A The Elder Scrolls Online-ban három Szövetség vív véres háborút Tamrielen, azon belül is konkrétan a központi tartományban, Cyrodiilban. Céljuk egytől egyig a Császári Főváros feletti uralom és vele a Rubin Trón megszerzése. Az okokat, és a Szövetségek történetét bemutató írások a "The Elder Scrolls Online" menü "Szemben álló szövetségek" pontjában találhatóak. (Az Aldmeri Dominion ismertetője is készül, egy-két napon belül felkerül)

Lássuk, hogy tudjuk majd játékosként győzelemhez segíteni a saját Szövetségünket! Ahogy a játékos beteszi a lábát Cyrodiil háborús területére, az ellenfél lemészárlásán kívül egyéb lehetőségek tucatjai nyílnak meg előtte, hogy győzelemhez segíthesse a Szövetségét. A következőkben ezeket a lehetőségeket veszi a hivatalos oldal ehhez kapcsolódó cikksorozatának első része górcső alá, és nézzük meg, milyen teendők és kalandok várnak a játékosokra, milyen jutalmakkal és egyáltalán, hogy zajlik az élet majd Cyrodiilban.

Függetlenül attól, hogy a játékos mit szeret csinálni a legjobban, szinte biztos, hogy Cyrodiilban is talál olyan módszert a saját Szövetsége segítésére, amelyet örömmel fog vállalni. Ahogy arról már volt szó, csupán a 10-es szintet kell elérni, és onnantól azonnal lehet menni csatázni. Akit csak az ellenfél lemészárlása hoz lázba, az nem fog unatkozni, hiszen garantáltan nem lesz hiány egymás mészárlásában. De ez csak töredéke a lehetőségeknek. Lássuk őket szépen sorjában!

Megosztás

Bővebben...

Amikor már azt hinnénk, szinte minden információt összeszedtünk ami megjelent a PAX East 2013. találkozó tapasztalataira épülő cikkekből és írásokból, akkor jön egy kérdezz-felelek "játék" a Tamrielfoundry fórumán (köszönet a találatért j0nNyKa-nak), és ismét felszínre kerül pár érdekes dolog. Aki pedig az első béta hullámba nem került be, az ne csüggedjen, hamarosan érkezik majd a második, harmadik, és így tovább X-edik hullám, egyszer csak sorra kerül mindenki.

Apróságok, érdekességek:

  • Kaptunk mi is kérdést emailben ezzel kapcsolatban, illetve felvetődött a fórumokon is, hogy mi a helyzet akkor, ha Destruction vagy Restoration Staffot tartunk a kezünkben, és harcolni akarunk vele. A kis, vagy hagyományos támadás ugyanúgy sebezni fogja az ellenfelet, mint egy kés, vagy kard, vagy kétkezes kalapács. A powerattack azonban egy Restoration Staffnál már nem közelharci ütés lesz, hanem egy folyamatos "beam" szerű távolsági támadás, amely folyamatosan sebzi majd az ellenfelet.
  • Meg lett erősítve, hogy a varázslataink és nyilaik "hőkövetőek", ellentétben a Skyrimmal.
  • Úszás közben ismét nem lehet harcolni, akárcsak a Skyrimben. De hogy miért nem, az egy nagyon jó kérdés...
  • Heavy, Medium vagy Light armor viselése nincs kihatással a karakter haladási/futási sebességére.

 

  • A teszt során tapasztalt CC-k a következőek voltak: root, snare, stun, silence, knockback, és 2-4 sec közötti ideig "hatottak".
  • Nincs Friendly Fire.
  • Ahogy karakter-ütközés sincs, vagyis bárkin átfuthatunk, nem kell kikerülni senkit sem, mert útban van.
  • Ugrálás közben is lehet támadni, de csak sima attackkal, nem powerattackkal.
  • Sorcerer teleportját (lásd a WoW mage Blinkje az ESO-ban) esés közben is lehet használni. A tesztelő egy magaslatról, nekifutva (sprint - shift gomb a játékban) elugrott, majd a levegőben teleport, és sikerült átjutnia a szemközti épület tetejére. Hogy ez marad e véglegesben is, meglátjuk.
  • Karakterünk felszerelései a következőkből állnak össze: Chest (testpáncél), legs (lábpáncél), gloves (kesztyű), belt (öv), boots (lábbeli), shoulders (vállvédő), helm (tökfödő), ezen kívül két ring (gyűrű) és egy amulet (nyaklánc)
  • LUA engedélyezve van, így használhatóak lesznek majd mindenféle felhasználói felületet átvariáló addonok, mint a WoW-ban például. Erről bővebbet majd egyszer, később.
  • Végre megkérdezte valaki a dualwielddel mi a helyzet, ha blokkolni akarunk. A Skyrimmal ellentétben, a jobb kattintás (sima támadás) után MINDKÉT pengével támad a karakter, hosszan lenyomva pedig powerattack támadás jön. A jobb gomb minden esetben a blokkolás, így a jobb kattintás után blokkolni fog, és nem az offhand weaponnal támadni, mint a Skyrimban.
  • Íjjal is lehet blokkolni, de az összes közül talán ez a blokkolás nyeli el a legkevesebb sebzést. A sikeres blokk utáni, megnövelt kritikus sebzés esélye (debuff) ugyanúgy megjelenik a támadón, természetesen, így érdemes blokkolni íjjal is, ha úgy adódik.
  • Konkrét célpont nélkül is támadhatunk a fegyverekkel és varázslatainkkal, üthetjük a levegőt ha úri kedvünk úgy hozza, maximum hülyének fog nézni minket a közelben bóklászó játékosok többsége.
  • Nincs a játékban külön Alteration, Illusion, Conjuration stb mágia osztály vagy ahhoz rendelt külön fejleszthető skill tree.
  • Természetesen nincsen The Elder Scrolls játék M'aiq nélkül. "M'aiq nem teszteli az ESO, ő ott él benne". És mindig tudja az igazságot. Ugye mindenki tisztában van azzal, hogy M'aiq miért szerepel minden játékban, akár 1000 évnyi különbséggel is? Lehet az is megérne egy külön postot. :)
  • "Csupán csak" nagyjából 30 (azaz harminc) terület, csúszka, beállítás, stb van, amellyel módosíthatjuk a karakterünket a generálás során. Ezzel kapcsolatban egy kis vicces képregény zárásként:


A teljes történet a kattintás után...

 

Megosztás

Bővebben...

Az első kis adagnyi meghívó kiküldésre került, mindenki nézze meg az emailjét, hátha... Aki nem jut be most, az ne csüggedjen, hamarosan érkeznek az újabb meghívók. Mint arról már volt szó korábban, a tesztek eleinte hétvégén fognak zajlani és tematikusak lesznek. Aki az egyikre bejut, nem biztos, hogy a következőre is be fog. A kiválasztás alapja a kitöltött jelentkezési űrlap, és azon belül a megadott válaszok. (A Béta event alatt NDA szabályzat van, vagyis tilos képeket, videókat rögzíteni, és bármilyen a játékkal, illetve az ott tapasztalt dolgokkal kapcsolatos információkat publikusan megosztani. Előbbieket komolyan szokták venni, utóbbiakat szinte lehetetlen megakadályozni.)

Ha valaki bejutott, kérjük, hogy a játék érdekében vegye komolyan a dolgot legalább annyira, hogy ha hibát talál, azt jelzi, illetve ha kérdéseket kap a fejlesztőktől amiben kikérik valamiről a véleményét, arra válaszoljon a legjobb tudása szerint. Mert csak így kaphatjuk meg a végén azt, amit a legjobban szeretnénk: egy kiváló mmo-t, a The Elder Scrolls Online-t.

Köszönjük és hajrá!

Megosztás

Alig ért véget a PAX East 2013. és nyerte el a Show Legjobbja címet a The Elder Scrolls, a srácok bejelentették, hogy a héten érkeznek a béta meghívók, majd ha már úgyis „lazsáltak mostanság” (/sarcasm) akkor gyorsan közzétették a „kérdezz-felelek a harcról” 2. részét. Lássuk az összefoglalót:

  • A játékosok által hordott páncélok könnyen megkülönböztethetőek lesznek egymástól. Mind fajtájában (Glass, Orc, Iron, stb), mind minőségében (Light, Medium, Heavy). Ami újdonság, hogy az ESO-ban minden páncélfajtából lesz minden minőségű, vagyis a Glass Heavy Armor és Light Orc Armor is „bótolható” és hordható. Most már tényleg mindenki azt aggat a hősére, amit nem szégyell. (Lore szempontjából furcsa lesz, hiszen belénk ivódott már, hogy mi könnyű és mi nehéz, de az ESO-ban ugyebár nincsen „súly”, csak „hely”.)


Első ránézésre balról jobbra: Heavy, Medium és Light armor. De ezek után ki tudja?

  • Egyelőre a íjak, számszeríjak, parittyák és bármilyen más, esetlegesen a játékban szereplő távolsági fegyverek „végtelen lőszerrel” rendelkeznek, nem kell félnünk, hogy elfogy az ammo. Ez persze még változhat a későbbiekben.
  • Ha előkészültünk egy „power attackkal” (lenyomott nyomva tartott támadás gomb, lásd Skyrim), akkor tudunk majd mozogni közben, vagyis ha távolról kezdjük a támadást, közben felkészülhetünk a "power attackra", majd ha közel értünk az ellenfélhez, akkor köszönés helyett akár azonnal fejbe is csaphatjuk, ahogy azt illik rokonok között.

 

Megosztás

Bővebben...

A héten érkeznek az első meghívók a béta tesztre. További információk hamarosan a hivatalos oldalon, facebookon vagy twitteren. A kliens kb. 20 gb, annyi helyet érdemes előkészíteni/felszabadítani. A béta tesztről bővebben a korábbi cikkünkben, ITT olvashat mindenki. Sok sikert mindenkinek! (ha valaki bejut, és nem rest néha beszámolni a fejleményekről, az jelezze majd elérhetőségeinken!)

Mindenki nagyon figyeljen oda milyen emailt és milyen címről kap, illetve milyen címre mutatnak a linkek az emailben. Minden ilyen népszerűbb béta tesztnél vagy hasonló eseménynél megjelennek a kamu, "becsapós" levelek, amelyeket jobb elkerülni. Legyen mindenki résen!

Köszönhetően nektek, és a 25 likenak amit a The Elder Scrolls HQ kapott tőletek, mostantól a Facebook oldalunk elérhető a következő címen is:

www.facebook.com/TheElderScrollsHQ

Köszönjük! Következő cél az 50, majd a 100, de a legfőbb cél mindenek előtt, hogy a magyar TES közösség ne maradjon le semmi fontosról, ami a The Elder Scrolls univerzumban történik :)

Megosztás

Most hétvégén, 2013. március 22-24. között rendezik meg Bostonban PAX East 2013. rendezvényt. A korábbi zártkörű sajtóesemények résztvevőin kívül most már a játékosok és egyéb érdeklődők is kipróbálhatják/ták a The Elder Scrolls Online jelenegi béta verzióját. Igaz csak egy-két órácskára - köszönhetően a fokozott érdeklődésnek -, de ahhoz elég hosszan, hogy az egyszeri játékos is betekintést nyerjen a készülő MMO rendszerébe, felépítésébe, jellemzőibe, és azt azonnal meg is ossza a világgal. Ezeket próbáljuk meg összeszedni a hétvége alatt, egy folyamatosan frissülő cikkben.


Erre iszunk! Csak nehogy /drunk legyen a vége...

Az érdekességek (lesz közte olyan, amiről volt már szó, de hát inkább kétszer szerepeljen, mint egyszer sem!)

  • A dungeonok két típusáról már volt szó. Egyik az instanceolt (hagyományos mmo stílusban, 4 fős partykkal), másik a publikus (nem instanceolt, létszámtól független). Utóbbi esetében nem mindegy, hogy szegény bosst egy ember akarja agyonverni, vagy száz, illetve, az sem lesz mindegy, hogy a játékosok milyen stílusban harcolnak. A bossok életereje és sebzése arányosan fog növekedni a körülötte álló és őt kaszaboló emberek számával, és ezen felül a bossok extra képességeket is fognak használni a játékosok támadási stílusának megfelelően, így egy-egy harc másként fog festeni öt fő ellen, mint mondjuk húsz, vagy akár ötven fő ellen, illetve nem mindegy, hogy túlnyomó részt melee karakterrel ütjük-e vagy inkább egy légiónyi csatamágussal. A bossok kreatívan fognak reagálni, hogy ne legyen unalmas a harc.
  • Előző pont igaz azokra a "sima mezei" ellenfelekre és azok csapataira is, akikkel a küldetések során találkozunk, ők is "reagálni" fognak a játékosok esetleges túlerőjére és összetételére.
  • Korábban volt szó róla, hogy a saját frakciónk küldetései után, lvl 50 szintet elérve átmehetünk az "ellenség" területeire is, és ott is garázdálkodhatunk. Ennek ugye ára van, hiszen a terület felskálázódik 50+ területre, vagyis minden egyes küldetés és ellenfél kutya keménynek ígérkezik. Cserébe viszont az itt szerezhető tárgyak is kiválóak lesznek. Aki ezzel is végzett, mehet a még erősebb és komolyabb odafigyelést jelentő 50++ harmadik frakció területére küldetéseket csinálni. Na most a sztori és a loot mellett ezeken a területeken találhatunk úgynevezett Sky Shard nevű tárgyakat(?), amelyekből hármat összegyűjtve extra skill pontot kapunk, amit eloszthatunk. Hogy ennek mi értelme? Az, hogy az 50-es maximum szintet elérve se álljon meg a fejlődés, hanem ha akarja a játékos, akkor tudja tovább fejleszteni a karakterét, ahogy azt már megszokhattuk a TES játékokban.

Megosztás

Bővebben...

Múlt héten teljes titokban tartották meg azt a két napos The Elder Scrolls Online bemutatót a szélrózsa minden irányából érkező újságíróknak, amelynek a hírzárlata most járt le. Így a mai nap érkeznek egyre s másra a legújabb beszámolók, képek, hírek és érdekességek. Ezekből a bemutatókból próbáljuk meg a mai és a holnapi napon összeollózni az érdekesebb részeket. Sok információ ismert lesz, de akad egy-két újdonság is.

Játékkal kapcsolatos érdekességek:

  • A legfontosabb:
    A PC Gamer cikke alapján, a korábbiakkal ellentétben lehetőség lesz ugyanazzal a karakterrel, választott frakciótól függetlenül végigjárni Tamriel teljes területét. Ehhez előbb végezni kell a sztorival (lvl50ig bezárólag), majd választani lehet egy másik Szövetséget. Ilyenkor a karakter megmarad 50-es szinten, DE a világ (az új területek) és vele a jutalmak, lootok, stb felskálázódnak szintén 50-re, és hajrá, mehet a felfedezés. A technika neve: Game+ Aztán a harmadik Frakció területeire is hasonló módon el lehet jutni, de ott még erősebb ellenfelek lesznek - és a raid tartalomban szerezhető gearnek megfelelő lootot kaphatunk. Ez a Game++ Viszont, partyzni továbbra is csak az eredeti frakcióbeli társakkal lehet, vagyis hiába vagyunk Bretonként (Daggerfall Covenant) Skyrim területén (Ebonheart Pact), csak a Daggerfall Szövetség embereivel tudunk együtt bandázni, a többi Frakcióból senkit sem látunk. Arra ott lesz a PVP Cyrodiilban. (egy-egy Frakció területének végigjátszásához kb 120-150 óra szükséges, és ebben nincsenek benne a dungeonokban vagy a PvP során eltöltött idő. Az összes terület végigjátszásához ezt tessék beszorozni hárommal...)
  • A második legfontosabb:
    Dolgoznak rajta keményen, így aztán a rajongók nyomására meg lesz valósítva az a fajta FPS nézet, amelyet megszoktunk a TES játékokban - fegyverrel/pajzzsal/mágiával hadonászó kezek :) -, és amelyet nagyon hiányoltunk volna. A béta elején valószínűleg nem lesz még látható ez, hiszen sok technikai dolgot kell megoldaniuk, de a játék már ezzel a hagyományos FPS nézettel (is) fog debütálni. PVP-ben valószínűleg mindenki TPS nézetben fog játszani, hiszen látni szeretné a játékos, mi zajlik körülötte. De PVE-ben, ha valaki akarja, az egész lvl1-50 közötti szintezést végigcsinálhatja FPS nézetben. A legtöbb játékos ugyanúgy gombnyomásra (görgőre) fog váltogatni folyamatosan az FPS-TPS nézet között.

Örülünk Vincent?

  • További érdekességek:

Megosztás

Bővebben...

A tegnapi "kérdezz-felelek" következő részében a combat systemről kaptunk némi felvilágosítást.

Először is a soft lock targeting rendszerrel kapcsolatban: mindenek előtt a célpontnak előttünk kell lennie. Ellentétben az eddigi The Elder Scrolls sorozat játékaival, az ESO-ba bekerült egy lehetőség, a "soft lock targeting", amellyel ki tudunk választani egy-egy célpontot. A támadásaink ezentúl csak erre az egy célpontra koncentrálnak (amíg nem váltunk másra), illetve – szintén a TES játékoktól eltérően -, ha valaki a játékos és a célpont közé áll, a harmadik fél nem akadályozza meg a támadást. Lásd pl a Skyrim esetében Lydiát, aki egy nagyobb csata esetében több pofont kapott tőlünk, mint az ellenfeleinktől, csak azért, mert folyamatosan beleállt a pofonokba. Attól, hogy az ESO-ban targetelünk valakit, még nem biztos, hogy el is találjuk, hiszen a célpont akár kivédheti az vagy akár el is elugorhat a támadásunk elől, stb.

Bizonyos támadásaink az ellenfél egyes speciális "állapotában" jobban hatnak/erősebbek. Pl:. sikeres interrupt után fokozott sebezhetőség lesz az ellenfélnél, amelyet kihasználva nagyobb sebzést okozhatunk. Nem lesz egyelőre olyan speciális támadás, amelyet nem tudnánk ezen „speciális” állapotok teljesülése nélkül is használni.

Bár lesz rá lehetőség, hogy valaki dedikált healer vagy tank legyen, és ennek megfelelően fejlessze a karakterét (csak olyan skilleket, statokat és cuccokat használva), de a játék nem követeli ezt meg. Bármilyen felállású csapat képes lesz dungeonokban és raidekben érvényesülni olyan karakterekkel, amilyennel épp játszunk. Természetesen "nem árt" majd azért csapatonként egy-egy tank és healer szerepet betöltő játékos, de ebben az esetben bármilyen class bármilyen builddel rendelkezve meg tudja ezt oldani csupán az erre a szerepre alkalmas fegyverek és spellek használatával. Anélkül, hogy kényszerből felrúgnánk/újraosztanánk az addig használt és megszeretett buildünket.

Lvl 10 után mindenki mehet pvpzni Cyrodiilba, a rendszer automatikusan felskálázza majd 50-re. Ezt eddig is tudtuk. Viszont most nyert megerősítést az, hogy a PVP során teljesített feladatokért ugyanúgy kapunk xpt, és ugyanúgy szinteket léphetünk. Így aztán lehet, hogy lvl10-ként megyünk csatába délután, de este már lvl14-es ként térünk vissza a frakciónk területére kvesztelgetni csak azért, mert a gyilkoláson kívül egyéb feladatokat is elvégeztünk, sikerrel. Ez főként azoknak lehet jó hír, akik nem szeretnek PVE környezetben szintezgetni, hiszen lényegében csak a 10-es szintet kell elérniük „fogcsikorgatva”, és onnantól konstans fejlődhetnek PVP-vel is, kihagyva a teljes PVE tartalmat.

Arról már volt szó korábban, hogy a GW2-ben látottakhoz hasonlóan (bár a WoW is kezdi ezt a rendszert átültetni a pandákkal), mindenki kap XP-t, aki akár csak egyet is beleütött egy mobba. Nincs "10 percig vártam a respawnra, erre lenyúlta előlem valaki a küldetésem végét jelentő banditát, és várhatok újra 10 percig" mérgelődés. Loot is hasonlóan egyedileg lesz kiosztva, mindenki megkapja a magáét. nem kell sem a ninja looterektől félni, sem a D2-ben látott Villám"pickit"kezű porszívóktól...

Healerek raidben és partykban vagy "terület alapú" (X sugarú körben) vagy "cone" (X fokos szögben a healer előtt) jellegű spelleket fognak használni, ahelyett, hogy vadul targetelnének party vagy raid társakat, és azokat egyesével próbálnák életben tartani. Ezért aztán aki AoE  healt preferálja, az optimális esetben a raid közepén szpemeli majd (amíg futja a magickából) a gyógyító varázslatokat. A cone jellegű spelleket használó healer pedig a party vagy raid mögött áll, és helyezkedik úgy, hogy a társaik belekerüljenek a gyógyítás hatósugarába/szögébe.

Armorok közül a Light Armorok elsődlegesen a varázslatokra, magicka regenerálásra, és hasonló caster dolgokra adnak majd bónuszt. A Medium Armor esetében ez inkább a staminához kötödő dolgok vagy a dodge, sneak, stb tolvaj dolgok.  Heavy Armorok inkább a kapott gyógyításokat vagy egyéb életben tartó hatásokat erősíti a komolyn védelem mellett. Természetesen ezeken kívül minden páncél kaphat mágikus tulajdonságokat, amikkel kombinálva a páncélok alap képességeit megtalálhatjuk a számunkra legjobb megoldást.

Dodge az nem egy skill, ability vagy spell az actionbaron, hanem mindenkinek saját kezűleg kell ezt a WASD irányító gombokkal aktiválnia (kétszer jobbra/A gomb – jobbra ugrás, stb, kétszer előre/W gomb – előre gurulás, stb). Lesznek passzív abilityk, amelyek ezt hatékonyabbá tehetik, de minden esetben a játékos időzítésén és ügyességén múlik, hogy jó időben ugrott e félre valami elől.

A PVP-vel kapcsolatban két dolog lesz fontos. Először is, hogy milyen abilityk és spellek lesznek elérhetőek számodra, és ezek közül miket raksz ki az actionbarra. Továbbá milyen ételt/italt/kaját rendelsz hozzá a „gyógyító slothoz” (lásd korábbi cikkek az actionbar helyet illetően), hogy osztottad el a stamina/health/magicka között a pontjaidat, milyen páncélt és fegyvert használsz és hogy milyen skillekre tettél pontot.

Ezek után jön maga a PVP csata, ahol újabb szempontok is képbe kerülnek. Megfelelő időben használod e a spelljeidet, hogy azok célt is érjenek és ne csak a magickádat koptassák? Sikerül e elugranod vagy blokkolnod az ellenfeled támadása elől/támadását? Össze tudod e hangolni a spelljeitek használatát a társaiddal, hogy ne menjen kárba egy-egy varázslat használata, vagy esetleg a kettő együtt effektív legyen, esetleg erősítsék egymást? Fedezék mellett harcolsz e, hogy gond esetén időt tudj nyerni azzal, hogy mögé szaladsz? Ha a harc megköveteli, tudsz e a megfelelő időben másik fegyverre váltani, pl healer botokról közelharci késekre, stb.?

És még sok egyébtől is függ  csata kimenetele, a karakter buildjétől kezdve a taktikai döntéseken át, a megfelelő megvalósításig bezárólag, amelyek miatt akár egy kis létszámú de kellően koordinált csapat is meg tud állítani egy egész nagy létszámú de vezető nélkül hömpölygő sereget.

Íjászattal kapcsolatban kiderült, hogy – amellett, hogy itt is a célpontra kell tartanunk – különbség lesz a kitartott támadás és a sima támadás között, vagyis ha sokáig feszítjük az újat nyomva tartott bal – támadás - gombbal , akkor ritkábban de erősebbet sebzünk majd.

Ahogy nő az adott fegyverre pakolt skillek száma, úgy válnak elérhetővé a fegyverhez köthető speciális képességek. Például, egy Restoration Staffot fogva a kezünkben, magas skill esetében elérhetővé válik a „Grand healing” ability. De ha gyorsan váltunk egy kétkezes kardra, akkor ez az előbbi képesség már nem lesz használható.  Lesznek olyan class specifikus spellek, amelyeket az adott fegyvertől függetlenül is használhatunk. Vagyis egy Templarral kezdhetjük a csatát egy Restoration Staffal és a kapcsolódó healer abilitykkel, de gyorsan válthatunk a másodlagos fegyverre, egy kétkezes kardra, de így a korábbi gyógyító képességek helyett megjelenő támadó képességekkel már inkább oszthatjuk a pofonokat az ellenfeleknek Amíg ismét nincs szükség a gyógyító szerepkörünkre, mert akkor újra előkapjuk a botot…

 

Emellett pár napja már elindult a The Elder Scrolls HQ Facebook oldala, amolyan kísérleti jelleggel - vagyis bocs, ha bénázunk eleinte, bele kell tanulni :) Próbáljuk az összes ESO vagy Skyrimmel kapcsolatos kisebb hírt összevadászgatni és megosztogatni ott, olyanokat is, amelyek iide a weboldalra nem feltétlen kerülnek fel azonnal hírként. Illetve az oldal változásait is ott követheti mindenki figyelemmel (cikkek, végigjátszások frissítései, stb). És természetesen továbbra is szívesen fogadunk minden cikket, hírt vagy egyéb érdekesnek gondolt írást, ismertetőt, linket, egyszóval bármilyen segítséget a The Elder Scrolls játékokkal kapcsolatban, amelyről úgy érzitek, hogy helye lenne az oldalon. A következő napokban, hetekben próbáljuk utolérni magunkat az ESO-nal kapcsolatos cikkek (sztori, szövetségek, stb) tekintetében, addig is kis türelmet kérünk.

Megosztás

 

Fontosabb információk:

 

Eddig megjelent DLC-k:
(kisebb kiegészítők)


Imperial City
(PVP tartalom)

Orsinium

(PVE/sztori alapú)

Thieves Guild
(PVE/sztori alapú)
Dark Brotherhood

(PVE/sztori alapú)

Shadow of the Hist

(PVE/Dungeon DLC)
One Tamriel

(openworld gameplay
bevezetése)

Homestead

(PVE/Housing DLC)

Horns of the Reach

(PVE/Dungeon DLC
)
Clockwork City
(PVE/sztori alapú)

Dragon Bones
(PVE/Dungeon DLC)
Wolfhunter
(PVE/Dungeon DLC)

 

 

Eddig megjelent Chapterek
(nagyobb kiegészítők)

The Elder Scrolls Online:
MORROWIND

2017. június


The Elder Scrolls Online:
SUMMERSET

2018. május


 

Készülőben lévő DLC-k,
nagyobb változások:

Murkmire
(PVE/sztori alapú)
(2018. tél)


 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

Hasznos oldalak

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.