyelhettem a híreket, a videókat, és megvallom, irigykedtem az amerikai (és talán a kanadai) játékosokra, akik folyamatosan tesztelhettek a bétában. Aztán egy szép napon, nagyjából fél évvel a tesztek elkezdése után végre felcsillant a remény. A Zenimax Online Studios bejelentette, eljönnek Európába a Kölnben megrendezett GamesCom 2013 rendezvényre (ide hozzánk, az öreg kontinensre) és hozzák magukkal a klasszikus The Elder Scrolls sorozat alapjaira épülő online szerepjátékukat.  Hogy szokták kezdeni a filmekben?

Nyolc óra ötvennyolc perc
GamesCom 2013. főhadiszállás, Köln, Németország.


Megosztás

Bővebben...

Maria Aliprando nyilatkozott a Playstation Access portálnak is a GamesCom 2013-on, amelyben összefoglalta a PVE játékmenet főbb jellemzőit. Ennek összefoglalója a lapozás után.

Megosztás

Bővebben...

Következzen két rövid The Elder Scrolls Online interjú a GamesCom 2013-ról. Előbb Brian Wheeler (PVP-ért felelő fejlesztő) és Nick Konkle (PVE-ért felelő fejlesztő) válaszol a Dualshockers.com kérdésekre, mi pedig összefoglaljuk a lényeget.

Megosztás

Bővebben...

Véget ért a GamesCom 2013, amely két ok miatt vált emlékezetessé. Az egyik, hogy végre megtudtuk, előfizetős rendszert fog használni a The Elder Scrolls Online. A másik, hogy végre Európában is kipróbálhattuk a játékot. (Marquez cimbora - egykori Oblivion HQ szerkesztő társunk, aki időközben szintet lépett, nem kevesett - bejutott az ESO zártkörű, két órás tesztjére, és nem rest beszámolni róla - hamarosan olvashatjátok az The Elder Scrolls HQ hasábjain). Slusszpoénként, az esemény zárásaként az ESO bezsebelte a GamesCom 2013 „legjobb RPG” és a „legjobb közösségi/online/casual játék” díját is. Gratulálunk!

Az élet azonban nem állt meg Köln elhagyásával, hiszen érkezett egy újabb kérdezz-felelek cikk, benne tucatnyi, a játékosok és érdeklődők által feltett kérdéssel és a fejlesztők válaszaival. Lássuk ezek rövid összefoglalóját.

 

Megosztás

Bővebben...

A GamesCom 2013. kiállításra a Zenimax Online Studios szinte teljes létszámmal érkezett. Jöttek a vezető fejlesztők és az egyes szakterületek vezetői is. Itt van Kölnben Maria Aliprando is, aki két napja állja a sarat, és válaszol a sajtó, fansiteok és egyéb médiumok kérdéseire. Ha épp nincs hivatalos interjún, akkor a Bethesda stand környékén válaszol a játékosoknak. A hölgyről érdemes tudni, hogy ő a "monszter leány", vagyis ő elsősorban az ellenfelek kialakításáért, harci képességeiért felel, de természetesen más területen is besegít ha szükséges. A 15 perces interjún feltett kérdésekre örömmel válaszolt, pedig olyan kérdéssel indult az egész, amelyet minimum már húszan kérdeztek már meg, csak a mai napon… :)


Megosztás

Bővebben...

 

Fontosabb információk:

 

Eddig megjelent DLC-k:
(kisebb kiegészítők)


Imperial City
(PVP tartalom)

Orsinium

(PVE/sztori alapú)

Thieves Guild
(PVE/sztori alapú)
Dark Brotherhood

(PVE/sztori alapú)

Shadow of the Hist

(PVE/Dungeon DLC)
One Tamriel

(openworld gameplay
bevezetése)

Homestead

(PVE/Housing DLC)

Horns of the Reach

(PVE/Dungeon DLC
)
Clockwork City
(PVE/sztori alapú)

Dragon Bones
(PVE/Dungeon DLC)
Wolfhunter
(PVE/Dungeon DLC)

 

 

Eddig megjelent Chapterek
(nagyobb kiegészítők)

The Elder Scrolls Online:
MORROWIND

2017. június


The Elder Scrolls Online:
SUMMERSET

2018. május


 

Készülőben lévő DLC-k,
nagyobb változások:

Murkmire
(PVE/sztori alapú)
(2018. tél)


 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

Hasznos oldalak

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.