Hat darab új screenshot látott napvilágot a mai napon, melyek az eddig alig ismert Aldmeri Domínium hétköznapjaiba és zónáiba engednek egy kis bepillantást. A képek nagy felbontásban megtalálhatóak a frissen reaktivált The Elder Scrolls Online képek és screenshotok menüpont alatti galériában, a korábbi hivatalos The Elder Scrolls Online képekkel egyetemben. |
Egy újabb The Elder Scrolls Online béta teszten vagyunk túl (bár jelen sorok írásakor van még belőle pár óra hátra). A teszt alatt a maximum szint 17. volt, és mind a három Szövetségben lehetett kreálni karaktert (igen, végre Aldmeri Domínium is kipróbálható volt). A tárgykészítés és szakmák nem voltak elérhetőek, mert jelenleg épp fejlesztik és átdolgozzák. A hétvége alatt rengeteg videó látott napvilágot (aki követi a Facebook oldalunk híreit, az találkozott velük még a törlés előtt), amelyeket a Zenimax Online Studios módszeresen levadászott, hiszen továbbra is érvényben van a "titoktartási szerződés", más néven NDA, amely megakadályozza a tesztelőket abban, hogy bármit is mondjanak a játékról. Még az is szabály ellenes, ha elmondjátok, hogy bejutottatok a tesztre (bár európaiként csak trükközve lehetett, továbbra is csak US/Canada a célterület a hírek szerint). Ennek ellenére sikerült elcsípni egy beszámolót a hétvégi béta tesztről, természetesen tiszteletben tartva a titoktartást. Lapozás után olvasható egy béta beszámoló a Zenimax ügyvédei számára is elfogadható változata. "A Klub első szabálya: senkinek egy szót se a klubról. A Klub kettes számú szabálya: senkinek egy kurva szót se erről a klubról."
Megjelent egy interaktív térkép az ESO-hoz. Megtekinthetőek a The Elder Scrolls Online három szövetségének tartományai, némi magyarázat az egyes zónákhoz, a kapcsolódó látványvilágot egy-egy screenshot, az ellenfeleket és az ismertebb személyeket pedig koncepciós rajz mutatja be. Az interkaktív térképben látható friss és ropogós képek az ugrás után! Elöljáróban annyit, hogy a The Elder Scrolls Online fejlesztése javában zajlik, aminek köszönhetően a játék hétről hétre változik. De nagyon. A képességek, a lehetőségek, az egyes megoldások, szinte minden béta tesztre lecserélődtek az elmúlt hónapokban, köszönhetően annak, hogy a fejlesztők hallgatnak a tesztelők véleményeire, és ha valami nem jó, akkor nem restek változtatni. És még hol a fejlesztés vége, jesszus! Ezt azért is volt fontos tisztázni, mert azok a hírek, vagy cikkek, amelyek pár hónapja íródtak akár itt az oldalunk hasábjain, akár a Facebook oldalunk híreiben, akár más portálok összefoglalóiban, azok nagy része mára már csak kis mértékben állják meg a helyüket. Ennyi bevezető után következzen pár apróság a sok embert lázban tartó játékosok által alapított Guildek (klánok, céhek, ahogy tetszik) lehetőségeiről, főleg ami a Cyrodiili PVP zónát és az ott nyitható publikus boltokat (Public Guild Store) illeti. A következő információk frissek és ropogósak és az aktuális állapotokat mutatják. De, korán sem biztos, hogy a premierig nem változnak... sőt... Fél éve a Bethesda és a Zenimax Online Studios PR gépezete gondolt egyet és úgy döntött, hogy onnan kezdve minden második hét hétfőjére beiktatnak egy Kérdezz-felelek cikket, amelyben a játékosok kérdeznek, a The Elder Scrolls Online fejlesztői meg válaszolnak. Ismét eltelt két hét, az érdeklődők ismét kérdeztek, a fejlesztők ismét válaszoltak. Mi pedig ismét összegzünk, ismét röviden. Hja, mindez ismét a lapozás után.
Idézet a MorroHUN csapat weboldaláról: Az eltelt időben sikerült több mint 3,5 millió karakternyi angol szöveget átültetni magyarra, ezt lektorálni és tesztelni. Azt hiszem, elmondható, hogy ez egy hatalmas vállalkozás volt, amit sikerült kifogástalan minőségben teljesítenünk. Köszönöm szépen a csapattagok kiemelkedő, lelkes munkáját, a tesztelők és a hibajavítók elszántságát és a folyamatos támogatásotokat és bátorításotokat! Remélem, hogy a magyarítás sok örömteli pillanatot fog szerezni!" - MorroHUN team. Magyarítás letöltése a MORROHUN weboldal Skyrim aloldalán A gumininja HQ, a The Elder Scrolls HQ, jómagam és a teljes magyar The Elder Scrolls közösség nevében ezúton szeretném megköszönni a srácoknak azt a melót, amelyet véghezvittek. Köszönjük srácok! Khenarthi’s Roost egy apró sziget Elsweyr partjaitól nem messze, és nem mellékesen ez a macskaszerű Khajiitok otthona. A korábbi The Elder Scrolls játékokban nagyon sokat olvashattunk Elsweyrről, köszönhetően a régi tekercsekben és ősi könyvekben megbújó történeteknek, valamint a Skyrimi, Morrowindi vagy Cyrodiili kocsmákban megforduló kalandorok élményszámba menő meséinek. Sokszor elképzeltem már magamban, hogy milyen is lehet a tartomány, de ez idáig nem volt rá lehetőségem, hogy a saját szememmel láthassam. Egészen mostanáig… Előző sorok talán érzékeltetik azt, hogy egy régi álom beteljesülésének ígérete miatt milyen felfokozott állapotban kezdtem bele a harmadik nagy The Elder Scrolls Online tesztelésembe. Végre ezúttal már az Aldmeri Domíniumot is lehetett választani a játékban található három frakció közül. Azt a hírhedt Szövetséget, amelyet a High Elfek, a Wood Elfek és a Khajiitok alkotnak. Úgy döntöttem, újra megalkotom a legelső, a TES III. Morrowindben használt TES karakteremet, egy keménykötésű sötéthajú Wood Elf íjászt. Túlzás nélkül állíthatom, hogy eléggé otthonosan mozgok az Elder Scrolls történelmében és Tamriel hagyományaiban. Ennek ellenére amikor megérkeztem Elsweyrbe, úgy éreztem magam, mint az egyszeri turista egy idegen országban, amikor a repülőteret elhagyva csak áll tátott szájjal, és néz ki a fejéből. Ha hétfő, akkor újabb kérdezz-felelek a The Elder Scrolls Online-nal kapcsolatban. Ezúttal a rerolled.org fórumán tehették fel a kérdéseiket a fórumozók, és ezekre válaszoltak a Zenimax Online Studios fejlesztői. Esett szó a fejlesztésről, a Crowd Controlról, PVE és PVP szintezésről, Cyrodiili elfoglaltságokról és még ki tudja miről. Összefoglaló a kattintás után!
|